Onderzoek motorrugzakken

Taekwon-doka

MF'er
27 sep 2005
240
0
Delft
Hallo allemaal,

Als tussentijdse opdacht moet ik met een groep een onderzoekje doen over een niet standaard onderwerp en waar weinig over te vinden is. Wij hebben gekozen voor het onderwerp motorrugzakken.
Graag vraag ik jullie medewerking om op de onderstaande link te klikken en onze enquête in te vullen. Uiteraard heb ik dit eerst aan het motor-forum team voorgelegd en toestemming gekregen om de enquête hier te plaatsen.

Het invullen van de enquête zal tussen de 3-6 minuten liggen.

Bedankt alvast en opbouwende kritiek over de vragen is altijd welkom!

De link: www.thesistools.com/web/?id=145365
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld. De vragen over 'waarom heb je juist deze gekocht' en 'wat zou je graag anders zien' komen'n béétje vreemd over als je hebt ingevuld dat je regelmatig met'n niet-motorrugzak op de motor zit :P
 
mis ook vraag wat ik vervoer en wanneer:

-woonwerk
-vakantie
-kleine tripjes
-ff rondje buurt

wat je vervoerd:

kleding
laptop/studiespul
boodschappen

of is dat niet van belang?
 
ingevuld
-ik kon niet aanvinken dat ik meerdere typen motoren heb
-en dat ik een rugzak gebruik "die ik al had" ofwel "niet specifiek voor de motor aangeschaft"

mis ook vraag wat ik vervoer en wanneer:

-woonwerk
-vakantie
-kleine tripjes
-ff rondje buurt

wat je vervoerd:

kleding
laptop/studiespul
boodschappen

of is dat niet van belang?
:^ goed punt!

in mijn geval
wanneer: dagelijks woon-werk
wat: broodtrommel, EHBO-kit, geel hesje, schadeformulier, zaklamp, multitool, borstel en deo

met vakantie/toertochten/etc liever geen rugzak maar zijtassen
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld;) Ik draag m bij woon-werk, verder weinig. Zit brood, kleding, etc. in en soms een laptop, maar liever niet want daar wil ik eigenlijk een hard-case voor hebben.
 
Ingevuld, geen beste vragenlijst zeg. Volgende keer meer dan 3 minuten besteden aan een opdracht......
 
mis ook vraag wat ik vervoer en wanneer:

-woonwerk
-vakantie
-kleine tripjes
-ff rondje buurt

wat je vervoerd:

kleding
laptop/studiespul
boodschappen

of is dat niet van belang?

:^

Heb het ingevuld, maar miste inderdaad deze vragen. Wellicht ook interessant om erachter te komen, waarom iemand een rugzak gebruikt ipv een tanktas :)
 
Ingevuld, maar de lijst kon inderdaad wel wat beter in elkaar gezet worden :X
Hoop niet dat dit een vragenlijst voor een opleiding is, wordt zo nooit goedgekeurd..
 
Hij is wat snel in elkaar gezet. Excuses daarvoor.

Diegene die hem hebben ingevuld BEDANKT!

Motor-forum ook bedankt voor het laten plaatsen.
 
Wil je een optie van mij? Ik ben 30.. ik weet niet welke ik moet kiezen :+
:^ heb maar gekozen voor 25-30, want ik ben in april 30 geworden, dus dat is dan 30 jaar en 2 maanden :+

wel een wat vreemd onderzoek zo. Ik heb ingevuld dat ik graag een mooie dame erbij wil hebben om de tas in te pakken en dat ik graag de tas verruimt zou zien door Harry Potter, dan kan álles mee :') Dat is dus het nadeel van open vragen :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Vanucci Hardshell Racing Backpack gekocht, en behalve dat ik graag wil dat de naam korter is heb ik ingevuld dat een beetje meer ruimte niet onaangenaam zou zijn.
Ik gebruik hem voor woonwerk verkeer als ik de laptop mee moet nemen. Die doe ik niet in de tanktas in verband met de magneten.
 
Ingevuld! Je had wel even iets meer moeite in je enquete kunnen stoppen |(

"Wat had u graag gezien ‘anders’ gezien bij uw huidige rugzak?"

Of op zijn minst even 2 keer door lezen...
 
Ingevuld! Je had wel even iets meer moeite in je enquete kunnen stoppen |(

"Wat had u graag gezien ‘anders’ gezien bij uw huidige rugzak?"

Of op zijn minst even 2 keer door lezen...

Of door een ander laten lezen.

"You're your own worst editor" :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan