Nieuw TV Programma voor motorrijders

... loopt volgens mij en paralelle topic waarin staat dat de naam al lang bekend is...


Nou en :)

Frans Bouwer is een artiest die zich zelf kan onderhouden, aardig is voor zijn fans en ook respect voor zijn klanten heeft. Maar omdat een enkele marketeer bij radio 2 denkt dat die niet in hun profiel past wordt die jongen niet gedraaid.
Voor mij een teken dat de consument zich niet zomaar laat sturen en ook een eigen mening heeft. Ik vind Frans B. een heel mooi voorbeeld, omdat zijn muziek echt klote is.

snap je ( want ik niet :+ )
 
Ah. Klinkt als standaard integriteit die genadeloos wordt afgestraft. Zonde. Hoe hij ook zingt. Marketing in zijn huidige vorm maakt meer kapot dan je lief is. Management ook. Alcohol valt daarentegen reuze mee. Een mooie malt...Blij dat ik zelf na al dat berekende gedoe in onze Open Inrichting aan De Verkeerde Kant van Het Viaduct van Doetinchem ben terecht gekomen. Onze strategie is: Laten we leuke dingen doen! En de prognose's en planningen maak ik tegenwoordig achteraf. Altijd sluitende posten. Maar commercie moet wel kunnen vind ik....
 
:} Gegroet Tenfold :} ,

Een Poll lijkt ons het beste:
Omdat het een inhoudelijk kwalitatief reprensentatief programma moet zijn heb je daar uiteraard ook een bijpassende naam voor nodig :9 !

Het programma wordt een motor-programma dus wij vinden dat ter indentificatie voor de doorsnee :? TV-kijker :Z minstens het woord MOTOR erbij hoort !!!
:^ Het woord "freaks" heeft voor ons een te negatieve bijklank en een geeft kans op een vervormings-imago, alhoewel MF wel leuk verzonnen was, maar ik ben het ook met ORPHEUS eens dat we dat beter niet kunnen doen. :^ :^ :^ !!!
Na een binnenhuise stemming stellen wij voor om een POLL op te stellen met de
op deze topic naar voor gebrachte volgende namen :

0) Motor Freaks
1) M O T O R
2) Motor vriend
3) Motor World
4) Motor Mania
5) Motorhome

Waarbij onze voorkeuren uitgaan naar de nr.s 1).2).3).

:] :] succes met het programma, :9 dan hebben wij er tenminste ook plezier van O-)

gr. fr.
 
Ik gok effe op MotorXperience. EN ik zag mezelf al in Zuid-Frankrijk zitten in een blokhut met Chimene. Maar mijn hoofd is te groot en poten te lang, hebben ze geen kleding voor terwijl ik die toch wel degelijk aan heb. En in Zuid-Frankrijk is een spijkerbroek en pothelm toch meer dan voldoende :?
 
:} Gegroet Tenfold :} ,

Een Poll lijkt ons het beste:
Omdat het een inhoudelijk kwalitatief reprensentatief programma moet zijn heb je daar uiteraard ook een bijpassende naam voor nodig :9 !

Het programma wordt een motor-programma dus wij vinden dat ter indentificatie voor de doorsnee :? TV-kijker :Z minstens het woord MOTOR erbij hoort !!!
:^ Het woord "freaks" heeft voor ons een te negatieve bijklank en een geeft kans op een vervormings-imago, alhoewel MF wel leuk verzonnen was, maar ik ben het ook met ORPHEUS eens dat we dat beter niet kunnen doen. :^ :^ :^ !!!
Na een binnenhuise stemming stellen wij voor om een POLL op te stellen met de
op deze topic naar voor gebrachte volgende namen :

0) Motor Freaks
1) M O T O R
2) Motor vriend
3) Motor World
4) Motor Mania
5) Motorhome

Waarbij onze voorkeuren uitgaan naar de nr.s 1).2).3).

:] :] succes met het programma, :9 dan hebben wij er tenminste ook plezier van O-)

gr. fr.


:?

ga effe naar dat andere topic :X

:+
 
Maar toch heb ik ooit toen de MotoRAI in Arhem flopte gesproken met een Peter met een Engelse achternaam. Aardige figuur. Weet niet of hij nicht was. Of neef. Zei dat hij klaar stond om instant teXten te maken voor de Prezentatrize. Niks mis mee. Mijn teXten krijg ikzelf altijd gewoon door vanaf Gene Zijde. Yomanda's nieuwe valhelm al gezien?
 
Maar toch heb ik ooit toen de MotoRAI in Arhem flopte gesproken met een Peter met een Engelse achternaam. Aardige figuur. Weet niet of hij nicht was. Of neef. Zei dat hij klaar stond om instant teXten te maken voor de Prezentatrize. Niks mis mee. Mijn teXten krijg ikzelf altijd gewoon door vanaf Gene Zijde. Yomanda's nieuwe valhelm al gezien?

Gretver, dat doet vermeoden dat Chimene toch niet van vleesch en bloed is maar geprogrammeerd wordt :?

Gene zijde is erg behulpzaam meestal, scheelt een hoop geouwehoer aangezien eht 1-richtingverkeer is. :+
 
'Urals en andere motoren' moet het worden Importeur Gossie stelt een motorfiets ter beschikking. Gossie Zoon Sven zijn Jeugdherberglidmaatschapskaart en Ural Team Oberhausen denkt waarlijk Europees door elke dag een krat bier te willen sponsoren.

Eigenlijk zouden de publieke omroepen zo'n programma moeten maken. Meer mobiliteit, minder files! Dat is een te groot goed om alleen aan de commercielen over te laten. Een vast topic in het 8 uur journaal Henny Stoel Rules! Oh nee. Is weg. Hoe heet die nieuwe ook weer?
 
'Urals en andere motoren' moet het worden Importeur Gossie stelt een motorfiets ter beschikking. Gossie Zoon Sven zijn Jeugdherberglidmaatschapskaart en Ural Team Oberhausen denkt waarlijk Europees door elke dag een krat bier te willen sponsoren.

Eigenlijk zouden de publieke omroepen zo'n programma moeten maken. Meer mobiliteit, minder files! Dat is een te groot goed om alleen aan de commercielen over te laten. Een vast topic in het 8 uur journaal Henny Stoel Rules! Oh nee. Is weg. Hoe heet die nieuwe ook weer?

Noraly Bayer :?


Maar je hebt een punt, tv programma's met bloopers worden het best bekenen en door sjak spijkerman herhaald op zaterdag avond prime time.
 
Nee, jonger. Keurige dame, aardig om te zien. Begint zich al net zo vertederend te verspreken als har mannelijke tegenhanger. Sandra? Sacha? Zoiets. En alles dat de bizarre pret van hert Uralrijden uitdraagt is goed. Al is het een blooperprogramma. Desnoods iets van de EO. Uralrijden brengt je op zo'n basic niveau van dom genieten dat het niet veel erger moet worden. Anders vlieg je spontaan in brand. Maar op de TDM ben ik inderdaad vlotter onderweg. Of op de Hercules. Of stevig doortrappend op mijn Gazelle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan