Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
@arjanr1: mkampie denkt: -O- vage actie van die arjanus...maar dat zal wel weer aan kampie liggen.....magoed kampie gaat ckers jag'n dit weekend *O*
:W

ArjanR1 ffies hier...

Soms moet je ook int weekend onverwachts werken hé.
Al is dit al vanaf Januari al zo B|

Ben maandag en dinsdag wel vrij...Dus O-)
 
Laatst bewerkt:
mogguh :Z

@eddy eady: welke mm werk je dan (lees: waar) kan ik er eens op letten :P

nog 2 daggies werken -O- maar dan ist ook weer weekend *O*
 
@vtrveger: 'k dacht nog: welke onverlaat kan zomaar midden op de dag een stukkie sturen, moet een vutter zijn of een student....het was DLVeger...en was echt geen jaloezie hoor.... O-)

:W

Heerlijk joh... hoeveel weken heb ik nu nog vakantie??Tering nog maar tot eind augustus :+ Maarre ga nog wel extra werken de komende weken, hele vakantie lamballen en thuiszitten is ook niks... En immers wil een andere bike, heb nog net ff wat extra money nodig die ik deze vakantie mooi kan verdienen. Ik heb een hele mooie cbr 600rr gezien van 2005, al helemaal af. LED-knippers, ander ruitje, Akropiv demper :9~ , z.g.a.n mpp 2ct bandjes en 11.750km gelopen (de 12.000 km beurt heeft die al gehad.)

onderkuip die standaard zwart is heeft die rood gemaakt samen met het achterspatbordje, ik vind het zelf erg gaaf!!Onderhoudsboekje en originele onderdelen zitten erbij.. :) Maargoed eerst mijn eigen bike maar is te koop zetten en verkopen, dan ga ik wel echt opzoek naar iets anders. Maar vind dit toch wel een hele mooie... *O* En ik wil nog ff rijden op een 600rr en een gsx-r 600 om te kijken welke nou het fijnste rijdt.

2d35c618a78a9bbc546a0fa79158635c


938cebcc4514fd89da2140eceb616175


c4fd23f17191073113907bba1187328a
 
*knip*

Die ene, met die rode reklame... ;)

:X

bah, gemist. maja zal wel opletten als ik bij een bepaalde winkel ben met rooie reclame, waar ze flink gek zijn... (of toch weer niet:P )

@vtrveger: vind dat rooie spatbordje wel gaaf :} maar die onderkuip ook rood vind ik weer een beetje teveel van t goeie.... valt mij teveel op en kets mij net teveel af op de rest van de motor... voor de rest wel een strakke fiets hoor :Y :Y daar mag je cker mee bij de tex verschijnen:Y
 
Laatst bewerkt:
@vtrveger: vind dat rooie spatbordje wel gaaf :} maar die onderkuip ook rood vind ik weer een beetje teveel van t goeie.... valt mij teveel op en kets mij net teveel af op de rest van de motor... voor de rest wel een strakke fiets hoor :Y :Y daar mag je cker mee bij de tex verschijnen:Y

:? En een rode bovenkuip valt niet op ? _O- :+

goedemorgen allemaal! :W
 
Ziet er donder geil strak uit....

Komt net iets te vroeg.... ;) Moet eerst mijn bike nog te koop zetten en dan ga ik pas wat anders kopen!!Maarre zijn wel meer mooie bikes te koop, weet toch nog niet of het een gsx-r 600 2004/2005 of een cbr 600rr wordt. Eerst maar ff rijden op beide bikes, dan is een keus al snel gemaakt ;)


bah, gemist. maja zal wel opletten als ik bij een bepaalde winkel ben met rooie reclame, waar ze flink gek zijn... (of toch weer niet:P )

@vtrveger: vind dat rooie spatbordje wel gaaf :} maar die onderkuip ook rood vind ik weer een beetje teveel van t goeie.... valt mij teveel op en kets mij net teveel af op de rest van de motor... voor de rest wel een strakke fiets hoor :Y :Y daar mag je cker mee bij de tex verschijnen:Y

Volgens mij moet ik een naamswijziging aanvragen bij de moderators :9 vtrveger :? _O-

Ik vind dat juist super staan i.c.m. dat zilver/zwart!! Paar mooie stickers op de rode onderkuip... *O* Ja dat past mij wel zo'n fietske!!Zo'n akrapovic is natuurlijk helemaal om te :9~ en het geluid :}

Dus mocht je nog iemand weten die opzoek is naar een perfect onderhouden VTR dannuh geef maar een gil, hij staat nog niet officieel te koop maarre als ik er vanaf kan voor een mooi prijske dan is die weg! :+

:? En een rode bovenkuip valt niet op ? _O- :+

goedemorgen allemaal! :W

_O- *O*
 
Heeft hier trouwens iemand ervaring met het circuitrijden via Motorsport Lifestyle?

Deze hebben namelijk in september nog een aantal dagen vrij om in Zandvoort te rijden. Wil hier ook wel graag een keer op rijden, en na Assen vind ik het circuit rijden dondersmooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan