nooit meer veters!

Dan hebbik denk ik de stomste fout ooit gemaakt: Ik stop ergens bij een vriendin op de oprijlaan, doe mijn zijstandaard uit (want geen middenbok), dacht ik dus, en wil de motor laten overhellen naar links om hem op de standaard te laten vallen.
NOT, was de standaard alweer teruggeklapt, en ik stond verkeerd met m\'n linkerbeen. kon dus nog net de motor langzaam langs m\'n knie naar beneden laten glijen om hem rustig \"neer\" te leggen. Wat doet dat een zeer zeg als je je motor zo ziet liggen. Ik heb uiteraard m\'n schatje meteen er weer bovenop geholpen en haar thuis een lekkere wasbeurt gegeven, zodat ze me het hopelijk vergeeft.. :)
heb gelukkig alleen wat schade op de carterpan, paar krasjes. Niks wat een likje verf niet zou kunnen verbergen, gelukkig!
 
en voor mijn sexleven is de schade ook beperkt, alleen moet het ook ietsje voorzichtiger nu ;)

wie trouwens zegt dat een wheelie beter is dan sex is goed mis, of doet het niet goed (de sex welteverstaan)

Ik heb nog nooit een wheelie met m\'n GS500e gemaakt vanwege 25kw, gaat ECHT lastig, ja een stukje omhoog kan, maar meer niet, en alleen bij het optrekken, dus of het beter is dan sex weet ik nog niet ;) Lijkt me niet. Maaruhhh wees blij dat je schouder dan ontzet is, in Duitsland was er toch een motorrijder waar z\'n lul er werd afgescheurd bij een crash. Maar die heeft wel weer een nieuwe ;-)

He heb jij nou een 25kw GS500e of kan je gewoon 180-190 rijden met dat ding ? Aangezien je 18 jaar (toch?) bent.
 
Pffff....ik dan...

Ik sta stil, loop met motor achteruit, ligt er wat grind...

Floep. linkervoet slipt weg, motor op z\'n linkerkant! :(

alleen wat krasjes op koppelingshuis...wat verf en het is weer okee...
 
He heb jij nou een 25kw GS500e of kan je gewoon 180-190 rijden met dat ding ? Aangezien je 18 jaar (toch?) bent.

mijn motor is op papier 25kw maar in werkelijkheid niet *D
wheelies lukken, niet echt monsterwheeelies maar wel door de ganse 1ste versnelling
nu nog leren verleggen
 
Ook een keer met mijn veter vastgehangen aan mijn versnellingspookje: dankzij de veter kon ik de punt van mijn schoen niet meer onder het versnellingspookje vandaan halen, dat is best vervelend wanneer je je motor in een lagere versnelling wil tikken. Gelukkig kon ik ergens naast de kant stoppen en mijn voet bevrijden...
 
mijn motor is op papier 25kw maar in werkelijkheid niet *D
wheelies lukken, niet echt monsterwheeelies maar wel door de ganse 1ste versnelling
nu nog leren verleggen

:) Is leuk voor de verzekering :) Ik hou \'m nog ff zo, maar baal er wel van, flink veel toeren als je 120 rijd... ik denk dat 25 kw ook meer benzine kost dan zonder begrenzing, aangezien je met veel meer toeren 100-120 rijd in vergelijking met z\'n originele vermogen. Ook schakel je veel vaker.. 25kw, het is nergens goed voor. Naja nog 1 jaar, maar ik ga echt niet nog precies een jaar wachten, de onderdelen gaan er dan wel eerder op.

Daarna even doorrijden met vol vermogen en dan een 600cc zoeken met rond de 100pk ofzo. Dat rijd toch iets beter dan mijn GS500e, alleen heb je dan wel vaker boetes ;)
 
:? Nog nooit veterproblemen gehad... Zie nu dat dat veel voorkomt... dacht misschien dat Jonas een dubbele knoop i/d veters had, maar allemaal?
Ik ben ook al twee keer blijven hangen met de veters.... Twee keer no prob... Blijf toch met de lus hangen, even trekken = los...

Of heb ik dan al 2 keer erg veel mazzel gehad?
 
|(

ik denk dat ik morgen es het oudste topic ga zoeken wat ik kan vinden en dan die omhoog schoppen. Maken we er meteen een wedstrijd van wie het oudste topic omhoog schopt met de meest nutteloze mededeling
 
Op maandag 20 oktober 2003 23:11 schreef Speedy70 het volgende:
Jammer, maar kan wel merken dat je nooit in Militaire dienst hebt gezegten *D Daar leer je je veteruiteinden achter je veters in drukken (moeilijk uit te leggen) maar iig je uiteinden achter de veters drukken die zo heen enweer naar boven lopen, snap ? :S


VFRiendelijke groetuh
Speedy en suc6 met je schouder

kuchkuch! :)
[me]CubeRR denkt dat de schouder wel zo'n beetje hersteld is. :X [/me]


me too! :)
 
Op maandag 20 oktober 2003 23:16 schreef CubeRR het volgende:kuchkuch! :)
[me]CubeRR denkt dat de schouder wel zo'n beetje hersteld is. :X [/me]me too! :)
Kwestie van lezen blijkt wel weer. :+
Net als dat topic kicken, ze lezen dus gewoon niks :X
 
daarnet mijn stomste val ooit
wou mijn l-voet zetten maar die bleek vast te zitten met een lus aan de schakelpedaal

Hmm.. oude herinnering die boven komt.. dit heb ik ooit met m'n brommer en broekspijp gehad |( daarna is me dit gelukkig noooit meer overkomen.
 
Op donderdag 23 augustus 2001 01:41 schreef jonas (Dé Belg #2, GSXR600) het volgende:

|(

geintje, (is er wel weer eentje voor de mop van de week)

hoop dat je de klap en schade snel te boven bent ;)
 
Weet ook nog een hele oude.
Voorheen reed ik nog met open kelken op de carb's en had ik een oud legerjack aan met zo'n koord onderin. Aan de uiteinden van dat koord zat een dubbele knoop zodat het niet terug in de jas kon schieten.
Ik reed op een keer bijna volgas richting een stoplicht en gooide gas dicht maar er gebeurde nagenoeg niets. Schrik/rem en vlug contact uit zodat ik als nog stopte.
Bij afstappen zat mijn jas vast. Bleek dat het koord de carb's was ingezogen en de knoop zat klem onder de gasschuif.
Heb toen maar een echt motorjack gekocht. })
 
Ik doe mijn veters in mijn schoenen... ook kistjes..

totdat ik ooit es laarzen koop voor weinig :)
 
2x schijfremslot vergeten en beide keren gewoon de motor overeind gehouden. Gewoon weer voetjes aan de grond en klaar. Gaan de vallers gelijk hangen als ze wegrijden ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan