Najaarstoertochtje voor 25kwers, interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Als laatste Stekman's scoot op de foto.

Hoop dat jullie net zoveel lol als mij hebben gehad. Ik vind het kei-KiCkUhHhH.

En Superkris, jouw wheelies OwNeN!

SeE yA nExT tImE gIrLs AnD bOyS ! :}
 
(Afbeelding)

Vond de grote bek van MacReal toch tegenvallen. Z'n scheerapparaat had het kennelijk ook begeven. Verder wel een goeie gozer.

Tja, ik vond het ook wel een beetje ongehoord wat die jongen aan het doen was hoor! die sukkel dacht dat dat rar lapje op zijn hoofd hem wel zou beschermen tegen alle ongelukken. ik betwijfel het!

En dat base van je won tijden het dragracen was echt triest hoor!
 
superkris, dat is niet mijn motor B|

album_pic.php


deze wel :}

boekt 130 miles per uur. heeft 250cc en een titanium nokkenas.
 
En dat base van je won tijden het dragracen was echt triest hoor!
Ik weet het, ik weet het...

M'n Nos-fles begaf het toen ik gelijkertijd de übernitro aanzette, m'n rearwheel begon te slippen en door m'n uitgezette traction-control was dit niet te corrigeren, resultaat: Een zwarte streep van 83 meter en op 0.1 seconds van BasE verloren :(

Dikke lijpe shit, dat was 't wel.

Heb ik trouwens al verteld hoe ik de politie afschudde? Ze blokkeerden me, ik trok 'm op het achterwiel en bouncde via de motorkap van de jutenwagen op de ingezette Pan-European van de juten en toen snelde ik dat steegje in. Dat was ff living close to the edge.

Mensen ik hoop dat jullie genieten van de foto's ik peer 'm nu. MZZZZZL.
 
Ik wilde trouwens op het laatste moment wel komen maar moest naar het zieke hondje van m'n oma (om te kijken of ik het ff kon fixen :? )

ik2004.jpg
 
wel flauw hoor, alleen omdat ik wel een kuip heb wou je geen foto van mijn motor maken.

rsrot.jpg


2maand geleden bij de dealer gekocht zit nog 7maand garantie op :) ... ben nu aan het sparen voor een powercommander III USB
 
(Afbeelding)

RML had niet eens een helm bij zich. Z'n petje vond ie genoeg :? Slecht voor onze naam moet ik zeggen, was er niet blij mee.

Zegguh weet je wel hoe duur die pet was joh stakker :? :Z
Jij ben gek, beetje helm opdoen die is niet eens stoer en al die lekkere chickies zien toch niets als ik de helm op heb :z
 
(Afbeelding)

Vond de grote bek van MacReal toch tegenvallen. Z'n scheerapparaat had het kennelijk ook begeven. Verder wel een goeie gozer.
jah, sorry, ik moest laatst remmen, zette een dikke stoppie, maar klapte voorover, vandaar dak geen helm ophad, die lag nog bij de dealer voor die expert (stomme verzekering) van frustratie al weken niet meer geschoren...
 
Heb trouwens sinds gister een nieuwe auspuff:
Ixil Twin carbon *D
Een geluidje van heb ik jou daar (icm met sport filter), wheelien als de ziekte :X en icm met een 38mm carb sneller accelereren dan een gixxer600k4 8-)
Owh let niet op de 'sneeuw' dat is een vervroegd kerstproject van m'n ma :z

auspuff.jpg


Wacht maar tot de volgende meeting gasten }) ken jullie allemaal hebben!
 
Een heleboel motorp0rn0, ik zie het alweer!!!

Maar die ChIcK@ op die scooter; was dat nou die chick uit je avatar O-) ?
 
Zeg wie kan mij helpen? ik wil een geelader op mn florett bouwen heeft iemand een handleiding ofzo?

owja base, zeg maar tegen je moeder dat ze moet optieven met die sneeuw is al koud zat buiten
 
Zeg wie kan mij helpen? ik wil een geelader op mn florett bouwen heeft iemand een handleiding ofzo?

owja base, zeg maar tegen je moeder dat ze moet optieven met die sneeuw is al koud zat buiten

Mijn moeder heeft al sneeuw hoor :? en ja ik vind het ook veeeeel te vroeg B|

G-lader uit een Corado? :9~ zal eerdaags ff voor je aan m'n maat vragen (automonteur en gek van Corado's) wat de spec's van dat ding zijn en of ie aangepast moet worden of niet :]
 
Heb trouwens sinds gister een nieuwe auspuff:
Ixil Twin carbon *D
Een geluidje van heb ik jou daar (icm met sport filter), wheelien als de ziekte :X en icm met een 38mm carb sneller accelereren dan een gixxer600k4 8-)
Owh let niet op de 'sneeuw' dat is een vervroegd kerstproject van m'n ma :z

(Afbeelding)

Wacht maar tot de volgende meeting gasten }) ken jullie allemaal hebben!


en het zieke van allemaal is...

dit is jouw scooter geweest '(
ik herken namelijk een schuurtje op de achtergrond ;)
 
en het zieke van allemaal is...

dit is jouw scooter geweest '(
ik herken namelijk een schuurtje op de achtergrond ;)

:o

zal ik dan ook maar een foto van mijzelf en mijn echte brommer posten? ik heb een wheely en stoppie van niet meer dan 20cm hoog :P en og wat andere ongein...
erg trieste foto's heeeeeel erg triest!

zal ik ???

ok, even mijzelf helemaal belachenlijk maken!

full


Kom op lach mij maar uit! ik verdien het :P
 
en het zieke van allemaal is...

dit is jouw scooter geweest '(
ik herken namelijk een schuurtje op de achtergrond ;)

FOUT! :P
Ik heb nooit scooter gereden :)
Dit is de scoot van m'n broertje (met broertje op de 1e foto :P )
Wel strak opgemerkt :}

Veel mensen zien toch het verschil niet tussen m'n broer en mij :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan