Nieuw project: Cafétriple, Trophycafé, whats in a name...

Erg netjes!!! Erg leuk project om te volgen dit! Ga je het blok ook nog aanpassen qua kleurstelling of laat je dat gewoon er in zitten?
 
Is gewoon een opvulring in verband met de grootte van de originele draaiknop. Aangezien deze kleiner is is de kans groot dat t past..
 
Erg netjes!!! Erg leuk project om te volgen dit! Ga je het blok ook nog aanpassen qua kleurstelling of laat je dat gewoon er in zitten?
Zeker, het blok wordt zwart en de “koelribben” gepolijst. Waarschijnlijk zal ik sommige blokdelen met wrinkle lak doen.
 
Is gewoon een opvulring in verband met de grootte van de originele draaiknop. Aangezien deze kleiner is is de kans groot dat t past..
Inderdaad, heb ‘m er tussenuit gesloopt.
7ECA6999-BCAF-4D30-B517-4005824E2AF1.jpeg
632DCF56-A435-4D67-AD00-3DC23573DE66.jpeg
 
Afgelopen weekend een Sprint 900 gekocht om op termijn ook te verbouwen. Maar komt bij dit model toch meer bij kijken om het goed te doen zie ik wel.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend een Sprint 900 gekocht om op termijn ook te verbouwen. Maar komt bij dit model toch meer bij kijken om het goed te doen zie ik wel.
Ja, als je het netjes wilt doen wel. Maar die driepitters rijden zó fijn, dat maakt alles goed.
 
Ik wil eerst eigenlijk wel af van mijn lompe ophanging voor de voetpedalen. Zie dat jouw originele anders zijn. Heb je dat spul nog liggen?
 

Bijlagen

  • 94CFCC68-E52F-4883-AD73-2D34CB9517C9.png
    94CFCC68-E52F-4883-AD73-2D34CB9517C9.png
    517,9 KB · Weergaven: 34
Heb ik nog wel liggen, maar ik weet niet of dat zo past op de jouwe. Ik zie dat jij het latere model hebt, vanaf 1996 is dat geloof ik
 
Die van mij is een executive uitvoering. Jij hebt een normale of sport uitvoering. Maar wil het wel proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan