Naar het werk op de motor.

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Dit doe ik dus voorlopig niet meer..

Vanmorgen hierheen gereden, heerlijk gereden, lekker de uitlaat laten grommen en knallen (doet ie uit zichzelf al O-) ) , iedereen voorbij rijden, lekker door de bochten heen.

Collega attendeerde me dat die knal die bij opschakelen van 1 naar 2 kwam werd gevolgd door een leuke steekvlam. :}


En nu ?

Vol adrenaline aan het tiepen, heb een grijns op me gezicht, ik voel bloed door me lijf koken, ik ren van links naar rechts, ik word helemaal gek.. denk dat ik maar vrij neem om af te koelen :+

zucht.. mijn hartslag zit geloof ik op 100 slagen per minuut..en ik zit op mijn stoel.. te stuiteren wellis waar.. 8-) ..
 
Idd.. geen zin om nog te werken.. en ik zit hier daadwerkelijk op mijn stoel te stuiteren..collega word gek van me :+

is 't nog geen 5 uur ? fuck *D
 
Heerlijk he! als de lente is begonnen!!!
Je had vast niet zo zenuwachtig gezeten als het buiten vies weer was.
Ik ken je gevoel wel, ik ben thuis aan het werk en zie mn motor net staan...
 
Heerlijk he! als de lente is begonnen!!!
Je had vast niet zo zenuwachtig gezeten als het buiten vies weer was.
Ik ken je gevoel wel, ik ben thuis aan het werk en zie mn motor net staan...



Ik zit hier weg te kwijlen achter me bureau, starend naar de bureaublad achtergrond op mijn pc waarop ik samen met me soessie heerlijk in een bocht hang, verlangend naar het moment dat ik haar weer uit de garage kan rijden om haar vervolgens flink uit te laten :]




IK WIL @$#^%@#$^@^@%#^ RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
 
Ik ken het probleem en ik rij toch best veel... maar rijden is toch wel heel erg lekker ik wil ook rijden... vanmorgen nog maar extra ommetje genomen naar werk...

stuiter stuiter :P
 
Naar het werk gaan met de motor is gewoon een kwelling, dan duurt de dag zo laaaaaaaaaaaang en staat het schatje zo mooi buiten te lonken :9~
 
Dit doe ik dus voorlopig niet meer..

Vanmorgen hierheen gereden, heerlijk gereden, lekker de uitlaat laten grommen en knallen (doet ie uit zichzelf al O-) ) , iedereen voorbij rijden, lekker door de bochten heen.

Collega attendeerde me dat die knal die bij opschakelen van 1 naar 2 kwam werd gevolgd door een leuke steekvlam. :}


En nu ?

Vol adrenaline aan het tiepen, heb een grijns op me gezicht, ik voel bloed door me lijf koken, ik ren van links naar rechts, ik word helemaal gek.. denk dat ik maar vrij neem om af te koelen :+

zucht.. mijn hartslag zit geloof ik op 100 slagen per minuut..en ik zit op mijn stoel.. te stuiteren wellis waar.. 8-) ..
Verder alles lekker :X

Ik heb dat nu ook, lekker gebrul onderweg gehad en was zo op mn werk :P
 
@TS
Heel relaxed dat je weer rijdt. Geen problemen meer met je oren??
Voordat je je af gaat vragen wie ik ben, ik ben die dude die mee was toen de monk jou fiets overnam. (die vlamt overigens ook als een verbrandingsoven }) )
Veel plezier vanmiddag, misschien kom ik je wel tegen.
Groeten,
 
Laatst bewerkt:
Ik vind er geen moer aan met de motor naar mn werk B| , lekker van Den Haag naar Amsterdam tussen de files door :X :r .
 
Het is voor mij de enige manier om uit bed te komen. Als de wekker gaat ben ik automatisch sjachreinig. Alleen de gedachte om op m'n motor te rijden krijgt me uit bed.

Als ik dan eenmaal op het werk ben . . . Wat loop ik mezelf voor de gek aan het houden. Werk sucks
 
Het is voor mij de enige manier om uit bed te komen. Als de wekker gaat ben ik automatisch sjachreinig. Alleen de gedachte om op m'n motor te rijden krijgt me uit bed.

Als ik dan eenmaal op het werk ben . . . Wat loop ik mezelf voor de gek aan het houden. Werk sucks
Daarom ben ik maar blijven studeren :+
 
hahaha hier ook.. of ze niet om liggen B|

Nog 4 uur te gaan .. minder nog.. *D

of ik de motor uit wil zetten in het vervolg als ik hem onder de carport achter het afgesloten gedeelte zet :+
 
ik zit 3 hoog naast het raam en kijk neer op me motor ( WAAR EEN VOGEL OP HEEFT GEKAKT! :( ) straks om 3 uur weer lekker brullen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan