OBT-BBR (Betuwse Brikken Ronde) september editie!

OBT-BBR op zaterdag!

  • Zaterdag 23 September

    Stemmen: 6 23,1%
  • Zaterdag 23 september

    Stemmen: 20 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Ik zit me net te bedenken, is het wel zo leuk om hier rondom mn eigen huis 200 km te rijden -O-

Wie overtuigd me :+
 
Graag gedaan :)
Het is een errug belangrijke job die ik je toevertrouw :X O-) 8-)

Je bedoelt dat je me ook graag een keer voor løl wilt zien rijden met zo'n oranje hesje aan bij wijze van sportieve wraak op afgelopen zondag??? Is goed hoor.... Hesje zie ik zelf toch niet... En vanaf de achterkant van de rij ziet de route er echt precies het zelfde uit :] 8-)
 
Ik zit me net te bedenken, is het wel zo leuk om hier rondom mn eigen huis 200 km te rijden -O-

Wie overtuigd me :+

Als jij denkt dat het in jouw huis net zo gezellig is, als bij de OBT-BBR? Dan kan je beter maar thuisblijven om koffie en thee te schenken voor 60 man :P :+ ;)
 
Ik zit me net te bedenken, is het wel zo leuk om hier rondom mn eigen huis 200 km te rijden -O-

Wie overtuigd me :+
Tis vooral het feit dát je eindelijk gaat rijden...her wáár is dan niet zo belangrijk...

En als er weer iets fout gaat ben je iig zo thuis :P
 
Tja... Bij mij is het ook maar twaalf kilometer op het moment... qua tijd niet de moeite om me in pak te hijsen als je het objectief bekijkt... en als het koud is komen die luchtgekoelde brommerds van mij niet eens op werktemperatuur maar na 8 uur in een duf kantoor is even uitwaaien op weg naar huis 's middag wel lekker... :] *O*

Nog een maand... dan wordt het 45 km enkele reis... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan