OBT in Brabant......nette topic !!!!

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Op woensdag 05 juni 2002 09:02 schreef joel het volgende::^
Tuurlijk! Ikke ook helemaal mee eens.

Daarom hebbik dus het 'voorpret'-topic voorgesteld, als strax datum&plaats bekend zijn. Dan kunnen we tenminste on-topic (voor)pret maken/hebben. ;)
 
Oké heren....no hard feelings en twee "ouwehoertopics dan maar...

Ik ga geen excuses zoeken, al vin ik het onduidelijk en waren er mensen die het onoverzichtelijk vonden (wat naar mijn mening serieus was zonder geinsmilies zeg maar), maar dit is wel beetje uit misverstand geboren.

Heer in kwestie: Ik heb het voorgelegd en daar wil ik het bij laten.

Hoewel...Als er mensen zijn die een duidelijk topic willen, dan moet dat gerespecteerd worden...en waarom de OBT-ers een andere behandeling als de overige forummers in de zin van grote dosis onzin in topic. Maar dat is mijn mening en ouwehoeren kan in het andere topic.
Ik snap de drang niet zo dat er altijd weer mensen zijn die het niet kunnen laten. Ik zal de laatste zijn die zegt niet te ouwehoeren, maar overal is een grens en dus ook met ouwehoeren.

En gheghe..."juf :? " Tsja, ik ben en blijf er één })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'sgoed, dan zal ik de volgende keer poging doen om 'n 'normaal' WiWtD-topic te starten.

(of begrijp ik verkeerd :? )

Ik bedoelde jou niet met Heer in kwestie en ben er niet met de eer vandoor gegaan maar netjes de starter andere topic gequote.
Zie verder bovenstaande post.

Motor-Forum: Met elkaar en Voor elkaar
 
Als er mensen zijn die mee willen kunnen ze toch gewoon de eerste post lezen en een berichtje dumpen "ik ga mee"?

Die eerste post word toch geupdate en daar staat alles in wat je weten moet de rest is eigenlijk onzin en dus is iedereen redelijk on-topic bezig :+
 
Als er mensen zijn die mee willen kunnen ze toch gewoon de eerste post lezen en een berichtje dumpen "ik ga mee"?

Die eerste post word toch geupdate en daar staat alles in wat je weten moet de rest is eigenlijk onzin en dus is iedereen redelijk on-topic bezig :+
Beter had ik het niet kunnen verwoorden :}
 
:^ :P

Yammie wat moet je dan bij die oude motoren :?
Mag ik niet een kijkje nemen :?
Kan mijn R1 alvast wennen aan de toekomst :P
Ooit zal mijn R1 ook een oude brik zijn, tenminste al ze het overleefd '(
Helaas zal het baasje dan allang op een jongere versie rijden :P
 
Tsja, er zijn mensen die het niet kunnen laten!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan