opening ducati-store

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
krijg ik laats een brief/uitnodiging van ducati nederland, waarin staat dat er aankomende zaterdag (26-4) een ducati winkel geopend word in amsterdam airport. oké dat is waarschijnlijk schiphol :P dat is een redelijk groot gebied, maar een straatnaam stond er niet bij, heeft iemand enig idee wat het adres van die nieuwe zaak is want zo kom ik er waarschijnlijk nooit |(
 
ben d'r zondag ff wezen kijken, was toch in de buurt, en inderdaad Bruggeman.NU
motoren, alleen 'k vond 't niet byzonder, de brief deed 't voorkomen als of het wel heeeeel speciaal was,Ducati Zaltbommel is 20x mooier.
 
ben d'r zondag ff wezen kijken, was toch in de buurt, en inderdaad Bruggeman.NU
motoren, alleen 'k vond 't niet byzonder, de brief deed 't voorkomen als of het wel heeeeel speciaal was,Ducati Zaltbommel is 20x mooier.

is dat in zaltbommel ook zo'n ducati-store?
dat van die brief is niet een heel nieuw pand?? maar gewoon bij bruggeman??
dan doet die brief inderdaad net alsof het iets bijzonder is :(
 
Voor zover ik weet moet een ducati store volledig voldoen aan bepaalde eisen van Ducati Italy.
Dus bijvoorbeeld je eigen kastjes neerzetten, hooo maar, wil je de naam ducati store verdienen, moet je je hele winkel laten aanleggen door italianen, en italiaans materiaal. Alles wordt van tevoren ontworpen, en daar betaal je aardig vet voor.
De naam Ducati Airport Amsterdam is ook een italiaanse beslissing, wie kent nou Nieuw vennep....

Zo zit het ongeveer in elkaar.

Ghostrider
 
Terug
Bovenaan Onderaan