OB Landmark Rally Bonusritten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lijkt me nog wel een landmark waardig iets:

Ik weet waar ie is....... *O*


full



Deze stuur ik in.
 
mag ik mee???? [roger rabbit] p-p-p-p-p-p-p--leeeaassssssssseee[/roger rabbit] O-)



heb eindelijk ms nohme's pakketje uit rif-raf's schuur hier naar toe gehaald, nu nog ff tijd vinden om het te brengen!
dat is ook bijna de noordkaap hiervandaan.... ;)
ikke ook ikke ook ikke ook ikke ook *D
 
Kon ie niet tegen zeelucht ?
je zou het haast gaan denken......


hoewel: ding heeft z'n regendoop in Zeeland gehad (bákken water!!), en mocht ooit paar weekendjes mee bij Ootjes landerijen in de buurt
't was een 2e handsje, toen al een jaar of 6 gebruikt, en ik ben er ook zeker 6 jaar mee op stap geweest- heeft z'n geld wel opgebracht!
 
Lijkt me genoeg animo voor bonus ritje Noorwegen ik zeg doen

images
 
Laatst bewerkt:
Beetje lastig. Laatste keer dat ik daar was heb ik 2 uur gelopen. Gaat geen weg naartoe. Ik wil wel eens zien wie z'n brik boven krijgt! _O-
Laat die HD rijder maar in die waan ... ze denken dat er vast ooit een treintje komt tegen die heuvel op naar de stoel :+
Ze hebben ook gewacht op een knap geasfalteerde E6 met een brug naar Noordkaap voordat ze daar een meting met die dingen aldaar durfde te houden _O-

HP is ergens rond 1984 al naar Noordkaap geweest....lekker door zeer veel donkere tunnels rijden toen zonder strepen en diepe watergoten naast weg....@ vele veerpontjes over de fjorden :Y
 
:Y Voor een Noors landmark,misschien alle motoren op de preikestolen.......
Ik ga mee.
Wintervoering mee en de Hardangervidda over: http://www.visitnorway.com/nl/Artik...nis/Gids-voor-de-berggebieden/Hardangervidda/

Lekke tentjes zijn niet echt een probleem. Veel campings hebben trekkershutjes waar het best een nachtje uit te houden is. Kan ook alles weer drogen van de regen onderweg :)

Morgen ga ik m'n eigen tent weer inpakken en gaan we nog een weekje varen op de Donau en fietsen langs de Donau. Zelf trappen, maar wel met een grooote boot. :W
Full-service Boat and Bike Tours Europe | Boat Bike Tours
 
Beetje lastig. Laatste keer dat ik daar was heb ik 2 uur gelopen. Gaat geen weg naartoe. Ik wil wel eens zien wie z'n brik boven krijgt! _O-
Weet ik wel, de laatste keer dat ik er was, hebben we er een dag over gedaan, maar het idee is leuk, maar volgend jaar een OBW in Noorwegen dan maar????
 
Kleintje gaat ook sparen :X


iemand nog wat extra ruimte voor aan aantal kannetjes benzine? :)
of zijn die pompen nog wel redelijk te vinden
 
Wij hebben in de vakantie Bonuslandmark Zuidbrabant gescoord

Foto is technisch niet zo geweldig maar ik kan je vertellen dat het niet meevalt om daar een knappe foto te maken met al die malle Fransen die je om de oren vliegen.


Ik geloof dat halflive wel 15 keer in de rondte is gereden.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan