Nu ook (bijna) de dupe van een agressieve automobi

Het kan nog veel gekker:

full


(uit: Leeuwarder Courant 25-10-2002)
 
helaas zal dit altijd gebeuren
denk dat het beste is om maar flink gas te geven.

vraag me aleen af warom dat altijd goed gaat met zulke gasten
ik kan vanuit de auto niet zien wat voorn figuur op die motorr zit.
ben benieuwd wat er zou gebeuren als onze vrien max dit zou gebeuren
of die er ook vandoor zou gaan?
 
Zinloos geweld is niet goed te praten.

Naar mijn idee heb je juist gehandeld.
Op deze manier houden we ons imago zuiver.
Door geweld toe tepassen zullen we in der loop der tijd,
aan het kortste eind trekken.
En zullen zij de lachende derde zijn.

Keep your head cool.
 
De gemiddelde koekblik rijder is een hersenloze drol met het verkeersinzicht van een veel te lang gekookt doperwtje en met het verstand van en bord brinta. Ik denk erover om ipv de ramair intakes op de kawa, daar een boordkanon in te bouwen (moet passen, afvuren met toeter-knop).
 
En wat doe je als je motor niet snel genoeg is om de auto voor te blijven? (zzr250)... Balen haha. Wel minder trouwens. Ik heb laast van een getunede Corsa verloren ;( ;( ;( |(
 
Wel, laat ik dit zeggen....voor zover er nog iets over gezegd kan worden.

Iedereen maakt wel eens een foutje in het verkeer...zelfs ik....!!
Maar als ik dan gebarend mijn excusses maak en de andere weg gebruiker schijnbaar een andere gebarentaal beheerst , de veel gebruikte vinger.....
Kan ik natuurlijk rustig mijn weg vervolgen....ware het niet dat deze weg gebruiker dit reageren als normaal beschouwd....

Dan reageer ik vaak op deze wijze....Ja , ik stop....niet op de autosnelweg...
als ik gestopt ben en de medeweggebruiker ook , neem ik aan dat deze dit gebaar in de praktijk wil uitoefenen......Is deze van het vrouwlijk geslacht, heb ik daar over het algemeen geen moeite mee.....is deze daarintegen van het zelfde geslacht als ondergetekende, kan ik dit natuurlijk uitleggen als oneerbiedig voorstel.... en dat wordt meestal met één flinke doch weloverwogen woorden wisseling "uitgepraat"......helpt dit niet dan ga ik er geen tijd meer aan verspillen, zeg ik dat hij maar snel een parkeerplaats op moet zoeken, waar het mogenlijk is zijn lusten te laten bevredigen door proffesionele gebaren tolken die daar natuurlijk wel een vergoeding voor vragen.....

Dan vervolg ik de weg, en hoop hem ooit nog eens tegen te komen met zijn vrouw,
om hem dan te vragen of het nog gelukt is op de parkeerplaats.......

Oftewel: Als je toch zonodig "het vingertje" moet gebruiken, hoop dan dat je me niet tegen komt met je vrouw of vriendin......

Alle gekheid op een stokkie, neem je eigen verantwoordelijkheid in het verkeer, en reageer alleen op dingen die jouw of anderen echt in gevaar brengen...

P.S.
Ik ben echt geen "wereldverbeteraar" , er rijden genoeg auto's rond in Nederland met mijn afdruk in het portier...
 
ik neem aan dat je leeftijd het grootste probleem is
om met een 250 te rijden

joh je bent zo eenentwintig
dan kan je ook gewoon je middelvinger opsteken
en wegrijden (met wheely)

ze zijn gewoon jaloers !!!!!!! :( :( :( :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan