Ongelukje.... olie op de weg

De getuige hoeft er niet echt bij te zijn geweest hoor.
Ik kan ook zo voor je een getuige verklaring invullen, geen probleem, echter is het misschien handiger wanneer je het een vriend laat doen die de kruising kent, maar anders mail je maar een situatieschets ed. Heb je een tweede getuige. })

Volgens mij vergoed het waarborgfonds ook schade veroorzaakt door afgevallen lading en verloren vloeistoffen, als het maar van een voertuig afkomstig is.
Nu is olie dus geen probleem, heb nog nooit een voetganger olie zien verliezen , kan trouwens ook diesel zijn geweest, bv van een vrachtwagen die in de bocht overhelde en wat erg vol getankt was, of een personenauto die je benzine/dieseldop vergeten is na het tanken.

Het waarborgfonds is trouwens niet erg snel met uitbetalen.
Klopt, waarborgfonds duurt 1 a 2 maanden op z\'n minst... En de politierapportage is niet van belang. Heb met de auto van me pa een kleinigheidje gehad (deur er half uit gereden door iemand in een parkeergarage en gast is doorgereden....) Schade was rijbaar, dus de 2 kilometer naar de politie gereden (lamzakken wliden niet komen, want \"er was een spoedgeval\", stonden wel vijf agentjes bij de balie te babbelen :( ) en verklaring op laten nemen. In het verslag stond ook niets over m\'n maat die erbij was en het feit dat er witte lakstrepen zichtbaar waren (was irrelevant volgens agentje...), terwijl zowel de getuigenis als het politierappport opgestuurd moest worden.... Na 7 weken uitbetaald. Dus: Niet te zwaar tillen aan het politierapport... Zolang er maar niet specifiek iets in staat over de staat van de weg (geen olievlek geconstateerd ofzo), vermindert dit niet je kansen. Doordat de olie is geloosd door een ander voertuig, ben je niet geheel kansloos...
Maar moeten die eikels ook niet jouw verklaring opnemen? Dit moet letterlijk gebeuren, dus ook de vermelding van de olievlek moet erin staan... Anders hebben die zakken je niet alleen belachelijk lang laten wachten, maar ook nog eens hun werk slecht gedaan...
De wegbeheerder is niet aansprakelijk, omdat niet aantoonbaar wa dat zij op de hoogte waren van het gebrek aande weg... Beste kans is dus het waarborgfonds...
iig succes met het verhalen van de schade...
 
Hmmm... ze hebben mijn verklaring dus idd niet opgenomen. (weet ik veel hoe zoiets gaat)
Ik had nog nooit zoiets meegemaakt.

Maar een politieverklaring is dus noodzakelijk.

;) goh, nu heb ik al 2 verklaringen! ;)
Situatieschets komt eraan.... (vanavond ff tekenen)
 
Vanmiddag het meisje van TT motoren aan de lijn gehad.

Totaal generaal:
Nieuwe onderdelen fl. 1.100,-
Man-uur (+/- 4 uur) fl. 360,-
Tank uitdeuken + spuiten fl. 700,-

Dus tis een duur geintje....
Ik weet ook nog niet of ik hem uit laat deuken en spuiten.
Weet iemand daar nog een beetje redelijk adres voor?
Kvind 700 piek wel veel.

Voor de rest geen problemen met het frame gelukkig.
 
Vanmiddag het meisje van TT motoren aan de lijn gehad.

Totaal generaal:
Nieuwe onderdelen fl. 1.100,-
Man-uur (+/- 4 uur) fl. 360,-
Tank uitdeuken + spuiten fl. 700,-

Dus tis een duur geintje....
Ik weet ook nog niet of ik hem uit laat deuken en spuiten.
Weet iemand daar nog een beetje redelijk adres voor?
Kvind 700 piek wel veel.

Voor de rest geen problemen met het frame gelukkig.

Zal ik weer eens reclame maken voor Sander ; bij Motorxtra -> http://www.motorxtra.nl kan je ook je tank laten uitdeuken en spuiten. Kan je zelf doen of laten doen. Geloof dat zijn uurloon op 77 gulden zit, dat is dus vrij laag. Doe je het zelf, dan betaal je alleen voor de spullen die je gebruikt (brughuur, gereedschap enz.) zit in de buurt van Utrecht. Misschien als je motor weer opgelapt is, dat je daar een keertje heen moet voor die deuk in je tank. bellen vooraf is natuurlijk verstandiger, straks kan ie je bijv. niet helpen.

Suc6 in elk geval !
 
Thanx JK, ik zal iig de tank nog even zo laten.
(hooguit wat bijwerken met rood)
Scheelt een hoop centen (die ik ff niet heb)

Ga ik straks wel rondkijken.
 
Ze zijn ws morgen klaar met de reparatie.
De uiteindelijke schade weet ik nog niet.
Ze verhelpen wel gelijk het startprobleem.
:} wat een snelheid van die lui :}
En nog 10% korting op alles ook!!

Ik weet dat het niet mag, maar toch!!

TT Motoren Zwolle is een giga zaak!!!!

Vriendelijke mensen en een snelle service!
 
let je dit weekend dan op. Ze zeggen dat het gaat ijzelen, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar een heerlijk zonnetje.
 
wilde de flikken niet, omdat ze het niet meer zagen liggen.
(ja daarom had ik ze erbij gevraagd) :(
Ik ben toch echt niet door me eigen kunsten onderuit gegaan.
Daar reed ik te voorzichtig voor.

Maarja.... ze vonden me waarschijnlijk niet zielig genoeg, omdat ik niet gewond was ofzo.

Dus de gemeente aansprakelijk stellen kan ik wel vergeten.

Wouten zuigen! Heb je al kontakt gehad met het waarborg fonds? Wellicht kunnen die nog wat doen... (moet je wel getuigen hebben van je ongeluk, maar da\'s wel te regelen lijkt me ;) )

Je verzekering kan je wel vertellen hoe en wat.

Suuk6 ermee
 
Dus tis een duur geintje....
Ik weet ook nog niet of ik hem uit laat deuken en spuiten.
Weet iemand daar nog een beetje redelijk adres voor?
Kvind 700 piek wel veel.

Voor de rest geen problemen met het frame gelukkig.

700 piek voor uitdeuken en spuiten van een tank is niet zo veel weet ik helaas uit ervaring

Tussen ƒ700 en ƒ900 is denk ik \'normaal\' :(
 
Een vriend van mij kon ze tank laten uitdeuken voor 350,- , dat was bij Safe Staphorst, vraag het eens bij hun, je kan zo bellen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan