Erwin P
Crashtest dummy
Zolang het met een knipoog is, prima!
Dat is de GS per definitie al gelukt dus dat scheelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zolang het met een knipoog is, prima!
op mijn 1200gs lc had ik ccvandaag een tripje Drente gedaan en de kruiscontrole gebruikt
viel zekers niet tegen, ik ben er blij mee
vooral op de ktm werkt die feiloosSame here. En quickshifter ook, voor mij niet meer zonder!
Ik hoorde vandaag van een collega dat de adventure R bij hogere snelheden behoorlijk onstabiel wordt. Heeft iemand dit al opgelost met b.v. een spatbord van een "S" of een stuurdemper?
en wat heeft die gedaan om het op te lossen?Ik hoorde vandaag van een collega dat de adventure R bij hogere snelheden behoorlijk onstabiel wordt. Heeft iemand dit al opgelost met b.v. een spatbord van een "S" of een stuurdemper?
Ik denk niet dat het de demperinstelling is, Net even op YouTube gezocht en het volgende filmpje gevonden.Mogelijk een schokdemper instelling probleem...?
Die collega heeft (nog) niets gedaan, ik krijg mijn "R" in Maart en heb al een afspraak staan bij Hyperpro om de veren voor en achter te laten vervangen door een progressieve set. Kijken of dat verschil maakt. In Augustus bij KTM Hamburg een proefrit gemaakt. Maar door alle wegwerkzaamheden niet harder dan 135 km. per uur kunnen rijden dus niet echt een verschil tussen de S en de R gemerkt.en wat heeft die gedaan om het op te lossen?
hoe heeft die zijn vering af gesteld?
heeft die een top koffer?
ik heb al veel over de 790 R gelezen maar tot jou bericht nog nergens gelezen over instabiliteit op hoge snelheid.
ik heb zelf bijna 2 maanden op een 790 adv S rond gereden en het verbaasde mij hoe stabiel die was boven 160 vergeleken met mijn 1290 saS
over een aantal weken krijg ik mijn 790 adv R,
dan nog even een paar weken rustig aan doen tot die ingereden is
en dan ga ik het ook mee maken of niet
wel heb ik gelijk de achter veer op mijn gewicht laten afstellen.
stuur demper nog niet
eerst kijken of het echt nodig is,
wel op de 790 adv s
een serieuze tank slapper gehad
met hoge snelheid over een drempel.
Netjes, dan ben ik gerust gesteld, ik zal het wel zien in Maart.heb met de R nog helemaal geen tankslapper of lichtjes pendelen meegemaakt
hij staat nu op noppen banden
en ongeveer de helft van mijn kilometers met weg banden gedaan
en hooguit volle tas achterop en dan ook nog vol gas in duitsland