Norton featherbed slimline met 750 commando blok

jimm

Die hard MF'er
20 mei 2012
803
0
Valkenburg
11247721_10207496638673176_6665652687401909388_n.jpg


Na het posten van een Norton Manx tank, niet veel later, deze motor gevonden...
En wat ben ik er blij mee!!

Gaat binnenkort een foto update plaats vinden. Motor wordt nog wel wat aangepast!

Enkele aanpassingen
- Andere koplamp
- Andere kroonplaat bovenop, alu (heb ik al liggen)
- Clip-ons
- En ik twijfel over het zadel.. Dit zadel is gemaakt ivm een bagagerek. Echter, is het echt professioneel gemaakt en zonde om er niks mee te doen..
- Speciale inserts voor de voorvork, die heb ik ook al thuis liggen.

13100730_10207509361111229_493633901798843367_n.jpg
 
wow een plaatje. ben benieuwd wat je ermee gaat doen. Ga hem volgen, have fun!

Dankjewel! En ik ook haha.. Eerst nog gauw wat andere projecten afronden voordat ik hier aan ga beginnen. Hij staat in ieder geval wel al klaar op de heftafel...

Misschien iemand interesse in een XT600K van 1993..? Twijfel anders om deze in onderdelen te verkopen..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal niet homo maar zou bijna je vriendje willen zijn..

JALOURS :Y

Mijn complimenten!
Maak ervan zoals jij alleen hem zelf wil!
 
Heel mooi ding. Proficiat ermee. Grote kans dat je pa er regelmatig mee weg is zo te zien aan zijn gezicht vind tie het wel wat.
 
Dat wordt een feest gozer! Wacht maar als je daar mee gaat rijden, het stuurt heerlijk en zo makkelijk als een fietsje. Ideale motor voor bochtige polderwegen.

Veel plezier met deze beroemde motor.
 
Even een korte reactie van mijn kant (druk met school).

Alles zou er bij moeten zitten en nog een hoop extra onderdelen... Wil ergens binnen twee weken een aantal foto's schieten van alles!
Het project is een gestrand project. Maar... De vorige eigenaar wou er een elektrische start op maken, dit is bij Bakker frames fout gegaan bij het lassen van het aluminium. Ofwel, de motor zelf was (hoop ik en ga ik ook van uit) in orde, maar de eigenaar wou hem verder modificeren. De vorige eigenaar kon wel wat, en dat zullen jullie ook wel zien op de foto's die gaan volgen. Ben echt enorm blij hiermee, even een flinke investering, maar dan liever van een echte liefhebber dan van een handelaar!
 
Mooie fiets! :}

Mijn mening m.b.t het zitje:

Is veel te klein (kinderzitje?) :P
Ik zou er een manx zitje opzetten. Is het spul meer in balans. :Y

Just my 2 cents..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan