Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke then, het wordt volgende week volgens mij goed weer dus misschien dat jullie me een keer zullen zien staan bij de tex bij hengelo, toch lache _O-
tuurlijk heeft enschede (pluskut) een camping, 2 zelfs geloof ik, wij staan op de twentse es, komt het bekend voor of nie??!!

misschien tot binnenkort

l@terssssssssss


Tussen Enschede en Glanerbrug.

Keppelerdijk 200, Enschede
 
goeienavond allemaal :W

Geen tex voor mij vanavond, ben te moe van het laminaat leggen... maar het ligt er wel weer strak in, op de plinten na, want die was ze natuurlijk vergeten te halen...

@Arjan_fireblade... weer terug in nederland al ja? hoe staat het met je nieuwe motor?

@Prince of egypt... nee die camping zegt me niets, Maar als het in enschede is kan het nooit ver weg zijn...

@Isookzo... en wanneer staat die koffie klaar dan?

@Eady... heb je al bedacht welke motor je wil hebben? kunnen we meekijken voor je.
 
goeienavond allemaal :W

Geen tex voor mij vanavond, ben te moe van het laminaat leggen... maar het ligt er wel weer strak in, op de plinten na, want die was ze natuurlijk vergeten te halen...

@Arjan_fireblade... weer terug in nederland al ja? hoe staat het met je nieuwe motor?

@Prince of egypt... nee die camping zegt me niets, Maar als het in enschede is kan het nooit ver weg zijn...

@Isookzo... en wanneer staat die koffie klaar dan?

@Eady... heb je al bedacht welke motor je wil hebben? kunnen we meekijken voor je.

altijd natuurlijk........heb expressodingeskoffieboonmaalmachientjewaarookgewonekoffieuitspuit. *O*
 
altijd natuurlijk........heb expressodingeskoffieboonmaalmachientjewaarookgewonekoffieuitspuit. *O*


*O* :o ooooowwww :o *O*


Maar je denkt toch niet dat ik normale koffie drink als ik ook gemalenkoffieboontjestoteenverrukkelijkkopjeexpresso kan drinken...

of heb je ook gemalenkoffieboontjesvermengtmeteenbeetjeopgekloptemelkdatleidtotcappucino?

en als dat toch allemaal te veel werk is, ga ik toch voor de gewone koffie :Y
 
Goeienavond @ all :W
:^

Ben weer een motorervaring rijker, kennis gemaakt met een bejaarde Bandit 600N, wnt ik heb vandaag de CBF weggebracht om 'Zomerklaar' gemaakt te worden:

- K&N luchtfilter *O*
- WP progressieve voorvorkveren *O*
- nieuwe hydraulische olie voor de remmen en de koppeling *O*
- Een nieuwe Pilot Road 2CT achterband *O*
- Waarschijnlijk ook een nieuwe Pilot Road 2 CT voorband *O* , al had ik daar niet op gerekend, maar bij nader inzien was die ook nog maar een klein stukkie van de 'markers' af, weet alleen niet zeker of ze er morgen nog aan kunnen komen.
- nog wat kleine ongemakjes als verloren moeren en bouten..... volgens mij wordt die CBF in Italie gemaakt -O-

Volgende week een weekje motorloos het Teutoburgerwald in -O- en daarna 4 weken :] in Nederland, Duitsland, ??


:W
 
Laatst bewerkt:
:^

Ben weer een motorervaring rijker, kennis gemaakt met een bejaarde Bandit 600N, wnt ik heb vandaag de CBF weggebracht om 'Zomerklaar' gemaakt te worden:

- K&N luchtfilter *O*
- WP progressieve voorvorkveren *O*
- nieuwe hydraulische olie voor de remmen en de koppeling *O*
- Een nieuwe Pilot Road 2CT achterband *O*
- Waarschijnlijk ook een nieuwe Pilot Road 2 CT voorband *O* , al had ik daar niet op gerekend, maar bij nader inzien was die ook nog maar een klein stukkie van de 'markers' af, weet alleen niet zeker of ze er morgen nog aan kunnen komen.
- nog wat kleine ongemakjes als verloren moeren en bouten..... volgens mij wordt die CBF in Italie gemaakt -O-

Volgende week een weekje motorloos het Teutoburgerwald in -O- en daarna 4 weken :] in Nederland, Duitsland, ??


:W

Kijk aan, hij is er dus weer helemaal klaar voor over een paar dagen!! *O* Ik zou trouwens liever een BMC filter nemen dan een K&N, de BMC zijn beter *O*


volgende keer even zwaaien dan a.u.b. als je door Delden rijdt!
Bovenste keet aan uw linker hand..
:W

Ben idd door Delden heen gereden.... maarre ik wist niet dat jij daar aan het werk was... :+ Anders had ik natuurlijk ff gezwaaid. :W
 
Kijk aan, hij is er dus weer helemaal klaar voor over een paar dagen!! *O* Ik zou trouwens liever een BMC filter nemen dan een K&N, de BMC zijn beter *O*

Hmm de K&N ligt al bij de monteur , ben niet zo'n kenner en in het CBF-topic waren ze over de K&N redelijk enthousiast.... maar wie weet in de volgend fiets, want ik denk niet dat ik het K&N-filter oprij....

:W
 
wat is een eerste type cbr?
woks_1076280541_cbr_600_f_1988_1.jpg
 
Jullie zijn niet zo heel zielig... Ik mag pas woensdag weer... met zo'n achtervolger... En ik kan niet eens kiezen om er met te goed of te slecht weer NIET op te stappen... Ik MOET gewoon nog 3x luisteren naar die man die in m'n rechter oor schreeuwt... -O-

:j
 
Jullie zijn niet zo heel zielig... Ik mag pas woensdag weer... met zo'n achtervolger... En ik kan niet eens kiezen om er met te goed of te slecht weer NIET op te stappen... Ik MOET gewoon nog 3x luisteren naar die man die in m'n rechter oor schreeuwt... -O-

:j

Och, tis het zoveelste weekend dat ik niet kan rijden...maar ga wel andere leuke dingen doen....

:W
 
Je was er laatst ook al hoorde ik van Paul... maar toen was het te druk he? Je kunt het toch wel zelf he, want ik word helemaal gek van die rottige apparaten... Anders wil ik wel helpen hoor... O-)

Ja, ik moet donderdag werken...
Hele dag (jammer dat jullie weten waar...) |(

Marcel, dat zou heel goed kunnen, aangezien er maar 1 vrouw werkt momenteel... we hebben even een tweede gehad, (lang zwart haar) maar die is er niet meer en aangezien jouw D70s niet uit haar tijd komt, maar uit de mijne (werk er nu bijna 3 jr, iemand nog ander leuk werk voor me, het wordt weer tijd) is de kans eigenlijk 99%...

Duzzz... Ik ben die griet *D waarschijnlijk waar je de D70s hebt gekocht! Haha...
Sjonge, ik word wel weer goed in de gaten gehouden merk ik :P. Mja, ik kan dat wel met dat apparaat, niet de eerste keer... Vorig jaar ook al 2 keer moeten doen, de 2e keer omdat er van de 1e keer van veel mensen foto's verloren waren gegaan _O-... Was toen met die ultra cheap actie :+

Die ik ook heb een PC19 dus *O*

Rrrrrrrrrrrrretroooooooooo 8-)
Stuur je Erik op de Rrrrrreeeeeetroooooooo bike naar de OBT ;). Ik goat ook :Y. Alleen nog ff een ketting spatbordje fixen, want hij gaat me zeker knappen als ik ermee doorrij :+


Neem neit aan dat je zelf alweer kunt rijden? -O-
 
@arjanr1: mkampie denkt: -O- vage actie van die arjanus...maar dat zal wel weer aan kampie liggen.....magoed kampie gaat ckers jag'n dit weekend *O*
@vtrveger: 'k dacht nog: welke onverlaat kan zomaar midden op de dag een stukkie sturen, moet een vutter zijn of een student....het was DLVeger...en was echt geen jaloezie hoor.... O-)
@marcel149: positief of negatief afgeleid???? :+
@eady: weer of geen weer, je rijdt wel :]

:W
 
Marcel, dat zou heel goed kunnen, aangezien er maar 1 vrouw werkt momenteel... we hebben even een tweede gehad, (lang zwart haar) maar die is er niet meer en aangezien jouw D70s niet uit haar tijd komt, maar uit de mijne (werk er nu bijna 3 jr, iemand nog ander leuk werk voor me, het wordt weer tijd) is de kans eigenlijk 99%...

Duzzz... Ik ben die griet *D waarschijnlijk waar je de D70s hebt gekocht! Haha...

Leuk toeval dat ik je op deze manier weer "tegenkom" :)


Haha, nog 1 reden waarom je die cam waarschijnlijk bij mij hebt gekocht is, aangezien ik zelf Nikon heb en dat dus makkelijk verkoop... ;) Niets mis met Canon, maar dat ligt niet altijd even lekker in de hand... :P
Nu is het wel zeker dat jij het was, want je vertelde zelf een Nikon (dacht D70) te hebben gehad en dat de accu's zo lang meegingen :Y
De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik op voorhand voor Nikon ging, dus je hoefde me niet te overtuigen ;)
kHeb namelijk nog 2 lensen uit het analoge tijdperk, een 24/2.8 en een 50/1.8, welke heel goed te gebruiken zijn. Enkel de 1,5 cropfactor maakt dat ik geen supergroothoek meer heb (nu een 36 mm als het ware) maar wel een lichtsterke portretlens (75/1.8 is het nu geworden in vergelijking)

Oeps wat l*l ik allemaal over camera;s hier. T spijt me 8-) (iets)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan