10352414_10152337366363463_5861983937543859937_n.jpg


10376156_10152337370103463_9182262056605440_n.jpg


een tweetal foto's van race 2 op Zondag. Nadieh heeft goed gereden met een progressie van 2-3 seconden t.o.v. eerdere dagen, maar kreeg toch weer last van opgepompte remarm. Helaas, maar er wordt hard gewerkt aan een oplossing en vol gas op naar het volgende evenement.

Er staan mooie foto's op de facebookpagina van de fotograaf, dus even kijken loont de moeite
John Manclark
 
Laatst bewerkt:
In de eerste Supersport was er een podiumplaats voor Marcel Zuurbier die op de derde plaats eindigde. Joey den Besten werd vijfde. In race twee werd Joey den Besten tweede en pakte zo het podium. Hij was tevens de enige Nederlander die de race wist uit te rijden aangezien Marcel Zuurbier hard onderuit ging en daarmee zijn sleutelbeen brak. Hopelijk is hij op tijd herstelt voor de volgende race in Oss.

Marcel rijdt niet in Oss,hij is geopereerd aan zijn sleutelbeen,plaatje erop.
Maar Oss gaat niet lukken.
Hier een filmpje van zijn 2e race,hij ging lekker en kon om de overwinning mee strijden.


Hier staan de foto`s van de crash: http://www.marcelzuurbier.nl/fotoalbum/2014-crash-marcel-hengelo/
 
Bedankt voor alle updates van alle mannen en vrouw die onze eer in het buitenland hoog houden, mannen!

Ik zit in mijn laatste examenweek en hoop deze week dus af te studeren, daarom van mij geen verdere updates tot waarschijnlijk pas na volgend weekend.
 
Goed, inmiddels verhuisd en nagenoeg weer gesetteld, tijd om wat weken aan gemiste motorsportuitslagen in te halen. Ik zal vanaf vanavond weer updates plaatsen met nieuws over hoe onze Nederlanders het doen. :)
 
Wayne Tessels 3e in de kwalificatie tussen al het italiaanse geweld. Vol startveld. Zeker veel wild card rijders?!
Race start om 17:50 (18:00)
 
Maurice Karsijns en Vasco van der Valk hebben een wildcard voor junior cup in Magny Cours.
Naast de vaste rijders Max van Schoonhoven en Jamie van Sikkelerus

4 Nederlanders dus :]

10665319_758992847479638_7733912891860936815_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf! Alhoewel ik nog nooit van Maurice Karsijns gehoord heb... Coureur uit de Gamma Yamaha Cup?
 
Ja, en ook NSF 100 daarvoor dacht ik. Doet niet onder voor max hoor! Bijzondere van max is dat dit pas in 2012 begonnen is.
Max doet het helemaal niet slecht, wordt dit seizoen wel echt achtervolgd door pech. Hopelijk weerhoudt het hem er in ieder geval niet van om volgend jaar weer mee te doen!
 
Dit weekend weer een aantal nederlanders actief op Magny Cours!
Supersport,superstock 1000,stock 600 en juniorcup!!
 
Laatst bewerkt:
Racesport.nl heeft meegelezen en heeft het idee overgenomen: WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl

Scheelt mij heel wat werk om bij te houden wie wat doet. Ik wil met mijn activiteit op MF sowieso een flinke stap terugdoen en me op andere (motorgerelateerde) zaken concentreren, dus ik zal dan ook geen vervolg geven aan het bijhouden van wie waar internationaal rijdt en hoe het wie vergaat. Dat mag een ander (Racesport, bijvoorbeeld, met een veel groter bereik) graag overnemen. :)
 
Racesport.nl heeft meegelezen en heeft het idee overgenomen: WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl

Scheelt mij heel wat werk om bij te houden wie wat doet. Ik wil met mijn activiteit op MF sowieso een flinke stap terugdoen en me op andere (motorgerelateerde) zaken concentreren, dus ik zal dan ook geen vervolg geven aan het bijhouden van wie waar internationaal rijdt en hoe het wie vergaat. Dat mag een ander (Racesport, bijvoorbeeld, met een veel groter bereik) graag overnemen. :)

Staat Kevin van Leuven er bewust niet bij? Volgens mij rijdt hij mee in de Superstock 600 klasse in de BSB.
 
Laatst bewerkt:
Staat Kevin van Leuven er bewust niet bij? Volgens mij rijdt hij mee in de Superstock 600 klasse in de BSB.
Naar wat ik gelezen heb, publiceert racesport.nl volgende week een lijst met coureurs die in de BSB, CEV en IDM klassen zullen deelnemen. Kevin van Leuven heeft zijn contract met G&S Kawasaki in de BSB Stock 600 klasse inderdaad verlengd en zal gezelschap gaan krijgen van Jordy de Jonge, een 17-jarig talent uit Heinkenszand (Zeeland).
 
Naar wat ik gelezen heb, publiceert racesport.nl volgende week een lijst met coureurs die in de BSB, CEV en IDM klassen zullen deelnemen. Kevin van Leuven heeft zijn contract met G&S Kawasaki in de BSB Stock 600 klasse inderdaad verlengd en zal gezelschap gaan krijgen van Jordy de Jonge, een 17-jarig talent uit Heinkenszand (Zeeland).

Ok top! En voor het bereik hoef je het hier inderdaad niet te doen :X
 
SSTK: Suzuki to support Superstock 1000 bid
15 January 2015

Suzuki joins Yamaha in throwing its weight behind a bid for the 2015 Superstock 1000 Cup with a new collaboration with Dutch team Hoegee.


Riding duties will be assumed by the all-Dutch line-up of 2014 European Superstock 600 runner-up Wayne Tessels and Nigel Walraven, who has enjoyed success on the domestic scene riding the GSX-R1000.


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan