Nieuwe Gilera 600 Supersport

Ik begin maar alvast:

Spiegels: MV Agusta F4
Wielen: Suzuki GSX-R
Luchtinlaat tussen de koplampen: Honda SP-1
Kapjes op de topkuip: RSV Mille 2001
Onderste rand van de topkuip: Yamaha R6,R1(\'98)
 
Op vrijdag 21 december 2001 00:04 schreef TurboTeunis het volgende:
Lijkt me best logisch dat ze er ook een gaan maken met het GSX-R1000 blok.
Leuk :9......
Typ ik het opnieuw in (met twee vingers, jawel, vroeger kon ik het maar met een, ben nou eenmaal geen IT-er) .........


ah..., Turbo Tikkuh *D
 
Ik heb andere verhalen gehoord van uit Gilera.
Dus absoluut geen 24k
Denk maar aan thundercatprijzen.

Ze hebben het voordeel dat de fiets in Europa gemaakt wordt. Levert een prijsvoordeel op door logistiek en valutakoeren.

Erug mooi ding.
 
ik heb ff gilera een mail gestuurd met de vraag wat de prijs gaat worden.....

zal wel na de kerst enz... worden voor er een antwoord komt
 
ik heb ff gilera een mail gestuurd met de vraag wat de prijs gaat worden.....

zal wel na de kerst enz... worden voor er een antwoord komt

Waar heb je die heen gestuurd???
Kan alleen Gilera scooters vinden, niets over de 600.
Is er ergens een site??
 
Ik vind de machine ook echt verschrikkelijk mooi, en ik hou van ANDERS!

(Mede daarom heb ik toendertijd die SRAD750 gekocht)

Nogmaals: HEEL ERG mooi! En wat kan mij het ballen of er een soesblok in ligt...dat blok heeft zich allang bewezen: Snel en betrouwbaar...wat wil je nog meer?
 
Ik vind de machine ook echt verschrikkelijk mooi, en ik hou van ANDERS!

(Mede daarom heb ik toendertijd die SRAD750 gekocht)

Nogmaals: HEEL ERG mooi! En wat kan mij het ballen of er een soesblok in ligt...dat blok heeft zich allang bewezen: Snel en betrouwbaar...wat wil je nog meer?

helemaal mee eens... ik hou ook van die apparte motoren .. niet zo\'n honderd in een dozijn machine

(ik denk dat ik me nog een keer een cagiva raptor koop, is ook niet zo\'n veel geziene fiets)
 
Ik heb nog wat gehoord.
Ik mag niet zeggen wat, maar laat ik het zo zeggen motormaniacs zit er heel erg naast met hun 28.000 gulden richtprijs!

Heel erg :+

Maart/april komt ie uit!

Op vrijdag 05 oktober 2001 08:44 schreef J.W het volgende:Laat ik het zo zeggen, ze gaan stunten.
Word 1 grote klapper, ben benieuwd hoe de anderen fabrikanten er op gaan reageren.

Fiets word straks dus ook in mijn dorp verkocht en vriend krijgt dus demomodel. Ben erg benieuwd.

Ohja er komt ook een 1000cc versie van :+

Waar blijft die????

En wanneer komt die 1000???????

Ik wil een Gilera 1000
 
Jij wil Gilera 1000???
Dacht ut niet, pakken luiers, das wat jij straks wil (moet) hebben! :P
;)

nou, dan ken jij me toch nog niet helemaal :9~

desnoods ga ik wel katoenen luiers zelf met de hand wassen. ;)
 
Laatst bewerkt:
nou, dan ken jij me toch nog niet helemaal :9~

desnoods ga ik wel katoenen luiers zelf met de hand wassen. ;)

[Compleet off-topic/papa-modus!] Ja hoor, droom maar lekker verder, met dat idee in m'n hoofd speciaal een wasdroger aangeschaft ÉN voor een paar 100 piek Noppies (voorgevormde katoenen luiers voor de niet -insiders onder ons) vol goede moed begonnen, na 2 dagen het bevel gekregen om een pak Pampers te halen, mijn dreigement da'k dan ook de wasdroger in de verkoop deed werd volledig genegeerd! |(
Staat er nog steeds trouwens. Maaruh, veel suc6 gewenst :P :) [/Compleet off-topic/papa-modus!]
 
[Compleet off-topic/papa-modus!] Ja hoor, droom maar lekker verder, met dat idee in m'n hoofd speciaal een wasdroger aangeschaft ÉN voor een paar 100 piek Noppies (voorgevormde katoenen luiers voor de niet -insiders onder ons) vol goede moed begonnen, na 2 dagen het bevel gekregen om een pak Pampers te halen, mijn dreigement da'k dan ook de wasdroger in de verkoop deed werd volledig genegeerd! |(
Staat er nog steeds trouwens. Maaruh, veel suc6 gewenst :P :) [/Compleet off-topic/papa-modus!]

Nou heb ik gelukkig al een wasdroger, dus dat scheelt, enne, van die luiers was niet helemaal serieus, denk toch niet dat ik dat ga doen he,

(dat mag zij doen }) )
 
ik heb reaktie gehad van Gilera, stonden alleen maar scooters in

op de website staan ook nog geen foto + speqs van de motor
 
Zou in maart moeten komen, lukte niet.
Gilera NL heeft nog niks van Gilera IT gehoord van nieuwe datum.
Maar 1 ding is zeker, Gilera weet dat het een lage prijs moet neerzetten om doortebreken in de markt te zetten.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan