Oprit A2 Breukelen

Ik zal het nog erger vertellen ,voor de laatste bocht staat een bord 30 en doe het maar want morgen word er daar gelaserd,want we zijn het helemaal zat om de vouwen uit de broek te worden gereden door weggebruikers die denken dat ze hun voertuig onder controle hebben. :(
Eddy.
 
Nou danny...ik zal je vast waarschuwen.
Op 24 augustus veranderd die situtie weer..als je dan uit die lekkere doordraaier naar rechts komt kan je gelijk vol op t gas ,de a2 op want dan gaat het nieuwe gedeelte open en gaan we de oude a2 slopen....dan dus niet scherp links want dan wordt je spookrijder..(ook spannend)
 
In dat geval heb je vast mij weleens zien rijden op een witte honda of een zwarte ktm over het bouwterrein.
 
Kan t me niet herrineren..toen er nog geen asfalt lag kwam er zo nu en dan wel een man met zn zoontje op zn crossertje , kwam uit breukelen of kockengen dacht ik, hij had zelf nog onk gereden gereden ...nog wel eens aangeboden om een sprinbultje te maken.
Waar draai jij dan op eddy??
 
A2, de situatie verandert daar gekscherend gezegd dagelijks door het vele werk aan de weg.
Niettemin petje af voor de manoeuvre.

Laat dat gekscherend maar weg...

Ik moet, na 3 weken vakantie, weer naar Amsterdam en houdt m'n hart nu al vast.
Het asfalt is trouwens ook tussen Utrecht en Amsterdam, op sommige stukken, nogal ongeschikt voor motoren.

TS, Na de bouwvakvakantie zal de oprit er weer anders uitzien...
 
Dat bochtje hebben ze inderdaad lekker gewijzigd. :?

Het is in ieder geval goed afgelopen. :}
Routine rijden blijft gevaarlijk.

Zo iets schut de mens weer wakker. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik draai nergens op ,ik doe het onderhoud en reparatie van onze brekers en de zeef,die ik overigens vanmorgen heb verkast van de oostbaan naar breukelen en als ik mij niet vergis doe jij iets bij de fa.van M. :W
 
Laat dat gekscherend maar weg...

Ik moet, na 3 weken vakantie, weer naar Amsterdam en houdt m'n hart nu al vast.
Het asfalt is trouwens ook tussen Utrecht en Amsterdam, op sommige stukken, nogal ongeschikt voor motoren.

TS, Na de bouwvakvakantie zal de oprit er weer anders uitzien...

Ik rij nu nog elke dag tussen Utrecht en A'dam met de auto op en neer, maar ik hou me hart inderdaad vast als ik straks op een motor (toevallig waarschijnlijk dezelfde als die van jou) daar alles mag gaan ontwijken...

Ben blij als het daar eens klaar zou zijn.
 
Ik rij der ook elke dag maar heb nog geen bijna ongelukken gehad daar gelukkig, Ik rij waarschijnlijk zoiezo als een dwijl door de bochten dus :P

Maar het idd elke ochtend weer een verrassing hoe we de snelweg weer gaan bereiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan