Onderzoek motorrugzakken

tip voor de TS.
ws is de opdracht bedoeld om te kijken of jullie een fatsoenlijke enquete kunnen opstellen en kijkt men niet naar de resultaten.
dus plof hier ff de enquete neer zodat mensen hem hier kunnen aanvullen en verbeteren.

genereer dan zelf een beetje logische data en trek een leuke conclusie.

(ik heb ooit een experiment met witte muizen gedaan, de muizen beten elkaar onderling dood en die wie overbleven waren getraumatiseerd, zwak en ziek waardoor ze niet meer door het doolhofje wouden rennen, heb toen de data ook zelf ingevuld en toch een 9 gekregen :+ )
 
tip voor de TS.
ws is de opdracht bedoeld om te kijken of jullie een fatsoenlijke enquete kunnen opstellen en kijkt men niet naar de resultaten.
dus plof hier ff de enquete neer zodat mensen hem hier kunnen aanvullen en verbeteren.

genereer dan zelf een beetje logische data en trek een leuke conclusie.

(ik heb ooit een experiment met witte muizen gedaan, de muizen beten elkaar onderling dood en die wie overbleven waren getraumatiseerd, zwak en ziek waardoor ze niet meer door het doolhofje wouden rennen, heb toen de data ook zelf ingevuld en toch een 9 gekregen :+ )


:^ Dat werkt. Altijd.
 
Had TS trouwens niet wat meer achtergrond info kunnen geven over zijn opdracht?
 
Hoe ga je informatie zoals "welk merk tas heb je" verwerken?
Ook gebruik ik wel eens een rugzak op de motor, maar is die tas geen 'motorrugzak'.. Die motorgerelateerde vragen heb niks met mn tas te maken
 
Done....maar erg summier inderdaad :Y

Gebruik voornamelijk een tanktas of topkoffer, maar voor de incidentele keren dat ik een rugtas gebruik, heb ik mijn bijdrage ook maar gedaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
In een halve minuut klaar; geen rugtas ! :N
Politieagent (motor) vertelde mij dat ie al enkele gebroken nekken was tegengekomen..door een val met een rugtas/zak

Al jaren tanktas, ook geen last van je schouders etc.
 
Nogmaals bedankt mensen!

Even voor de voor wat bedenkelijke gezichten weg te halen. Het is een tussentijdse opdacht,vandaar is het dus heel klein. Het moet in een heel kort tijdsbestek gebeuren en daarom is het niet heel professioneel opgezet. Excuses voor de mensen die zich daar aan storen. Het is maar 1 minuit van je leven:)

De uitkomsten van deze vragen zijn genoeg voor wat wij willen, natuurlijk kan je er veeeel dieper op ingaan.

Een - tussen jaartallen is toch altijd tot?? dus als je 20 ben van je onder de 20-25...

THANKS!!!
 
Nogmaals bedankt mensen!

Even voor de voor wat bedenkelijke gezichten weg te halen. Het is een tussentijdse opdacht,vandaar is het dus heel klein. Het moet in een heel kort tijdsbestek gebeuren en daarom is het niet heel professioneel opgezet. Excuses voor de mensen die zich daar aan storen. Het is maar 1 minuit van je leven:)

De uitkomsten van deze vragen zijn genoeg voor wat wij willen, natuurlijk kan je er veeeel dieper op ingaan.

Een - tussen jaartallen is toch altijd tot?? dus als je 20 ben van je onder de 20-25...

THANKS!!!


18-25
26-34
35-42
43-50
51-58
59-66

etc.

schoot me net te binnen dat er uiteraard ook mensen zijn die koffers op motor hebben of een handige bergruimte onder de buddy waar ze makkelijk en snel bijkunnen.

zou die foutjes er wel ff uithalen, anders staat het zo dom
 
In een halve minuut klaar; geen rugtas ! :N
Politieagent (motor) vertelde mij dat ie al enkele gebroken nekken was tegengekomen..door een val met een rugtas/zak

Al jaren tanktas, ook geen last van je schouders etc.


Nee, daar heb je dan idd geen last van. Wel van pinpassen die er mee ophouden (magneten enzo), ondertussen zit ik weer met een pas die het niet doet en dat is nummer 7 dacht ik zo. Doe mij dan maar een rugzak. :')
 
Nee, daar heb je dan idd geen last van. Wel van pinpassen die er mee ophouden (magneten enzo), ondertussen zit ik weer met een pas die het niet doet en dat is nummer 7 dacht ik zo. Doe mij dan maar een rugzak. :')

Bekend gegeven met een tanktas met magneten, maar die pinpas van je vergt niet zoveel ruimte en je zou er dus ook voor kunnen kiezen om die pinpas in je binnenzak van je jas te stoppen.

(en ja...ook ik heb het 2x meegemaakt dat mijn pinpas me in de steek liet na een tankbeurt en bewaar sinds die tijd de pinpas dus niet meer in de tanktas. ;) )
 
zo dat ging snel.
Ik vind een rugzak op de motor tamelijk vervelend. En neem dus als ik wat mee moet nemen liever mijn tanktas mee.
 
Bekend gegeven met een tanktas met magneten, maar die pinpas van je vergt niet zoveel ruimte en je zou er dus ook voor kunnen kiezen om die pinpas in je binnenzak van je jas te stoppen.

(en ja...ook ik heb het 2x meegemaakt dat mijn pinpas me in de steek liet na een tankbeurt en bewaar sinds die tijd de pinpas dus niet meer in de tanktas. ;) )

Ik heb sinds de eerste keer dat het gebeurd is mijn pinpas altijd in mijn jas, maar dan nog. 1 keer met de tas er langs zwieren en het is feest. Terwijl mijn creditcard het altijd blijft doen, heel vreemd eigenlijk. -O-
 
wel een wat vreemd onderzoek zo. Ik heb ingevuld dat ik graag een mooie dame erbij wil hebben om de tas in te pakken en dat ik graag de tas verruimt zou zien door Harry Potter, dan kan álles mee :') Dat is dus het nadeel van open vragen :Y

Hahaha, koning. :')

Hier mijn opbouwende kritiek, overigens:

Leeftijdcategorie zorg dat er geen dubbele leeftijden zijn (18-21, 21-25, ik ben 21, wat dan?)
Vraag 4, definieer "regelmatig", "soms". Wat is dat?
Vraag 9 open, beter af te dekken met duidelijke vragen over bepaalde aspecten van de tas.
 
In een halve minuut klaar; geen rugtas ! :N
Politieagent (motor) vertelde mij dat ie al enkele gebroken nekken was tegengekomen..door een val met een rugtas/zak

Al jaren tanktas, ook geen last van je schouders etc.

Ingevuld.

Tja, in sommige gevallen zal die rugzak ook al een gebroken rug voorkomen hebben...

Een topkoffer zal bij een val ook wel al eens iemand tot moes hebben geklopt...

Zo is er altijd wel iets, he moet gewoon geluk hebben...

Een goede rugzak met goede bescherming is best wel veilig hoor.
 
Ingevuld. De vragen over 'waarom heb je juist deze gekocht' en 'wat zou je graag anders zien' komen'n béétje vreemd over als je hebt ingevuld dat je regelmatig met'n niet-motorrugzak op de motor zit :P
Daar kun je toch ook dingen aan verbeteren t.b.v. motorrijden? Zo kan ik aan mijn samsonite rugzak de verstelbare riempjes niet vastzetten. Erg fijn als je van SM houdt, want ze zwiepen behoorlijk... maar ik zou dat zelf toch liever anders zien.
 
ingevuld, met deze vragen krijg je m.i. geen beeld waarom iemand een rugzak heeft voor op de motor. te weinig informatie wordt gevraagd en niet leuk van opzet.
groeten uit almere.
 
zoiets , en dat prop ik in de topcase... :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan