Naam op je leren pak laten maken! (Kleine update)

Ik ken iemand die ook z\'n naam op z\'n pak heb laten zetten. Alleen nu is z\'n pak niet meer 100%waterdicht.
O\'ja dat koste toen per letter ± fl. 4,50
 
misc.php

Ik zou je nickname gebruiken op straat. Ik heb 1 keer met m\'n racepak op straat gereden en bij het eerste stoplicht hoorde ik mijn naam al roepen. Dan heb je natuurlijk wel een goede reden om snel weg te zijn bij groen licht.

Je echte naam werkt wel goed als je een praatje maakt, iedereen weet je naam. Wordt natuurlijk wel minder als oom agent je met je voornaam (vermanend) aanspreekt.
 
Hehehehe...


Guz is een beetje sjaggie de laatste tijd, wordt
ie wel lekker sarcastisch van :+

Och ja, ik moet ook nog fatsoenlijk schoeisel.

eehhh...Ich muss auch nog Motorrad Stiefeln haben.. ;)
 
mooi, hou je geld over voor fatsoendelijk schoeisel, je lijkt wel een duitser!

\'s anderendaags heb ik toen fatsoenlijk schoeisel gekocht. Hebben hun werk goed gedaan.. alleen de toesliders zijn nogal brak nu (blijven niet 100% goed meer zitten)
 
Ik vind het echt een leuk idee, naam op pak. Nu nog een cool pak, want dat volledig zwarte leer ben ik nu echt wel zat.
 
Slim om eerst ff te checken of er animo is voor dat je alles uit de kast trekt om ff een bisnis te starten.

Ik btw dank voor naam op leer. Niets voor mij. ;)
 
Kewl. :9

Als het een beetje mooi en professioneel gedaan kan worden (wil geen jas van 700 gulden ruïneren) dan voel ik er ook wel voor.

Revolution achterop me rug. })

Ben benieuwd naar de kosten en de kwaliteit.

Ik ga gelijk beginnen een ontwerpje te maken denk ik. :)
 
Het kan ook alleen maar netjes gebeuren als je pak in goede staat is.
Als het leer wat aan de droge kant is gaat het scheuren op de stikrand van de letters en moet er eerst een leren ondergrond onder.
Hier wordt het niet mooier op.
Maar wees gerust dit geldt alleen voor de wat ouderen pakken.....
 
Laatst bewerkt:
Het wordt dus alleen maar netjes gedaan.

Vaak worden de letters dwars door de voering gestikt, dat wil ze dus niet doen.

Voering wordt losgehaald, zodat je aan de binnenkant niet ziet dat er letters opgestikt zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan