Nieuwe Gilera 600 Supersport

Voorkant!!!

ss00602g.jpg


en nog 1

ss00603g.jpg


nog 1

ss00601g.jpg



Vind hem echt supertof. Als zoiets ook nog een beetje betaalbaar is, dan komt hij echt met stip in Skoezie\'s wishlist! :9~
 
Voorkant!!!

ss00602g.jpg


en nog 1

ss00603g.jpg


nog 1

ss00601g.jpg



Vind hem echt supertof. Als zoiets ook nog een beetje betaalbaar is, dan komt hij echt met stip in Skoezie\'s wishlist! :9~


Ze proberen een dumpprijs te halen.
Echt zo\'n prijs waarvan je 2x keer moet wrijven in je ogen voordat je het geloofd.

Maar zowiezo gaan ze een superprijs neer zeten.
 
Dumpprijs betekent voor mij even duur als een nieuwe Thundercat, dan vind ik het erg goedkoop als dat ze lukt. :)
 
Ziet er niet slecht uit, als het ook nog goed rijdt en de prijs echt een stunt wordt gaat-ie verkopen.
Hopen dat het niet zo\'n flop wordt als die Triumph TT600, daar heb ik er hier nog maar 1 van zien rijden en werd hier een paar maanden geleden voor 18.000 nieuw verkocht.
 
eindelijk doet mijn computer het weer en ben ik bijgekomen van een weekendje weg met wat vrienden (weiland, kampvuur, legertent, 7 vaten bier, geen douche, kortom veel lol) en dan hoor ik dat de motor die ik al verdomde mooi vind waarschijnlijk ook nog tegen een acceptabel bedrag op de markt gaat komen. Moet ik dus mijn vriendin maar alvast gaan vertellen dat zij onze r6 wel mag houden en dat ik aan dit machinetje wil gaan hangen.
 
ik vind hem toppie
:] :9~ :] :9~ :] :9~ :] :9~

ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij in de showroom staat (toch altijd anders)
ik wel dat ze het probleem hebben dat ze alleen maar bekend zijn van scooters/brommers... en nog geen bekendheid op motorgebied hebben

moeten ze tegen lage prijs in de markt zetten als ze hem willen laten scoren (aanslaan)

prijs al bekend ??
 
moet je de turbo aan zetten teunis....sorry


[edit]
....weer?...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ze met 24k te duur zijn.... ze hadden beter laag in de 20 kunnen gaan zitten.. ivm de concurentie
 
(commercieel gezien vanuit gilera) zou niet weten waarom, ik zou voor de exclusiviteit gaan en dan is 24k niet zo GEK veel R6 kost het zelfde (219 meer zelfs..)
 
Gilera Supersport 600
Blok: 4 clinders in Lijn
Koeling: Vloeistof
Cil.inhoud: 599cc
Carburatie: injectie
Vermogen: n.n.b
Koppel: n.n.b
Versn.: 6
transm.: K
Voorrem: Sch/d/320
Achterrem: Sch/220
Voorband: 120/70-17
Acterband: 180/55-17
Zithoogte: 830 mm
Gewicht: 162 KG
Tankinhoud: 18 ltr
Garantie: 1 jaar


Prijs Gulden: 24.000
prijs Euro: 10.909
 
Welke importeur gaat dat ding leveren in Nederland, en in hoeverre is het waar dat er een 1000cc versie komt, wie kan me daar meer over vertellen.
 
2 rondjes meer op de kuip en je zou verwachten dat de motor van Audi afkomstig is....
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me best logisch dat ze er ook een gaan maken met het GSX-R1000 blok.
Leuk :9

moet je de turbo aan zetten teunis....sorry


[edit]
....weer?...
[/edit]

Ik had het bericht getyped wil ik het posten blijk ik oppeens op mysterieuse wijze uitgelogd te zijn!
Log ik me zelf opnieuw in, is m\'n bericht weg :(
Typ ik het opnieuw in (met twee vingers, jawel, vroeger kon ik het maar met een, ben nou eenmaal geen IT-er) is desmoquattro me inmiddels voor :(
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel verschillende motoren kan je erin terug vinden??

Noem het type motor en welk onderdeel daarvan gestolen is...
 
Ik heb andere verhalen gehoord van uit Gilera.
Dus absoluut geen 24k
Denk maar aan thundercatprijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan