Offroad/Enduro Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil de BMW ook op Supermoto wielen gaan zetten voor dat ene uurtje dat ik me verveel op een mooie zomer zondag dag....

Nou is dit ding erg nieuw uiteraard en nog niks voor te koop, misschien iemand die hele mooie ideen heeft???

idd assen opmeten en kijken welk ander merk dezelfde assen heeft. Als je mazzel hebt staat er een 2e hands setje op marktplaats anders een nieuw setje bestellen bij haan wheels ofzo.

Hier nog wat inspiratie:

full
 
Nu heeft 'ie dus het voortandwiel direkt op de 'achterbrug-as' zitten (om het even lomp te zeggen). Wat merk je daar nu tijdens het rijden van?
 
Nu heeft 'ie dus het voortandwiel direkt op de 'achterbrug-as' zitten (om het even lomp te zeggen). Wat merk je daar nu tijdens het rijden van?

Ik heb geen idee wat ik zou moeten voelen eigenlijk!

De kettingspanning blijft nu gelijk tijdens het inveren dus de levensduur van de ketting is langer geworden denk ik, wat de verdere voor/nadelen zijn weet ik zo 1,2,3 niet!

We gaan overigens in Maart met deze motor van start in de Heroes Legend!

Met deze motor kun je kiezen tussen 40pk en 52pk, deze staat in vol gas stand, vanmorgen mee naar het werk gereden dus de eerste 20 kilometers staan erop!

Loop goed en gaat er behoorlijk aan trekken naarmate ie toeren gaat trekken, het blokje is lekker smeuig en heeft een heerlijk koppel op een laag toerental!
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij zondag! Hopelijk is het net zoon mooi weer als afgelopen weekend in Hapert.
 
ik ben ook aanwezig in Handel *O*

afgelopen zondag in eersel 5 rondjes gereden wilde voor de 6 gaan maar toen zat de start al dicht en ben ik maar aan het bier gegaan

had me smorgens ook verslapen dus zat pas om 11 uur op de motor in eersel |(
 
Gaan er nog mensen naar Handel dit weekend??

Heb gister me nieuwe G450X gekregen dus dat word juinen aanstaande Zondag!

Ciao!

Ik blijf net zolang wachten totdat ik die G450X ook ergens zie rijden zodat ik deze een beetje kan bestuderen en wat ervaringen wil horen (ik heb nl. ook getwijfeld om er zo een te kopen, maar mij beviel de zit niet helemaal)

PS voor iedereen. Neem een goed slot mee en knoop meerdere motoren aan elkaar of aan de aanhanger en niet op de aanhanger (anders nemen ze die ook nog mee).
Je zult niet de eerste zijn die een motor daar onvrijwillig "uitleent".
 
een kennis van mij had op die BMW gereden, hij vond het maar een log ding. Had een rondje over een crossparcour gereden en de bmw weer meteen aan de kant gezet. Zijn oordeel veelste lomp om fatsoenlijk mee te rijden

ter verduidelijking deze man heeft in de top van de belgische enduro's mee gedraaid en rijd zelf nu op husqvarna 510.
 
Yep ik ben er ook bij!

Neem idd een goed slot mee. De mannen van het kamp in Gemert willen nog wel eens op rooftocht gaan. Heb daar twee jaar geleden samen met een rijder uit Hengelo zijn motor terug gehaald. Ik hoorde dat hij hem kwijt was. Ik kom uit gemert en ken daar goed de weg. Wist voor 99% zeker dat hij daar zou staan. Ik laat zoiezo mijn motor niet los staan.

Het word idd pokkeweer. dat is in de Mortelse bossen en de "gele berg" niet zo'n ramp maar t derde rondje worden de mais plakken toch zwaar :)

PS denk aan het geluid! Afgelopen 2 jaar controle voor aanvang, daarna niet meer.
Crossbanden mag wel, fim niet verplicht.
 
een kennis van mij had op die BMW gereden, hij vond het maar een log ding. Had een rondje over een crossparcour gereden en de bmw weer meteen aan de kant gezet. Zijn oordeel veelste lomp om fatsoenlijk mee te rijden

ter verduidelijking deze man heeft in de top van de belgische enduro's mee gedraaid en rijd zelf nu op husqvarna 510.

Vonden wij ook, totdat we de motor uit de standaart 40pk stand haalden!

Doet niks onder aan een WR450F of iets dergelijks!

Na fijn, of dat de motor nu wel of niet goed is....ze winnen er tot op heden alles mee in het enduro kampioenschap....zal ook niet voor niets zijn denk ik!

Zelf ben ik een onervaren crosser/enduro man maar rijd nu iedere zaterdag op de crossbaan en ga vanaf nu all off road ritjes af ter voorbereiding van de Heroes Legend.

Als je me dus voorbij wilt zondag, ff aan de claxon gaan hangen a.u.b. dan krijg je de ruimte!
 
Ik blijf net zolang wachten totdat ik die G450X ook ergens zie rijden zodat ik deze een beetje kan bestuderen en wat ervaringen wil horen (ik heb nl. ook getwijfeld om er zo een te kopen, maar mij beviel de zit niet helemaal)

PS voor iedereen. Neem een goed slot mee en knoop meerdere motoren aan elkaar of aan de aanhanger en niet op de aanhanger (anders nemen ze die ook nog mee).
Je zult niet de eerste zijn die een motor daar onvrijwillig "uitleent".

Zitje is gruwelijk hard, wat mijn voorkeur heeft overigens, op een zacht zadel krijg ik altijd een zere reet!

We nemen alles mee wat we hebben om te voorkomen dat de zooi gejat word!
 
Er zijn foto's gemaakt ja! www.motorsportfotografie.nl staan er enkele op en op www.mceersel.nl komen er ook te staan.
 
Er zijn foto's gemaakt ja! www.motorsportfotografie.nl staan er enkele op en op www.mceersel.nl komen er ook te staan.


ik had wel medelijde met die gasten die in die diepe sloot lagen waar je omheen moest rijden, op een gegeven moment lag er ook zon vent met een oude yamaha dt in......

had nie met hem willen ruilen :N
 
Er zijn foto's gemaakt ja! www.motorsportfotografie.nl staan er enkele op en op www.mceersel.nl komen er ook te staan.

Ik krijg die site van motorsportfotografie niet goed open....meer mensen last van en/of oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan