OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Hey Steven: welkom op MF !

Deze tekst voldoet; ik had al gewaarschuwd dat ik 2 man extra meeneem.
Roestendoenze zal je wel in de openingspost zetten.

Ik kom jou wel ophalen, weet waar je woont. ;)

Overigens rijden er nog meer mensen mee die in deze streken wonen:
Smuiger en misschien HondaPower.
Onderweg pikken we nog Wimis-on en GxrEd op bij De Lucht.
En misschien haken er nog meer aan.
 
Laatst bewerkt:
Onder het motto "Een goede voorbereiding is een halve OBT"....

Even een band "preventief geruimd". Als ik er ook mee ga OBT-en krijgt dat ding deze week een kleine 1300 km voor zijn kiezen.... :P
540.jpg


Best handig: zo'n motor met reservewiel. Binnen tien minuten rijdt het op vers rubber, inclusief koffie. O-)
540.jpg

Aah, u neemt de krik dan ook mee? ;)
 
Lijkt idd een kouweklouwerit te worden als ik de voorspellingen mag geloven,afgelopen zaterdag naar Genemuiden geweest en toen was het ook al zo koud 's morgens,vooral de rijwind die in m'n mouwen blies omdat ik zomerhandschoenen aan had was niet fijn,voor de 14de betere voorbereidingen treffen.
 
Is de het wegrestaurant bij De Meern langs de A12 een idee? Tussen 9.00 en 9.15 uur in verband met de "hoge reissnelheid" van de Transsiberische driewieler en de 100+ kilometer naar het startpunt.....
Prima!!

ik neem deze keer een winddichte trui mee, mn schapenvacht, winterhandschoenen en een extra borstrokje.....
herinner me een OBT die heul koud bleek!
 
Prima!!

ik neem deze keer een winddichte trui mee, mn schapenvacht, winterhandschoenen en een extra borstrokje.....
herinner me een OBT die heul koud bleek!
Mooi. Is dat ook geregeld.

En koud... Tja... Snelheid, verwarming en windbescherming stonden duidelijk niet hoog op het prioriteitenlijstje toen mijn "Transsiberië expres" ontworpen werd... Sorry -O-
 
Voor degenen die over de A2 rijden en via Eindhoven naar Helmond gaan:
Als je Eindhoven binnenkomt over de Kennedylaan pas dan op voor de digitale flitskast daar.
Deze is een echte staatskasspekker ( je mag er 70 )
Tot zondag:t
 
Hmm... Ik dacht A2 tot Den Bosch, N279 en dan N270 te doen. Kom ik er dan ook langs?? 🙄

(niet dat ik met dat rijdende Sovjet-monument snel te hard ga, maar voorkomen is altijd beter 🤭 )
 
Mooi. Is dat ook geregeld.

En koud... Tja... Snelheid, verwarming en windbescherming stonden duidelijk niet hoog op het prioriteitenlijstje toen mijn "Transsiberië expres" ontworpen werd... Sorry -O-
Dat lag niet aan de Trans-Siberie Expres! De lente dacht nog even een poets te bakken, en alleen een leren motorjas met dun fleeceje bleek daar niet tegenop gewassen.
 
is wel net zo gezellig noem maar een tijd
*D
8.00 afslag Uitgeest.
Daar zit een zoutdepot van Rijkswaterstaat tegenover de afslag.
Dan Steven65 en Tom oppikken in Krommenie 8.30 vertrek
Smuiger in Zaandam langs de A8 +/- 8.45
Dan rijden richting De Lucht naar De Mac.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet het nog even op ovb houden, kleine is nogal onrustig de laatste week, dus heel korte nachten
 
Nee, zo rijden wij ook.
Aanhaken bij IJsselstein ?
Aan de ene kant: graag, Maar aan de andere kant: Gezien mijn "pre-perestroikaanse Russische racefiets" mij verplicht de kruissnelheid tot zo'n 80 km/uur te beperken (en het nog best een eind is van IJsselstein richting startpunt) lijkt het mij eigenlijk handiger als ik gewoon al een minuut of twintig eerder die kant op begin te hobbelen. Rijdt denk ik voor jullie ook lekkerder gezien jullie reisafstand en waarschijnlijk komen we dan allemaal ongeveer om de zelfde tijd aan :]
 
Voor degenen met zorgen over het tempo.
Ik had m'n zoon die interesse heeft in motors gevraagd of die achterop mee wil. Ja dus, maar z'n dinnetje wil nu ook mee.
Ik ben nu dus van de keuze stress af. Het wordt nu 1 wiel en 136 kubieke centimeter per opzittende. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan