Op zoek naar vorige eigenaar van Fireblade Repsol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar Rob Rd i love you
Ik vergeef je je uitspattingen naar mij.
Kusje erop xxxjes😘😘 .
Zo nu weer uitgeraast .
Kom je weer tot rust.

Of te weinig slaap door het nachten lang hangen in het nachttopic.
En word je daarom prikkelbaar overdag.

Tijd voor je middag dutje Rob rd💤💤💤💤💤💤💤
 
Maar Rob Rd i love you
Ik vergeef je je uitspattingen naar mij.
Kusje erop xxxjes😘😘 .
Zo nu weer uitgeraast .
Kom je weer tot rust.

Of te weinig slaap door het nachten lang hangen in het nachttopic.
En word je daarom prikkelbaar overdag.

Tijd voor je middag dutje Rob rd💤💤💤💤💤💤💤
Ik zie je wel weer in het nachttopic, daar doe je teminste normaal.. de nacht brengt rust
 
Wat mij opvalt is dat particulieren vaak een sluitende onderhoudshistorie kunnen overleggen d.m.v. gestempeld onderhoudsboekje/facturen en dealers dat van de bij hun ingeruilde occasions niet kunnen. Vreemd. Zijn ze te laks om dat de eigenaar te vragen of zelf wat verder uit te pluizen ?
Om deze reden heb ik nog altijd bij een particulier gekocht. Tevens beschikt een particulier doorgaans over minder technische bagage om mankementen te verdoezelen of km standen te manipuleren.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook day zo'n onderhoudshistorie belangrijker is bij jonggebruikten, ouder als 10, 12 jaar voegt het weinig toe. Dan kijk ik teminste of er Matching Numbers zijn wat er rammelt en.... tsja, naar de teller idd, of er al gauw kleppen gesteld moeten worden
 
Reageren staat vrij ,topic is niet op slot.

Fijne dag verder
Na 3 maanden geen reactie in het draadje volgt jouw reactie.
Jetcars _O- .. in 2002 speciaal naar toe gereden.. maar al voor de poort weer omgedraaid.. _O-
En ze bestaan nog steeds!
En nog steeds smerige praktijken, naar het schijnt. Auto daar kopen, maar dr moet nog een apk op? Goedgekeurd voor de apk en zeker weten geen steekproef? Hou je katalysator in de gaten.. zou zomaar verwijderd kunnen zijn.
 
Na 3 maanden geen reactie in het draadje volgt jouw reactie.

En ze bestaan nog steeds!
En nog steeds smerige praktijken, naar het schijnt. Auto daar kopen, maar dr moet nog een apk op? Goedgekeurd voor de apk en zeker weten geen steekproef? Hou je katalysator in de gaten.. zou zomaar verwijderd kunnen zijn.
APK kon je kopen bij Jetcars voor 150,- ,auto hoefde je niet mee te brengen,alleen je beurs met centen. 🤭,
is ooit eens op deTV geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan