Ook pisang door het oog van de naald

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
Kom ik terug van de PPP, kom ik op de snelweg een maatje van me tegen ook op de motor, vlak voor Rotterdam.
Wij rotterdam door, tempo zit er lekker in (stoplichten mee, dan gaat het wel), hup de coolsingel over (hij op het achterwiel :X ).
Stoplicht voor schiedamse dijk, Geen hond in zicht, ff een stoplichtsprintje :P . Ik word weer dik zoekgereden (blade vs cbr600), hup erasmusbrug over, laan van zuid op en jawel, zit er een bordeauxrode PAN achter ons :(

"Zo jongens ik zat al vanaf het hofplein achter jullie aan maar kon jullie niet bijhouden" (voordringen bij het stoplicht valt tegen met zon pan). Toen ik bij de schiedamsedijk eindelijk bij was knalden jullie ervandoor, met geen mogelijkheid bij te houden, jullie zaten dik over de 140 (50 max).

Maar na een lang verhaal over mooi weer en een lulverhaal over zn eigen motor (jawel) zijn wij beiden met een waarschuwing er vanaf gekomen, als we het nu maar wat rustiger deden. 8-)

Hulde voor deze (jonge) agent! :}
 
heb je met die motor agenten, zijn ook liefhebbers he...die willen nog wel eens een oogje toeknijpen. :}

dat moesten ze allemaal doen
 
Was het niet de rode BMW RT, die rijdt nu elke dag weg hiero om vervolgens regelmatig mensen staande te houden.
 
zucht was mij dit ook maar overkomen, de paardebe.... :X die mij
aanhield had aanmerkelijk wat minder humor, het eerste wat hij
vroeg was wat de reden was waarom ik zo hard reed, (voor de
duidelijkheid ik had net de 996 van mijn broer bij AMC opgehaald)
;( ;(
 
MEER VAN DAT SOORT AGENTEN!!!!!!!! Niet het soort dat je dodra je de weg oprijd vanaf je huis neerknalt met een lasergun omdat je met wel 60km voor die autos langs schoot (ja hehe.... ik ga niet op een op een rij van tig autos wachten als ik er makkelijk voor lang kan! :( ja, dit gebeurde mij woensdag dus... ik reed nog geen 20 meter vanaf mijn huis, en ik had al een boete te pakken :(
 
GAAAF!!!... :)

Maar nu snap ik het... als je met SUPERGEWELDIG weer gepakt wordt door een agent... No problem!!
 
Was het niet de rode BMW RT, die rijdt nu elke dag weg hiero om vervolgens regelmatig mensen staande te houden.
Uhh volgens mij niet, zat zon gouwen "europa" sticker op de kuip :?

Nouja, either way, oppassen voor bordeauxrode motoren (heh CrashBR :+ ).
 
Mazzelpik :P

Wat zei je toen hij je aanhield?

NU FF NIET!
KUNNEN JULLIE NU HELEMAAL NIET ZONDER MIJ! :+

Maar ik mag ook niet klagen.
Reed van de week dik 200 word ik links ingehaald door een blauwe BMW met een blauw knipperlicht op zijn dak. Gelukkig ging hij verder. Zal wel iets echts aan de hand zijn geweest. Maar ik schrok mij wel de <piep>.
 
net nog in utrecht behoorlijk wat mazzel gehad, mijn vader heeft nog een ouwe plaat en toen zat er in een keer een politiemotor naast ons die even melde dat ie eigenlijk een bekeuring moest geven :)
 
Nou ben je dan dom bezig of niet... je weet dat het uitkijken met wauten is in Rotterdam... zeker waar jullie reden!!!!
 
Hou jij je aub es ff stil, wannabe wereldverbeteraar. :Z

:^

@Pisang
Wat heb jij een mazzel !! :+

Tip!

Voor als je weer over de Burg De Zeeuwstraat rijdt, ze stonden gisteren te flitsen. (Laatste tijd veel sjonnies in golfies die overlast veroorzaken)
Dus een beetje oppassen, dat scheelt je geld.... Een gewaarschuwd mens telt voor twee. ;)
 
Kom ik terug van de PPP, kom ik op de snelweg een maatje van me tegen ook op de motor, vlak voor Rotterdam.
Wij rotterdam door, tempo zit er lekker in (stoplichten mee, dan gaat het wel), hup de coolsingel over (hij op het achterwiel :X ).
Stoplicht voor schiedamse dijk, Geen hond in zicht, ff een stoplichtsprintje :P . Ik word weer dik zoekgereden (blade vs cbr600), hup erasmusbrug over, laan van zuid op en jawel, zit er een bordeauxrode PAN achter ons :(

"Zo jongens ik zat al vanaf het hofplein achter jullie aan maar kon jullie niet bijhouden" (voordringen bij het stoplicht valt tegen met zon pan). Toen ik bij de schiedamsedijk eindelijk bij was knalden jullie ervandoor, met geen mogelijkheid bij te houden, jullie zaten dik over de 140 (50 max).

Maar na een lang verhaal over mooi weer en een lulverhaal over zn eigen motor (jawel) zijn wij beiden met een waarschuwing er vanaf gekomen, als we het nu maar wat rustiger deden. 8-)

Hulde voor deze (jonge) agent! :}
Mazzelaar,had ik maar met jou meegereden :) .
Toen jij naar huis ging,reed ik je net voorbij PPP uit,weet je nog?
Nog even einde A4 geweest,maar werd daar in de gaten gehouden door motocop 74.
Check €86,-
15 jaar geleden laatste Bon,gelijk mun avondje verziekt.
Dank U vriendelijk (meneer nog niet aan mun tax bonnenschrijver :r :r :r .
 
Op vrijdag 18 april 2003 17:05 schreef Freeman het volgende:Wat heb jij een mazzel !! :+
:+

Voor als je weer over de Burg De Zeeuwstraat rijdt, ze stonden gisteren te flitsen.
I know, mn pa had er al 1 binnen :+

Op vrijdag 18 april 2003 17:16 schreef blue valvet het volgende:Mazzelaar,had ik maar met jou meegereden :) .
Toen jij naar huis ging,reed ik je net voorbij PPP uit,weet je nog?
Nog even einde A4 geweest,maar werd daar in de gaten gehouden door motocop 74.
Check €86,-
15 jaar geleden laatste Bon,gelijk mun avondje verziekt.
Dank U vriendelijk (meneer nog niet aan mun tax bonnenschrijver :r :r :r .
Ik hoorde het vandaag van Mario :(

Er stonden nu 4 (!!!) fietsen en 1 auto op de PPP, er scheen gebelt te zijn over overlast :? '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan