Péétje Brik
MF veteraan
Deze morgen de VF opgehaald, niet helemaal probleemloos, maar kom, we gaan niet meer klagen, we hebben hem, we houden hem, en zullen hem rijklaar maken.
Bij -1°C 120km rijden met zomerhandschoenen , was na en km of 40 al pijnlijk, toen sloeg de toerenteller uit, en verloor ik vermogen, en deden er maar 2 cilinders meer mee, even gestopt, stationair was niets meer, ik moest het gas erop houden, geen olieverlies, of iets anders, hij draaide enkel op 2 cilinders, besloten om rustig door te rijden, toen was het opeens weer een 4 cilinder, na een paar km weer een 2 cilnder, in Gistel geraakt, het wphb geraadpleegd, en de toerenteller word bediend door de ontstekingsunit van cil 1 en 3, dus denk ik dat deze het begeven heeft.
Kan ik de units wisselen om te testen of dit het probleem is
btw het is een VF750F 1988
Bij -1°C 120km rijden met zomerhandschoenen , was na en km of 40 al pijnlijk, toen sloeg de toerenteller uit, en verloor ik vermogen, en deden er maar 2 cilinders meer mee, even gestopt, stationair was niets meer, ik moest het gas erop houden, geen olieverlies, of iets anders, hij draaide enkel op 2 cilinders, besloten om rustig door te rijden, toen was het opeens weer een 4 cilinder, na een paar km weer een 2 cilnder, in Gistel geraakt, het wphb geraadpleegd, en de toerenteller word bediend door de ontstekingsunit van cil 1 en 3, dus denk ik dat deze het begeven heeft.
Kan ik de units wisselen om te testen of dit het probleem is
btw het is een VF750F 1988