Kevin van Leuven gaat aankomend seizoen in de British Supersport klasse rijden voor het G&S Racing Kawasaki team.
Supersport of Superstock 600? Superstock 600 staat op zijn Facebook namelijk. Maar erg gaaf nieuws! Bedankt voor je bijdrage, ik voeg hem aan de OP toe! :)
 
Ik denk dat het vrijwel zeker is van accelaration.
Pollinder liet in ieder al wat doorschemeren op zijn facebook.
Ik denk het ook inderdaad, wil het even officieel afwachten maar het lijkt er wel op ja. Gaaf! Ben heel erg nieuwsgierig naar hoe dit nieuwe evenement het gaat doen in 2014.
 
Supersport of Superstock 600? Superstock 600 staat op zijn Facebook namelijk. Maar erg gaaf nieuws! Bedankt voor je bijdrage, ik voeg hem aan de OP toe! :)


Superstock, hij wil eerst de circuits leren kennen en dan was de SSP wat te hoog gegrepen. Mooie kans dat hij volgend jaar de stap alsnog maakt. ;)
 
Misschien is het ook wel leuk om de motorrijders die meedoen met Dakar er in te vermelden.
Heb zelf nog niet echt een duidelijke lijst gezien waar je ze kan vinden, eentje weet ik wel dat is Frans Verhoeven die heeft het vorig jaar goed gedaan.

Lijst gevonden;

12 Frans Verhoeven Yamaha
28 Henk Knuiman KTM
60 Jan van Gerven KTM
67 Robert van Pelt Honda
74 Henricus Vogels KTM
93 Richard de Groot Honda
107 Melchior van Heertum KTM
126 Jan Bastiaan Nijen Twilhaar KTM
187 Walter van Sinten Honda
190 Humprey Senn van Basel KTM
 
Laatst bewerkt:
Goede idee inderdaad, ik voeg hen toe! Ik volg de Dakar zelf echter niet, dus het bijhouden van prestaties zal een ander hier dan moeten vermelden. ;)

Superstock, hij wil eerst de circuits leren kennen en dan was de SSP wat te hoog gegrepen. Mooie kans dat hij volgend jaar de stap alsnog maakt. ;)
Klinkt als een goed plan inderdaad, ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Er zijn al heel wat Nederlanders die de internationale stap gaan zetten. Wordt leuk om te volgen!
 
Volgens mij zijn er een flink aantal Moto3 coureurs die (ook) meedoen aan het IDM? Was vorig jaar iig wel zo
 
Goede idee inderdaad, ik voeg hen toe! Ik volg de Dakar zelf echter niet, dus het bijhouden van prestaties zal een ander hier dan moeten vermelden. ;)Klinkt als een goed plan inderdaad, ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen. Er zijn al heel wat Nederlanders die de internationale stap gaan zetten. Wordt leuk om te volgen!

Ik weet ook niet of ik er veel van mee krijg dit keer, maar anders meld ik de prestaties hier wel.
 
Volgens mij zijn er een flink aantal Moto3 coureurs die (ook) meedoen aan het IDM? Was vorig jaar iig wel zo
Volgens mij ook ja, zodra er deelnemerslijsten bekend zijn dan kan ik de OP daar ook op aanpassen. :)

Volgens dit persbericht: ONK, het laatste nieuws gaat Vasco van der Valk in 2014 meedoen in de Europese Moriwaki 250 Juniorcup. Ben benieuwd! :)
 
Ik weet nu ff niet meer wat die pollinder wil gaan doen,onk,idm,accelleration.
Hij zit niet meer bij NIWA volgens racesport:

ONK, het laatste nieuws
SWPN/SZK zou later met een uitgebreider nieuwsbericht komen waarin de races vermeldt staan waaraan ze zullen deelnemen. Afwachten dan maar.

Overigens vind ik het persoonlijk interessant dat dit team in verschillende klassen met verschillende motoren aan de start staat.
 
Nieuws: Danny de Boer zal in het IDM kampioenschap gaan rijden als teamgenoot van Ranseder voor het Holzhauer Racing Promotions Team op een Honda: Superbike IDM, het laatse nieuws en uitslagen - Racesport.nl.

Goed nieuws voor Danny dat hij toch de stap naar internationaal toneel heeft kunnen maken. Qua TV tijd zag ik hem persoonlijk liever in het BSB maar het IDM lijkt me een goede volgende stap.
 
Kevin van Leuven gaat aankomend seizoen in de British Supersport klasse rijden voor het G&S Racing Kawasaki team.

:Y

Vanmorgen een bezoekje gebracht aan een motorzaak in mijn regio. Even wat info gevraagd over bepaalde motoren... Kom ik er na enige tijd achter dat ik met Kevin van Leuven sta te keuvelen :)

Ik vroeg of we hem in april weer aan konden moedigen op Assen. Daarop gaf hij aan dat dit dus niet mogelijk was. Maar wel dat we hem in september inderdaad tijdens de BSB aan kunnen moedigen :Y *O*
 
Ik mis Scott Deroue in dit topic. Is het nog niet duidelijk waar hij gaat rijden?
 
Ik dacht al: waar blijft NR34, dit is toch echt een topic voor jou om in te reageren! :) Goed dat je het gevonden hebt. ;)

Ik mis Scott Deroue in dit topic. Is het nog niet duidelijk waar hij gaat rijden?
Die blijft (volgens mij) onderdeel van het RW Racing junior team, maar wat en waar hij precies gaat rijden is mij nog niet duidelijk. Zodra ik daar meer over gelezen heb, update ik de OP uiteraard.
 
Nav van het gesprek vanmorgen met Kevin van Leuven (naar wie zou hij toch vernoemd zijn? :) ) kwam ik zoekend op dit topic uit.

Goed initiatief, Joris! :Y
 
Ik dacht al: waar blijft NR34, dit is toch echt een topic voor jou om in te reageren! :) Goed dat je het gevonden hebt. ;)Die blijft (volgens mij) onderdeel van het RW Racing junior team, maar wat en waar hij precies gaat rijden is mij nog niet duidelijk. Zodra ik daar meer over gelezen heb, update ik de OP uiteraard.


Update jij je PM ff a.u.b............ :+ ;)
 
:)

@frankweeink: Prachtig nieuws voor @ScottDeroue: hij wordt de tweede rijder voor RW Racing GP. Met @BryanSchouten51 er bij dus 2 NL-ers in de Moto3.
 
:)

@frankweeink: Prachtig nieuws voor @ScottDeroue: hij wordt de tweede rijder voor RW Racing GP. Met @BryanSchouten51 er bij dus 2 NL-ers in de Moto3.

*O*

Misschien leuk om in het Scott Deroue topic te zetten? Jij hebt de eer :)
 
Laatst bewerkt:
:)

@frankweeink: Prachtig nieuws voor @ScottDeroue: hij wordt de tweede rijder voor RW Racing GP. Met @BryanSchouten51 er bij dus 2 NL-ers in de Moto3.
Dat is fantastisch nieuws! *O* Ben erg benieuwd wat Deroue ons kan laten zien komend jaar, zij het op 'minder' of 'verouderd' materiaal. Zijn ontwikkeling wordt erg gaaf om te volgen!

Spijtig voor Iwema, maar we krijgen er vers bloed voor terug in de vorm van twee coureurs. Super! Hopelijk weet ook Iwema nog ergens wat te vinden. Is het niet in de GP, is het wel in een andere internationale klasse, want rijden kan hij zeker.
 
Ik loop veel te hard van stapel: Maar met al dit Nederlandse talent, moet er toch een keer een succesje te boeken zijn?
 
Ik loop veel te hard van stapel: Maar met al dit Nederlandse talent, moet er toch een keer een succesje te boeken zijn?
Het zijn behoorlijk wat Nederlanders die meedoen internationaal in verschillende kampioenschappen.

Qua successen is het moeilijk te zeggen waar we veel van kunnen verwachten. Persoonlijk denk ik dat het voor Deroue lastig wordt om met 'minderwaardig materiaal' in de punten te rijden, maar Schouten verwacht ik wel met enige regelmaat in de top 15. Het hangt er vanaf hoe goed de Honda en KTM ontwikkeld zijn deze winter en hoeveel achterstand Mahindra heeft opgelopen..

Voor de echte successen in de racerij zullen we naar de echte jeugd moeten kijken, en dan vooral naar Bendsneijder, Schotman (punten) en van Schoonhoven in de European Junior Cup. Herlings in de cross is bijna zeker, als hem niets geks overkomt. :)

Belooft hoe dan ook een prachtig jaar te worden met zoveel landgenoten in zoveel internationale competities. *D
 
Het hangt er vanaf hoe goed de Honda en KTM ontwikkeld zijn deze winter en hoeveel achterstand Mahindra heeft opgelopen..

Jij wou zeggen dat Mahindra de hele winter niks heeft gedaan, en komend seizoen met de zelfde motor aan de start zullen verschijnen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan