off road liefhebbers omgeving Arnhem Oosterbeek

tadaa! vandaag weet terug van de coater
:) zaterdag motor opbouwen. (lijkt licht van kleur op foto. kleur is ral 2009
GroteFoto-NVYH67OX.jpg
 
ZIet er goed uit. zeker 5 pk erbij! haha.

Het frame van mijn DR zou ook wel een nieuw coating mogen krijgen, maaruh, ga ik niet doen. Hoop volgend jaar eigenlijk een nieuwe (naja, vrij nieuw) motor te hebben. Oog is gevallen op een BMW G 650 X Challenge, of wellicht zo'n oranje stamper... KTM 690 Enduro of Enduro R.

Eens kijken of we komende week weer een stuk kunnen rijden.

De groeten,
Thanas
 
@ sander.. ik heb al een wiel van jou en dat is meer dan genoeg!.
Jij bedoeld 525 kont errop zeker?

@ger ? zwart zal idd ook wel mooi staan maar deze vind ik ook prima! excel velgen met Haan naven :)

even opgezocht.. kwam deze laatst al tegen zijn ook mooi!!!! kent iemand het merk? enig ervaring mee?
http://link.marktplaats.nl/568495592
 
Laatst bewerkt:
thanas ..en of andere.. is er nog iemand die een blokje om gaat vnaaf? heb wel even zin blokje om te gaan.
kijken of die 5pk te merken is of niet thanas haha
 
Helaas gaat doordeweeks deze week niet lukken voor mij. Ik zie wel dat zondag het weer erg goed zou moeten zijn. Dus wellicht die dag vast prikken, al moet ik dat nog even zien.

Ik heb wel een aantal nieuwe stukjes gezien waar je een stukje kan rijden. Allemaal nog in de buurt ook. Maar zoals die dinsdag 5 juni, zo mooi is het niet, maar is weer wat nieuws.

Ik laat nog wel weten of zondag mogelijk is voor mij.

Succes vanavond

De groeten,
Thanas
 
as zondag redt ik niet . .. schuren,sausen etc woning opknappen. . (nee niet mijn eigen woning).
Aankomende week kan ik heel de week niet en weekend erna ook niet. ben bang dat ik niet eerder meer kan :( ivm drukte. papierwerk.klussen.etc.
 
Hoi Arnhemmers (en omgeving)

Wellicht aankomende donderdag avond een rondje rijden?

De groeten,
Thanas
 
Tegenwoordig rijd ik ook weer op noppen, lijkt me leuk om eens met meerdere mensen te rijden.
Rijd nu alleen samen met een maat van me op een dr800.
 
@Stuwy, het ligt n beetje stil het hele off road.
Vakantietijd, te warm, te stoffig en overbevolkte bossen :-(

Thanas weet een aantal off/onraod routes in Arnhem en omgeving.
Misschien wel leuk om komende week een avond rondje te doen.
 
Zodra ik een remschijf heb gevonden kan ik de offroad velgen in de klx zetten en dan ben ik ook van de partij!
 
klx?? heel fraai!

Rijden kan nu ook prima hoor, er zijn best leuke wegen in de buurt.
 
Hoi Arnhemmers en omstreken.

Jammer genoeg de laatste tijd niet echt de tijd gehad om lekker te off-roaden, of uberhaupt voor de lol te motorrijden.

Hopelijk binnenkort wat meer.

Ik ga op 13 oktoberaan de All-road dag van Arjan Brouwer meedoen, in Putten. Iemand anders ook van de partij?

De groeten,
Thanas
 
Hoi Arnhemmers en omstreken.

Jammer genoeg de laatste tijd niet echt de tijd gehad om lekker te off-roaden, of uberhaupt voor de lol te motorrijden.

Hopelijk binnenkort wat meer.

Ik ga op 13 oktoberaan de All-road dag van Arjan Brouwer meedoen, in Putten. Iemand anders ook van de partij?

De groeten,
Thanas

Ik ben ook van de partij, heb me ingeschreven voor de enduro.
Ben benieuwd!
 
@ Skippy John,

Enduro, dan ga ik er vanuit dat de motor op een trailer die kant op gaat?

De groeten,
Thanas
 
Gaat er iemand mee rijden vnaaf? esso verlperbroek afspreekplaats.

Pb je jr nr. voor exacte tijd (6 tot 8 u +-)

Ga samen met een maatje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan