OBT-BBR (Betuwse Brikken Ronde) september editie!

OBT-BBR op zaterdag!

  • Zaterdag 23 September

    Stemmen: 6 23,1%
  • Zaterdag 23 september

    Stemmen: 20 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    26

OBT-"brrrrrrrr"...
568.gif
 
Ook met brikken kun je best 50 km/uur als uurgemiddelde rijden... effectief dus 4 uur op de fiets, 5 als het tegen zit... paar pauzes er bij en je bent in een uur of 5-6 klaar....Om een uur of half 5 's middags kan iedereen dus weerop huis aan als je om 10.30 begint :Y

Ga er van uit dat OBT deelnemers uit heel Nederland komen; ook Friesland en Limburg en soms twee uur aanrijtijd hebben.... dan wil je dus niet té gek vroeg starten :N
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen... een kauwe-klauwen rit lijkt met met de temperaturen van vandaag bepaald verfrissend O-) *O*
Eerlijk gezegd heb ik het hele weekend op de motor gezeten,en ik moet toch zeggen dat ik deze themperaturen niet onaangenaam vindt.
(behalve als je stilstaat dan.) B|



:+
 
Present, maar is 200km en om 10.30 vertrekken niet wat laat met brikken? Kan het een uurtje vroeger?
Ik zet je er bij! *D
Ook met brikken kun je best 50 km/uur als uurgemiddelde rijden... effectief dus 4 uur op de fiets, 5 als het tegen zit... paar pauzes er bij en je bent in een uur of 5-6 klaar....Om een uur of half 5 's middags kan iedereen dus weerop huis aan als je om 10.30 begint :Y

Ga er van uit dat OBT deelnemers uit heel Nederland komen; ook Friesland en Limburg en soms twee uur aanrijtijd hebben.... dan wil je dus niet té gek vroeg starten :N
:^ ik rij de toer zelf binnen 4 uur (incl. pauze van 15 minuten) :)
Dus zonder pauze moeten we het als groep zeker in 5 uur gereden hebben, tel daar de pauzes bij op en je bent uiterlijk 17.30 uur klaar. Lijkt me te doen allemaal, toch? ;)

Laat ik het zo zeggen, als iedereen op tijd in Geldermalsen is, kunnen we om 10.30 uur wegrijden. Dan komt het echt allemaal goed en anders kan ik altijd nog wat afsnijden :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan