Offroad/Enduro Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Off road AS zondag in beilen(oranjestad) afgelast. (enduro.nl)
Helaas maar wel begrijpelijk.
 
Jammer! Maar idd begrijpelijk. Als t weer niet meewerkt houd t op. De Wijk was ook niet te doen. Ik was toch niet gegaan als dit weer aangehouden zou hebben. Naja, wat word dan de volgende? Waarschijnlijk in September weer? Jammer hoor. Is er nog wat te rijden in de buurt? Belgie of Duitsland misschien? Kan zo geen site vinden waar dat op zou staan.
 
Speedphreax: Heb je daar een aparte licentie voor nodig? Ik heb alleen een offroad knmv licentie.
Lees ik het nou goed dat het 100euro inschrijfgeld kost (totaal)?? mocht dat zo zijn doe ik niet mee. Dat is me net wat te gortig. Dan knal ik hier de bossen wel in, is ook prachtig.
 
Een deel is borg en krijg je terug als je je gedraagt en niet bij mensen door de tuin ploegt. Het kost feitelijk 45 euro. Licentie is verder niet nodig
 
Laatst bewerkt:
Speedphreax: oke bedoelen ze dat met e60 de caution? Dat weet je zeker? :)
Dan is t om te doen. Mn Frans is alleen niet wat het geweest is. Het lezen gaat wel maar aanwijzigingen opvolgen van een snel sprekende Fransman word lastig.
Ben jij er ooit geweest? Hoe beviel het jou? Is er een technische keuring en waar dien je op te letten?
 
Speedphreax: oke bedoelen ze dat met e60 de caution? Dat weet je zeker? :)
Dan is t om te doen. Mn Frans is alleen niet wat het geweest is. Het lezen gaat wel maar aanwijzigingen opvolgen van een snel sprekende Fransman word lastig.
Ben jij er ooit geweest? Hoe beviel het jou? Is er een technische keuring en waar dien je op te letten?
Ja, dat weet ik heel erg zeker. Ik ben er vorig jaar ook geweest en toen was het precies zo. Ik spreek verder ook geen Frans maar ik kom een heel eind met Yahoo of Google Translate

Op de dag zelf was Frans spreken niet nodig. Keuring was ongeveer gelijk aan een offroad rit. Kan me niet herinneren dat er moeilijk gedaan werd.

Ik vond het vorig jaar een mooie rit. Toch een tandje leuker dan de gemiddelde offroad rit in NL omdat je daar toch meer te klimmen hebt. Het zijn verder twee verschillende ronde's die vanaf de centrale startplaats starten. De ochtend rit was vorig jaar spekglad en 's middags was het juist weer stof. Vanalles wat dus
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik erbij. Wat doe jij? Rij jij 's ochtends aan of pak je daar een hotelletje, het is wel een uurtje of drie rijden (ligt toch bij Mons?).
Schrijf jij je via i-net in of op de dag zelf?
Het spreekt me iig wel aan. Denk dat ik er ook bij ben.
 
Ik rij de dag ervoor naar Dour en slaap daar op de parkeerplaats. Inschrijven doe ik niet van te voren want als het erg slecht weer is dan ga ik niet
 
En? Wie gaat er nou nog naar Dour? Ik denk het wel... Wilde nog wel een paar nieuw benden monteren maar ik vind het eigenlijk te warm. Met die oude banden lukt ook nog wel op die droge ondergrond.
 
Ey mannen! Hier even een kort verslag van onze offroad-week in de Algarve.
Heel kort: Absoluut geweldig geweest. Schitterende paden, berg op, berg af, riviertjes, droge beddingen, alles zat erin. Geweldige gids ook.

Kan het iedereen aanraden. De Husa's zijn goed sterk onderin, en hebben een 'vriendelijke' vermogensafgifte. Kan het niet laten wat foto's te plaatsen (willekeurige volgorde) ;) :

CIMG2130.jpg


CIMG2175.jpg


CIMG2265.jpg


CIMG2282.jpg


CIMG2293.jpg


IMGP6066.jpg


IMGP6116.jpg


IMGP6121.jpg


IMGP6173.jpg


IMGP6184.jpg


IMGP6193.jpg


IMGP6199.jpg


IMGP6290.jpg


IMGP6310.jpg


IMGP6314.jpg


Portugal20200820028.jpg


Portugal20200820032.jpg


Portugal20200820052.jpg


Portugal20200820055.jpg


Portugal20200820059.jpg


Portugal20200820148.jpg


Ik heb er wel een pees-ontsteking (rechterarm) aan overgehouden :$ dus hoef 2 weken niet te rijden -O- Maar met 6 dagen, 150km per dag, hoeft het ook ff niet... Typen gaat ook niet zo snel... ;)

Méér foto's en filmpjes op onze site www.flakkeeoffroadteam.nl (onder 'Media' - '2008' - 'Algarve'). Meer info op www.algarve-offroad.com.
 
leuk topic op ander site.. :)

http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=8537

Let vooral in het filmpje er op, dat de 'sterke arm der wet' net zo zo veel gas geeft op de paden, waar het wildgroeiend vierkante wildkamperfoelebloemetje groeit...
Die van rubber noppen houd, en daar dus ook groeit waar 'wildcrossers' rijden.. ;)

Vooral het einde is lachtwekkend! Dat de 2 'mannen der wet' volgas wegtrekken met hun Yamaha's! :r
 
Gaan er nog mensen naar Handel dit weekend??

Heb gister me nieuwe G450X gekregen dus dat word juinen aanstaande Zondag!

Ciao!
 
Ik wil de BMW ook op Supermoto wielen gaan zetten voor dat ene uurtje dat ik me verveel op een mooie zomer zondag dag....

Nou is dit ding erg nieuw uiteraard en nog niks voor te koop, misschien iemand die hele mooie ideen heeft???
 
Meet je assen even op, ik denk dat KTM/Husaberg wel in de richting komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan