Nieuwe banners

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.957
4.210
De Betuwe
Beste bezoekers,

Vanaf heden worden er op motor-forum nieuwe banners getoond. De nieuwe banners staan ook op een nieuwe plek, in de header bovenaan.

Waarom (nieuwe) banners? Simpel,omdat we het geld nodig hebben. Voor niets gaat de zon op, dat geldt ook voor motor-forum :)
We proberen zo een speklaag op te bouwen, zodat we direct kunnen reageren als er een probleem is. Een server kan er zomaar mee ophouden...en dan is het prettig als we direct een nieuwe neer kunnen zetten...

De nieuwe banner bovenin het scherm is de enige nieuwe vorm van bannering op motor-forum. Bannerformaten als popups, screenads of geluidmakende flashbanners zul je niet zien verschijnen.
 
zolang dr maar niet om de 10 min. een reclameblok van de ip langskomt vind ik het prima :+
 
Banner staat daar wel pontificaal. Mwah zal ook wel de bedoeling zijn. Als het maar niet te gek wordt vindt ik het prima.
Reclame = geld en dat is nooit verkeerd *D (en jullie zullen er ook wel niet op verdienen :+ )
 
Banner staat daar wel pontificaal. Mwah zal ook wel de bedoeling zijn. Als het maar niet te gek wordt vindt ik het prima.
Reclame = geld en dat is nooit verkeerd *D (en jullie zullen er ook wel niet op verdienen :+ )

meer dan dit wordt het niet ;)
Je zult hier dus nooit die irritante pop-ups e.d. voorbij zien komen.
 
Houden jullie de banners wel een beetje OnTopic ;)
Geen maandverband, wél Luiers, geen Swiffer, wel Biertender, enz. O-)
 
Toch lijkt dit een beetje op het begin van het einde.

Ik snap dat er geld nodig is om de boel draaiende te houden, maar nu is het alleen een bannertje, volgende maand nog één en volgend jaar openen zich 10 schermen tegelijk als je op mf komt.





Is natuurlijk lichtelijk overdreven maar een beetje zorgen maak ik me wel.
 
Toch lijkt dit een beetje op het begin van het einde.

Ik snap dat er geld nodig is om de boel draaiende te houden, maar nu is het alleen een bannertje, volgende maand nog één en volgend jaar openen zich 10 schermen tegelijk als je op mf komt.





Is natuurlijk lichtelijk overdreven maar een beetje zorgen maak ik me wel.
Er staat al jaren een banner op MF. Onderaan de pagina. We hebben afgelopen jaar flink moeten investeren in hardware tgv de groei van het forum. Waarbij soms zelfs geld voorgeschoten is door leden van de crew. Om in de toekomst niet in de problemen te komen in geval van verdere groei of bijv. hardware defecten, is het noodzakelijk dat er geld binnenkomt. Anders kon het wel eens veel sneller afgelopen zijn met MF dan via het doemscenario wat jij omschrijft.

Om de continuiteit te kunnen waarborgen hebben we voor deze oplossing gekozen. Op deze manier kan MF onafhankelijk blijven zonder gebruik te maken van allerlei enge, opdringerige reclame technieken.
 
De reclame komt niet bij elke pagina in beeld. Dit komt omdat de adverteerder ervoor kiest om niet op elke pagina te komen. Er zit een zogenaamde 'cap' op.
 
Er staat al jaren een banner op MF. Onderaan de pagina. We hebben afgelopen jaar flink moeten investeren in hardware tgv de groei van het forum. Waarbij soms zelfs geld voorgeschoten is door leden van de crew. Om in de toekomst niet in de problemen te komen in geval van verdere groei of bijv. hardware defecten, is het noodzakelijk dat er geld binnenkomt. Anders kon het wel eens veel sneller afgelopen zijn met MF dan via het doemscenario wat jij omschrijft.

Om de continuiteit te kunnen waarborgen hebben we voor deze oplossing gekozen. Op deze manier kan MF onafhankelijk blijven zonder gebruik te maken van allerlei enge, opdringerige reclame technieken.


Je bedoelt jullie zijn commercieel aan het worden })
 
Terug
Bovenaan Onderaan