nu alweer pekel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In zo'n topic wat eerder dan anders :+ Overigens is het alleen even uitklappen van het pijltje naast een naam, dus geen moeite en in eerste instantie om aantal posts te zien zodat ik weet of iemand weet hoe fora werken :+

In geval van Berrez: niet echt, maar daar hoef ik de postteller niet voor te zien. In mijn geval: ronduit sneu :+


Je kunt je btw ook even in het Ede topic melden, zitten er wel meer (ook uit v'daal). Beetje dood topic atm though :+
Awhh, mogen ze anders van jou niet meespammen? -O- Of zet je dan /ignore aan ;)

Dat zou kunnen, maar klinkt op deze manier niet echt aantrekkelijk :P Zit in Lekstroom en dat is zeer zeker gezellig. Ede eerlijk gezegd nog niet eens zien staan.. Ergens onderaan neem ik aan? :+
 
beer-anf-potato-chips.jpg
 
Awhh, mogen ze anders van jou niet meespammen? -O- Of zet je dan /ignore aan ;)
Nee, strikt verboden :+
Dat zou kunnen, maar klinkt op deze manier niet echt aantrekkelijk :P Zit in Lekstroom en dat is zeer zeker gezellig. Ede eerlijk gezegd nog niet eens zien staan.. Ergens onderaan neem ik aan? :+
Ja dat vermoed ik wel inderdaad :+ Zal lekstroom eens opzoeken _O-
 
Laat maar de pekel komen... Met een gebroken pols kan ik toch niet rijden de komende maanden :9


Sorry... Even mijn frustratie delen :')
Getver.. Know the feeling -O- Ik wens je een spoedig herstel! Maar daar koop je zo weinig voor he |(

Nee, strikt verboden :+Ja dat vermoed ik wel inderdaad :+ Zal lekstroom eens opzoeken _O-
Ik ben dus door de keuring heen.. Don't know what to think about that after .. 1 month :N
Zie je wel verschijnen dan :W Of niet, ook goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Getver.. Know the feeling -O- Ik wens je een spoedig herstel! Maar daar koop je zo weinig voor he |(
Ben al blij dat het mijn linker is maar nu 5 weken later en mijn hand is nogsteeds dik :(
Jij blijkbaar ook gehad? Ronduit k*t idd!

Wel een coole terminator-upgrade _O-
 
Ben al blij dat het mijn linker is maar nu 5 weken later en mijn hand is nogsteeds dik :(
Jij blijkbaar ook gehad? Ronduit k*t idd!

Wel een coole terminator-upgrade _O-
Jep, ook links.. Mn peerd knalde ertegenaan met zn hoeven.. oeps. Gelukkig geen terminator upgrade, bij mij was t ff tanden bijten tijdens het duwen/trekken eraan ;) Moest zelf 5 weken gips.. je bent pas ongelukkig als dat gips eraf gaat -O- Weer terug bij af!
1 maand en 700 posts? Da's nerdy enough for me.
18 posts per dag... Beginnersfoutjuh!
Kan gebeuren.. laat ik voorop stellen dat ik onschuldig ben! O-)
 
Jep, ook links.. Mn peerd knalde ertegenaan met zn hoeven.. oeps. Gelukkig geen terminator upgrade, bij mij was t ff tanden bijten tijdens het duwen/trekken eraan ;) Moest zelf 5 weken gips.. je bent pas ongelukkig als dat gips eraf gaat -O- Weer terug bij af!Kan gebeuren.. laat ik voorop stellen dat ik onschuldig ben! O-)
Inderdaad, dat duwen/trekken is echt pijnlijk... Mijn hand zat onder mijn arm ipv aan het eind ervan -O- (door een highsider op een rotonde)
Nu een titaniumplaat, 9 schroeven en een mooie litteken rijker :')

Dus on-topic.... Geen last van pekel _O-
 
Laatst bewerkt:
Wie doet dat dan ook :N iedereen weet dat highsiderss een slecht plan zijn, laat staan op rotondes! :+
Maar bummer.. on topic: hier ook niet :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan