Nieuwe (mooie) plaatjes BMW K1200S

Ja, volgens m'n dichtst gelocaliseerde dealer is dat zo. Ze zijn bang dat mensen hem overkop zouden trekken. Maar binnenkort wordt er gechiptuned en vlinderkleppenbegrenzers uitgeschakeld.
 
Ben vanmiddag bij Motoport Almere geweest. Kon zo gaan rijden als ik wilde (heb ik nu niet gedaan) maar die zei dat het volstrekte onzin was dat 100 pk verhaal.

Dar stond trouwens wel een zwarte..... Echt magnifiek.
 
full


Niet dan?
 
Ben vanmiddag bij Motoport Almere geweest. Kon zo gaan rijden als ik wilde (heb ik nu niet gedaan) maar die zei dat het volstrekte onzin was dat 100 pk verhaal.

Dar stond trouwens wel een zwarte..... Echt magnifiek.
Volgens mij duurt het niet lang voordat jij je spaarvaken op z'n kop zet :+
 
Ha ha heb ik al gedaan voor die tijd maar wat er in zat viel zwaar tegen....

Het is wel vreselijk veel geld en ik zou hem graag willen hebben maar al zou ik nu het geld er wel voor hebben zou ik het niet durven uit angst voor kinderziektes. Er zitten zoveel nieuwe dingen aan die fiets dat er vast wel iets bijzit wat niet goed functioneert na een kilometertje of 10.000.

Maar wie weet, ooit :]
 
HA! Het is dus een Bull-shit verhaal? well, well, well.. Of misschien hangt het af van dealer tot dealer. B| ;(
 
Ik heb de K1200S gereden met duo, het eerste wat me opviel was de afslankkuur,hij voelt vrij compact aan ,is ook geschikt voor de allerkleinste onder ons die nogwel eens moeite hebben om het voetje aan de grond te houden.De zit is voor mij met m'n 1922mm zeer goed, je zit meer in de motor dan er boven op.Het stuur is prima met z'n dunne handgrepen.Het geluid is zeer mooi,dat ben ik van bmw niet gewend.Hij stuurt goed en heeft eindelijk grondspelling.En wat het remsysteem betreft perfect.De blok heeft meer dan genoeg NM terbeschikking.
Ik zou zeggen niet lullen maar testen daarvoor is Hij/Zij ontwikkeld .

Have fun.
 
Dat is enkel voor vliegtuigtechniekers.. *D


:? :? :?
een boeing heeft anders een bedrading die je thuis onmiddelijk zou verwijderen.
puur lapwerk met een partij circuit breakers waar je alle lampjes van de eifeltoren apart mee kan bedienen.

overigens heb ik niet zoveel vertrouwen in het canbus systeem.
mijn motorfietsen zijn altijd minstens 5 jaar oud en dan begint het gezeik met gecorrodeerde stekkertjes.
dit soort systemen gaan hele rare dingen doen als de overgangsweerstand te hoog word en ga dan maar eens zoeken met je schema'tje :(
 
Ik zou vandaag een proefrit maken heeft de importeur/fabriek alle ritten afgelast.
'( '( '(
Oorzaak niet bekend volgens de dealer.

Voorlopig geen proefrit en al helemaal niet kopen.....Net wat ik al eerder zei. Veel te veel kans op kinderziektes en al zou ik willen, veels te duur op dit moment voor mij
--------------------------------------------------------------------------

Sorry zie ik hierboven net de url over problemen met de nokkenas. Dat zou het idd kunnen zijn. Zitten ze met een serieus probleem!
 
Zeg BBQ King,het zijn problemen met de nokkenassen;Deze zouden overmatig snel gaan slijten (niet hard genoeg denk ik dan) kan ook smeringsproleem zijn,anyway,voorlopig lekker blijven S,en :}
Ik denk dat we de K1200S de eerste maanden niet meer rijden.
Valse start })
 
Ik ben er al helemaal van genezen.

Het zal wel hetzelfde trauma traject worden als met die nieuw Honda Pan European.

Veel te snel iets op de markt willen brengen, echt dom

Daar begrijp ik trouwens helemaal niks van. Er zijn miljoenen beschikbaar en maar liefst 5 jaar om zo'n fiets te ontwikkelen. Dan is het toch niet zo moeilijk om de kinderziektes snel te vinden?? Zeker niet als het ook nog wat mag kosten.

Zet 10 of 20 man een jaar lang op zo'n fiets en stuur ze naar alle uithoeken van Europa en zoveel mogelijk kilometers maken door alle seizoenen en onder alle omstandigheden.

Laten we uit gaan van 20 man en een kostenplaatje van 100.000 euro op jaarbasis per persoon. Ik roep maar wat. Dan ben je 2 miljoen extra kwijt. Nu verzieken ze hun naam, nieuwe en toekomstige modellen van BMW. Ik begrijp daar echt geen snars van.

Dan weet je toch direct wat er loos is met zo'n fiets?

Of ben ik nou zo stom zou Louis van Gaal zeggen???
 
Er stond er afgelopen weekend één bij Motoport Zelhem. irl ziet hij er fantastisch uit, al blijf ik de wielbasis (optisch) te lang vinden. Mooi afgewerkt en de voorvorkconstructie is om te :9~ . Alleen € 18.000....... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan