Nijkerk motorzaak afgebrand

kawazxr

MF'er
27 jan 2002
110
0
Vlaardingen
Motorzaak Nijkerk afgebrand vannochtend, nog wel een
paar motoren kunnen redden maar verder alles afgebrand.
Mooi kl**te op zijn zachtst gezegd.

UPP-Racing was me voor terwijl ik aan het tikken was (een vinger systeem)
sorry


Motorzaak Nijkerk afgebrand

Uitgegeven: 21 januari 2007 07:43

NIJKERK - Een grote brand in Nijkerk heeft zondagochtend een motorzaak in de as gelegd. Circa dertig brandweerlieden wisten een woonhuis te redden, maar konden niet voorkomen dat een showroom en werkplaats nagenoeg volledig in vlammen opgingen, aldus een brandweerwoordvoerder.

Wel lukte het hen zeker achttien motoren naar buiten te halen.


De zegsman kon nog geen overzicht geven van de totale schade. Ook is de oorzaak van de brand aan de Watergoorweg nog onbekend.

(bron NU.nl)
 
Laatst bewerkt:
Zal idd wel v/d bunt zijn geweest , zwaar klote , volgens mij zaten ze er nog niet zo lang !

Hoop dat ze goed verzekerd zijn , in ieder geval wens ik ze het beste !
 
Laatst bewerkt:
Waaahh! Mijn dealer! Fukkerts. Als je het iemand niet gunt is het John wel, die er overigens al járen zat en net bezig was met uitbreiding.

Heb zelf vorig jaar mijn kantoor zien affikken met alles er op en er aan en weet heel goed hoe klote het is. Duurt wel even voordat je daar om kan lachen zeg maar.

Ik hoop dat ze zelf niets hebben (hij woonde tegen de shop aan).

Sterkte John!

Daniel van den Hoek
 
Die zit in Putten :P John v/d Bunt zit in Nijkerk...


...en dit dan????

full
 
Het staat notabene in de eerste reactie waar het is, hoe kun je dat nou missen? Zeker alleen de titel gelezen en niet verder gekeken?
 
mn ingeruilde hayabusa stond daar.....
zal wel niet bij die 18 geredde fietsen zitten...

ook sterkte john!
ik hoop dat de verzekering een beetje opschiet met schade regeling....!!
 
hoop dat van der bunt snel uitgekeerd krijgt. het is een goede man en een kleine shop. dit is dus een aardige strop voor van der bunt. aan de andere kant, als de verzekering de waarde van de motoren schat en over het hoofd zien dat het duitse zijn kan hij er nog een voordeeltje uit slaan ook!
 
Da`s zwaar shit, heb daar enkele malen een brommert gekocht en altijd goed geholpen. Hopelijk komt hij er verzekeringstechnisch snel boven op en kan hij snel weer draaien. Hij was net bezig met uitbreiding. Veel sterkte en succes ermee.
 
Ik ben er net geweest (bij vd Bunt) en de werkplaats en showroom zijn helemaal in vlammen opgegaan!! :N

Ik heb er halverwege december een GSXR 600 gekocht en daar in opslag laten staan tot het nieuwe seizoen (vandaar dat ik even ben gaan kijken, niet als ramptoerist).
Ik sprak John zn vader net en die zei dat hij hem gisteren toevallig in de opslag (vooraan de straat) had gezet. Hoe bedoel je mazzel......

Inderdaad heel klote voor ze, maar gelukkig mankeren ze zelf lichamelijk niets en is het huis ook nog in tact.

Heel veel sterkte!!!!

Vincent
 
Idd om 05:51 van de Bunt, bija alles kan afgeschreven worden. We hebben nog wat kunnen redden wat buiten onder de tent stond maar alles in de werkplaats is helemaal weg. De showroom zit alles dik onder de roet en hebben er een aantal toch smeltschade. Iniedergeval staat het huis er nog en is er niemand gewond geraakt. Ik wens hem dan ook veel sterkte de komende tijd.




Zo nu eerst eens douchen, ik ben tot op het bot nat en ik ruik als een openhaard
 
kudt!

Hopen dat 'ie goed verzekerd was en z'n zaakjes snel weer op orde heeft! Vond het een fijne zaak!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan