Yamaha FZR 600 project

Ja, je kan m ook in zijn 1 zetten en met de koppeling ingetrokken starten... na een beetje bokken paktie wel op
 
Werkte perfect. Dank.
Ja, je kan m ook in zijn 1 zetten en met de koppeling ingetrokken starten... na een beetje bokken paktie wel op
Motor rijdt prima, ketting loopt wel tegen het frame dus zal eens kijken of het achterwiel wel recht staat. Geen rare slijtagesporen op de band dus ik vermoed van niet. Komt het vaker voor dat de ketting bij de voetsteun tegen het frame loopt? Heeft daar ooit een geleider gezeten?
 
Zit er best tegenaan, en het wiel staat recht
 

Bijlagen

  • 17038530241793365389533341583407.jpg
    17038530241793365389533341583407.jpg
    164 KB · Weergaven: 0
Zit er best tegenaan, en het wiel staat recht
Ik ken deze motor totaal niet dus vergeef me als deze opmerking nergens op slaat.. maar kan het zijn dat je voorste tandwiel verkeerdom zit? Heb dit volgens mij met een suzuki wel eens gehad, scheelde zo een halve cm toen ik m omdraaide
 
Ik ken deze motor totaal niet dus vergeef me als deze opmerking nergens op slaat.. maar kan het zijn dat je voorste tandwiel verkeerdom zit? Heb dit volgens mij met een suzuki wel eens gehad, scheelde zo een halve cm toen ik m omdraaide
Misschien is dat het, ik zal eens kijken
 
Hoeft niet, tandwiel heeft geen voorkant, ja nu wel, na duizenden KM;s. Het kan wel loszitten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan