Oops :X

Loving it

Die hard MF'er
10 okt 2006
918
0
Amsterdam
Daar lag ik weer.. midden op de snelweg, op mijn rug aan het nahijgen.. en mijn verslagen stalen ros 5 meter verder op.

Hoe het begon? Hele ochtend en middag omgeving Noord-Holland gedaan, van dorp naar dorp. (ps, omgeving St. Maarten is een absolute aanrader) Na een lunch pauze besloot ik terug te gaan naar huis. Vlak voor een oprit richting a10 stond ik stil voor het stoplicht, en merk dat het asfalt glad is. Dom als ik ben ga ik lekker stug door met sportief rijden.

En de eerst volgende bocht is toevallig een U bocht en dan de a10 op. Je raad het al. Te vroeg en te veel gas gegeven gecombineerd met een nat/glad wegdek. En hopsakeeeeee. Achterkant glijdt zo onder me weg. Richting rechter baan... heel toevallig was ie leeg. En was er een -kleine smart- brandweer auto :} :} in de buurt. Gelijk zijn sirenes aangezet en de weg "geblokkeerd". _O- _O- _O-

Snel opgestaan.. de motor opgetild als een veertje. Vraag me niet hoe ik opeens aan die krachten kom. :+ Wou natuurlijk niet meer starten. B| Dus de berm in. (onthou, afslag)Uiteindelijk toch nog aan de praat gekregen, en bij de eerst volgende gelegenheid gestopt en gekeken wat er allemaal stuk is...

NIETS!!!! *O* *O* *O* *O* Sliders hebben echt hun werk gedaan. *O* *O* Alleen een zwart krasje op het kontje.

Kom thuis.. mijn moeder helemaal blij dat ik nog een dag motorrijden heb overleefd. Dacht.. nahh, vertel het haar maar niet. :X Ze is te oud voor dit soort slecht nieuws. :P

Wat is motorrijden toch geweldig. :] :]
 
Laatst bewerkt:
een leer momentje maar goed dat je zelf niks heb
en de motor zo goed als schade vrij is...
 
okay.. ff denken hoe hier op te reageren....

|(
:X
*O*

ennuh, nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor motor een smak op het asfalt kan maken zonder noemenswaardig beschadigt te raken.
 
okay.. ff denken hoe hier op te reageren....

|(
:X
*O*

ennuh, nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor motor een smak op het asfalt kan maken zonder noemenswaardig beschadigt te raken.

Pffff, simpel toch. Daar is maar 1 motor geschikt voor. De zx6r! :+
 
okay.. ff denken hoe hier op te reageren....

|(
:X
*O*

ennuh, nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor motor een smak op het asfalt kan maken zonder noemenswaardig beschadigt te raken.

in elk geval de mijne :p ben ook wel benieuwd wat hij rijd. Nog een mazzelaar
 
in elk geval de mijne :p ben ook wel benieuwd wat hij rijd. Nog een mazzelaar

Wat is jou verhaal? _O-
(ja sorry, ben in een lachbui, door al die zenuwen van net. Nog niet helemaal doorgedrongen waarschijnlijk.) :j
 
Laatst bewerkt:
Pffff, simpel toch. Daar is maar 1 motor geschikt voor. De zx6r! :+

Mwwoooh.... daar wil ik nog es met je over in discussie gaan :+

220131359.jpg
 
Ah, mjah okay, dan snap ik het denk ik...
Bij een kawasaki zie je dus geen verschil tussen eentje vers uit de fabriek, en een die net het asfalt gekust heeft })
:+

Pas op jij hé, heb voor minder afgemaakt. :+

Mag ik vragen op welk kameel meneer rijdt? :P
 
Nee, gehuurd... anderhalf jaar terug ;)

Was jij de bestuurder? Je leeft nog? :X
Anderhalf jaar terug was deze kawa pas een half jaar op de markt. :o Hopelijk was de financiële schade niet al te erg. Hoe streng zijn ze eigenlijk als je een gehuurde motor TL rijdt? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan