Nederland Oost Topic 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
euhm.... waarschijnlijk een dikke 2 cylinder.... wat precies is nog niet bekend.
ik denk een TL1000R van suzuki.

Maar ik vind een R1 ook leuk.... en een nieuwere Fireblade ook... en een blackbird ook.


Dus keuze zat... :+

Heb je ook een TL1000R van een ander merk misschien :? ;)
 
Laatst bewerkt:
_O-

Je zult straks in de zomer nog vaak op het terras zitten denk ik, zou ik tenminste doen als ik zo dichbij woonde 8-) . Ga je verder vaak stappen dan? En daarom in de binnenstad gaan wonen?


ik denk dat ik van het zomer inderdaad vaak op het terras te vinden ben, of op de motor, zolang duurt de zomer nu ook weer niet he!

maar nee ik ga nog niet zo vaak stappen, komt nog wel. Zit nu nog midden in het verhuizen. en de reden dat ik ben verhuisd is niet omdat ik zo graag in het centrum wou wonen. (het is echter niet vervelend hoor) Maar omdat dit het eerste was dat vrij was en ik weer alleen ben gaan wonen.
 
ik denk dat ik van het zomer inderdaad vaak op het terras te vinden ben, of op de motor, zolang duurt de zomer nu ook weer niet he!

maar nee ik ga nog niet zo vaak stappen, komt nog wel. Zit nu nog midden in het verhuizen. en de reden dat ik ben verhuisd is niet omdat ik zo graag in het centrum wou wonen. (het is echter niet vervelend hoor) Maar omdat dit het eerste was dat vrij was en ik weer alleen ben gaan wonen.


heb jij trouwens niet een lieve vriend die die ikea-kassies voor jou in elkaar draait?
 
ik denk dat ik van het zomer inderdaad vaak op het terras te vinden ben, of op de motor, zolang duurt de zomer nu ook weer niet he!

maar nee ik ga nog niet zo vaak stappen, komt nog wel. Zit nu nog midden in het verhuizen. en de reden dat ik ben verhuisd is niet omdat ik zo graag in het centrum wou wonen. (het is echter niet vervelend hoor) Maar omdat dit het eerste was dat vrij was en ik weer alleen ben gaan wonen.

De reden waarom had ik mee gekregen, zo bedoelde ik het ook niet hoor ;) , bedoelde meer dat je bewust hebt gekozen voor een huis in de binnenstad, maar never mind ;)
 
De reden waarom had ik mee gekregen, zo bedoelde ik het ook niet hoor ;) , bedoelde meer dat je bewust hebt gekozen voor een huis in de binnenstad, maar never mind ;)

oh okee,

maa het was dus gewoon het eerste dat vrij kwam, het is echter wel super gemakkelijk. alles is in de buurt. hoef er nooit naar op zoek....

en het is hier stiller dan op twekkelerveld, maar misschien komt dat omdat ik nu verder weg woon van de familie stijner? _O- :X _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan