Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Najaaaaaaaaa gewoon omvergeblazen......

 
En ik maar denken dat je stevig in je schoenen stond...

Klote Lady... maar als dit jouw crash is... teken er dan maar voor...
Die dingen gebeuren, dus niet van wakker liggen...
 
zo liep ik ooit kneiterhard met mijn gezicht tegen een lantarnpaal aan kijkend en flirtend naar een leuke dame.

Stonden bij de bushalte en een meisje wou me een (zacht) klapje op me wanngetje ( ) geven en ik draai me hoofd weg Staat er precies naast me een bushokjepaaltje (waar de ttijden staan opgegegen) en ik knal er dus keihard me hasses tegen aan. Zei natuurlijk helemaal in een deuk

beetje opgevrolijkt meissie na dit verhaal ?
 
eeej muts, wat moet ik nou lezen??? Wees maar blij dat je weinig schade hebt. Al blijft het gewoon K*T.

[me] lady j wordt ook nog wel eens verrast door heftige windvlaagjes [/me]
 


Blijkbaar hebben vrouwen al moeite met stilstaan
Nee hoor het is mij ook eens gebeurd
 
jeetje Lady wat *minder prettig* ik ken het kruispunt en het waait daar altijd zeer hard.

maar ik snap niet dat je naar Mercuur beld als je rechts af gaat en dan de 2e weer rechts zit je bij Bolman (sorry voor de reclame).
Maar toch goeie service van ze, nu weer fijn verder
 



verder alles heel..?.....valt het toch nog mee....

motormaatje?----> Sloop?
 
En dat lees ik nu pas.

 


zo had ik het in portugal, zat met 1 hand in me oog te wrijven en met me andere oog naar een meid te kijken. Struikel ik vlak voor der voeten over zo'n rekje waar je je winkelwagentjes neer moet zetten. ik wist niet hoesnel ik naar binnen moest