Ik heb sinds 2 week deze motor uit Duitsland gehaald omdat het tijd was voor een 25kw+ en eens een iets ander model, de Kawasaki zxr leek me een te extreme zit hebben dus is de keuze op deze schoonheid gevallen!
Een Duitse Kawasaki met bouwjaar: 1999, met een idioot lage km stand van nog geen 8600km!
De keuring is 8 september pas helaas, maar tot die tijd heb ik dus tijd om de vloeistoffen te vervangen en de ketting te spannen/ontvetten/vetten EN het belangrijkste.. de banden controleren op profieldiepte..
Hier kan ik wat hulp bij gebruiken ik heb de bandenprofieldiepte opgemeten met behulp van een schuifmaat en kwam uit op :
voorband: +-2mm
achterband: +-3.1mm
In de handleiding staat als minimum aangegeven voor: 1.6mm en achter voor 190km/u+ : 3.0mm
Maar wat hanteerd de rdw? kortom, moet ik hier nieuwe banden onder gooien voor de keuring?
Afijn, de fotos
De voorband (2mm genoeg voor de keuring?)
De achterband (3.1mm genoeg voor de keuring?)
Een Duitse Kawasaki met bouwjaar: 1999, met een idioot lage km stand van nog geen 8600km!
De keuring is 8 september pas helaas, maar tot die tijd heb ik dus tijd om de vloeistoffen te vervangen en de ketting te spannen/ontvetten/vetten EN het belangrijkste.. de banden controleren op profieldiepte..
Hier kan ik wat hulp bij gebruiken ik heb de bandenprofieldiepte opgemeten met behulp van een schuifmaat en kwam uit op :
voorband: +-2mm
achterband: +-3.1mm
In de handleiding staat als minimum aangegeven voor: 1.6mm en achter voor 190km/u+ : 3.0mm
Maar wat hanteerd de rdw? kortom, moet ik hier nieuwe banden onder gooien voor de keuring?
Afijn, de fotos
De voorband (2mm genoeg voor de keuring?)
De achterband (3.1mm genoeg voor de keuring?)