Nieuw: Meld een topic

Leuk idee, ben benieuwd of het vruchten afwerpt. Kheb meteen ff getest!
 
[me]Viccie denkt dat sommige mensen wel eens erg gauw tegen een tempban aanlopen bij oneigenlijk gebruik van de nieuwe mogelijkheden O-) [/me]


:P
Kritisch gekeken denk ik dat je gelijk hebt. Het was al mogelijk om iets te melden, maar dan moest je de moeite doen om een mailtje te gaan sturen, en gemakzuchtig als mensen zijn klikken ze sneller op het kruisje rechtsboven in de hoek. Nu is het 'klik', tiktik, klaar. Ik schat dat het aantal meldingen... verdriedubbelt :P .
 
Ik vrees dat de mod's & admin's een hoop onzinmeldingen voor mij ontvangen. Gezien dat ik (bijna) altijd onzin uitschrijf op dit forum ben ik volgens mij gelijk nr.1 op de 'Onzin topiclist' (OTL). o-) :p

Groet,
Ed
 
Waarom zou je terug willen naar het topic als je zojuist gemeld hebt dat het een baggertopic is? :?

Ramptoerisme?

:P

Waarom ga je nu weer direct uit van het slechtste... B|
Stel dat je ff meldt dat er iemand (vast een mod :P ) loopt te zagen in een topic, dat wil nog niet zeggen dat dat hele topic bagger is... ;)

Ps, wat ook leuk is, je kan meldingen maken over gesloten topics... :P
Mod, kan het slotje er af :?

;)
 
Heb zojuist een topic aangemeld. :)

Het was sterker dan ik. Ik moest het gewoon doen. :)
 
Soort van kliklijn (of hoe heet dat?), maar dan op MF?
Ach, voorheen gingen mensen IN een topic zitten zieken als het ze niet aanstond. En vervolgens gingen nog meer mensen vertellen hoe irritant dat vragen om slotjes enzo was. Vandaar dat we het nu zo op proberen te lossen. Als je denkt dat een topic je niet aanstaat, kun je dat melden zonder eerst het topic om zeep te helpen en dan kijken WIJ of we dat ook vinden en het tijd is voor een slotje. De keerzijde is wel dat het nu niet meer nodig is om in een topic om een slotje te vragen/zeuren en dat gaan we dan ook aanpakken.
 
Soort van kliklijn (of hoe heet dat?), maar dan op MF?


idd, hoog
nsb.gif
gehalte :(
 
wel "schone" topic's. DAT dan weer wel!
Ach zeuren om een slotje zal ik niet missen hoor. Als maar niet te snel een topic gesloten wordt, omdat er naakt in voorkomt, of een discussie die een beetje heetgebakerd is, of iets anders in die orde van grote wat MF toch HET MF maakt
 
wel "schone" topic's. DAT dan weer wel!
Ach zeuren om een slotje zal ik niet missen hoor. Als maar niet te snel een topic gesloten wordt, omdat er naakt in voorkomt, of een discussie die een beetje heetgebakerd is, of iets anders in die orde van grote wat MF toch HET MF maakt
Dat doen we nu toch ook niet? :?

Dus waarom zou dat dan hiermee wel gebeuren? Wij zijn nog steeds degenen die bepalen of een topic dicht gaat of niet. Het gaat ons erom om dat 'Slotjuh!' geroep in topics terug te dringen, aangezien een hoop mensen zich daaraan ergeren.
 
Oh ok, sorry voor de misvatting van deze functie, die ik nu zal herrinneren als zijne: Anti-slotje-roep-irritatie-button.

:+
 
Volgende keer ff nadenken voordat je weer zoiets debiels post.


Ooh, vertel mij eens waarom dan???

Als hier modjes rondlopen die zelfs Idi Amin de hemel in prijzen, lijkt mij dit wel meevallen.

Ik heb een hekel aan mensen die anoniem kunnen klagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan