- Onderwerp starter
- #26
Klopt,..dus die nieuwe motoren zijn voor jou te lang met 1.85m?
Nou............................nee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt,..dus die nieuwe motoren zijn voor jou te lang met 1.85m?
Dat idee kan best kloppen. Je ziet dat het beste bij de 600 cc klasse. De motor zelf wordt niet echt korter maar het model slanker en de zitpositie is gemaakt voor mensne die niet groter zijn dan 1.75 ofzo. Maar kijk ook eens naar de kontjes, die worden steeds smaller en spitser. Als je al uberhaupt iemand wil meenemen op dat soort motoren moet die persoon aan anorexia lijden want veel zitplek is er niet meer. Dus ook voor de passagier wordt het er al niet beter op.
Ook wordt het al stukken lastiger om tassen die naast je duo zit hangen te bevestigen. De meeste modellen hebben er nog een beetje een gekke hoek in waardoor je de tassen of krom trekt of te ver naar voren of naar achteren moet hangen. Waardoor ze al niet meer goed te bevestigen zijn.
Het is jammer maar shit happens
Waarom is de trend dan dat die motoren zo klein moeten zijn?
Maar is er nou vraag naar of wordt het door onze strot geduwd?
heb 10 jaar terug al proefgeredenGewoon proefrijden
Ben zelf +/- 2 meter en breed / stevig gebouwd.
Om 't display te kunnen zien moest ik door de originele ruit heenkijken
Dus meteen maar een verhoogde ruit besteld en dat werkt perfect
Maar is er nou vraag naar of wordt het door onze strot geduwd?
Kabouters willen ook rijden...
Ik vind het juist mooi die kleine fietsjes.
Vooral die oude 400 CC-tjes zoals destijds die baby-Blades. En ook een aantal Italiaanse exotische fietsen uit die kleine fabriekjes vind ik schitterend.
Ik ben 1.76, dus dat gaat nog net.Alleen past Gobert daar niet op (Tesi)
Ik ben 1.76, dus dat gaat nog net.
Het komt denk ik omdat "iedereen" geilt op specificaties. Het moet allemaal lichter, want het is natuurlijk stoer om te zeggen dat je motorfiets 1 pk per kilo heeft...
en kleineriskan lichter.
Een gevalletje van be careful what you wish for
Het valt mij op dat nieuwe motoren zo klein worden en persoonlijk vind ik dat niet mooi.
Zo keek ik eens bij een motorzaak of er ook een Ducati S4R stond en ik keek er gewoon over heen omdat het wel een brommer leek.
Maar ook de Honda fireblade of de CB1000R is meer te vergelijken met een minibike dan met een motor en wat dacht je van de Triumph Street Triple of de Yamaha FZ1 of de Buell?
Het lijken wel brommers en als je dat nou eens vergelijkt met de Honda CB1300 wat een retrobike is dan vind ik persoonlijk zo´n volle zware motor veel mooier.
Kijk maar eens naar foto´s van die brommers waar dan reuzen op lijken te zitten, dat is toch geen gezicht?
Waarom is de trend dan dat die motoren zo klein moeten zijn?
1.72 laat ze maar komen
heb 10 jaar terug al proefgereden
Als je zoals ik 1,96 bent vind je dat toch een wat mindere trend Is ook de reden waarom ik niet meer op een SS rijdhet gaat niet om hoe groot ie is, maar wat je ermee doet
ik vind het een goeie trend, wat ik nog beter zou vinden als ze weer een nieuwe 400 cc markt opzetten. moet toch geweldig zijn om zon hele lichte motor te hebben met toch 100 pk ofzo
Erg gunstig voor mij met m'n 1.63.
Hehe wordt snel een erg nieuwe fiets kopen dan , daar pas ik goed op
Deze foto dus...
888 is niet zo handig met fotoshoppen maar wilde toch iets minder herkenbaar in beeld[afbeelding]