Opzegging motoplus


Ik heb ook een keer een hele klacht in een mail uitgelegd omdat het nogal omslachtig was, toen belden ze me en dag later terug dat ze het hadden nagekeken en idd zo klopte en hadden veranderd. Ideaal, scheelt weer 5x het probleem uit leggen bij elke keer de verkeerde persoon.

Maar zelf eigenlijk geen problemen met ziggo klantenservice, ik vind ze wel relaxed.

ik bel op om vaste telefoon op te zeggen, scheelt toch weer €12 op jaar basis. Willen ze me wel heel graag als alles in 1 klant houden en als ik dat dan voor een jaar vast zette kreeg ik 6 maanden voor €35,- ipv €60 8-)

Dus na 1 maand toch volle bedrag afgeschreven, ik weer bellen. Zeggen ze: oh ja idd ik zie het hier staan, ik ga het voor u regelen en voor het ongemak geef ik u nog €5 extra korting voor 6 maanden _O-

Dus ipv €12 bespaard, heb ik €180 bespaard *O* top bedrijf :t
 
Ziggo is nix mis mee. De andere topper is de Rabobank. Dat is overigens meer mijn verzekeringstussenpersoon dan dat ik bankzaken doe... met dat salarissie van mij...
 
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik zou het met die uitgever/abboland bespreken. Dat lijkt me effectiever dan het hier te bespreken Herinner me nu wel weer wat voor Duits georienteerd blad dat was qua opzet en vertaling van Duitse stukken.
 
Herinner me nu wel weer wat voor Duits georiënteerd blad dat was qua opzet en vertaling van Duitse stukken.
Dat is inderdaad wel eens irritant, om niet te zeggen veel.
Maar goed, er staat meer dan genoeg leuks in, mede daardoor, en het leest beter weg dan Duits.

Klikkerdeklik.

We proberen die gasten al sinds WOII te negeren, maar ze zijn best nuttig. :+
 
Laatst bewerkt:
Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 |( Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......

Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...

Vandaag positief verrast. Alles is kloppend gemaakt. Met slechts 2 telefoontjes toch zeer netjes van Ziggo :t
 
Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 |( Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......

Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...

Altijd eerst je bekabeling controleren :+
 
Altijd eerst je bekabeling controleren :+

Daarna de firmware van de tv updaten, dat je in een nieuw huis woont met nieuwe kabels op een nieuwe tv met de laatste firmware en altijd prima werkte, maakt niets uit. Aan Ziggo kan het niet liggen. Tenslotte verhogen ze (half) jaarlijks de prijs om de kwaliteit van het netwerk te verbeteren, dan kan het onmogelijk aan hun apparatuur liggen. Mocht je trouwens een Horizon box hebben, hou er dan je huisdieren bij uit de buurt, daar kunnen ze volgens de kservice ook niet tegen, dus alleen voor mensen zonder katten of andere harige huisdieren.

Schijtbedrijf eerste klas.
 
Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 |( Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......

Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...
Bijna altijd studenten die er voor weinig geld zitten en slecht worden behandeld.
Dan is de motivatie ook zo weg.
 
Ik had in Oostenrijk benzine getankt ipv diesel, dus de ANWB gebeld

ANWB: Is het een bedrijfswagen?
Rob RD: Ja, maar ik ben niet aan het werk.
ANWB: Als het een bedrijfswagen is valt het niet onder de dekking
Rob RD: Dan kunt u NU het complete abonnement incl verv. vervoer, thuishulp en alles van mij, mijn zoon en mijn vrouw opzeggen.
ANWB: Momentje alstublieft........

Binnen een kwartier was de ÖAMTC er

Het is voor reizende Nederlanders trouwens beter om van de ADAC lid te worden, geldt ook voor motorrijders
 
Is da zo? restitueren ze dan (na aftrek van diverse fondsen natuurlijk)
 
Bij de ANWB is dat pas sinds een paar jaar. Ze verschuilden zich eerst achter het feit dat ze een vereniging zijn, dus met een lidmaatschap ipv een abonnement. Hierdoor zouden ze niet onder de wet Van Dam vallen, die stelt dat je een abonnement na de eerste periode maandelijks kunt opzeggen.
 
Bij de ANWB is dat pas sinds een paar jaar. Ze verschuilden zich eerst achter het feit dat ze een vereniging zijn, dus met een lidmaatschap ipv een abonnement. Hierdoor zouden ze niet onder de wet Van Dam vallen, die stelt dat je een abonnement na de eerste periode maandelijks kunt opzeggen.

klopt. Desalniettemin is het nu wel mogelijk. Al is het aan een ieder te beslissen wat die wil.
 
Maarja, waarom zou je na 20 jaar dat ene jaar niet uit kunnen zitten? ANWB zit je eerder om dan mee verlegen
 
Ben ik daar misschien iets te pragmatisch in?

Aanbieding: 12 appels voor €5,-. Dat betekent niet dat ik er 6 kan gaan halen voor €2,50. Waarom zou dat dan wel zo zijn als ik er eerst 12 koop en er dan 6 ga terug brengen?

Ik zie het zo: Je hebt een afspraak om voor elke appel en bepaald bedrag te betalen, 1e jaar met korting daarna een vast bedrag per appel. Als de overeenkomst opgezegd wordt dan is het normale bedrag van toepassing. Maar in dit geval is de overeenkomst nog 1 maand geldig.
 
Afgelopen week heeft mijn vrouw onze provider voor internet en vast bellen gebeld voor een vraag over ons contract. Conclusie van het gesprek was dat wij ons abonnement willen houden zoals het is. We hebben al een aantal jaren hetzelfde soort abonnement bij deze provider en tot volle tevredenheid. Nu kreeg ik naar aanleiding van het telefoongesprek een email waarin wordt gevraagd om de bestelling te bevestigen zodat ze de automatische incasso kunnen regelen. We betalen al een aantal jaren via automatische incasso. Bij de bestelling staat dat het om een contractduur van 12 maanden gaat.

Nu zit ik met het volgende. Ik zou verwachten dat het gangbaar is dat je een contract afsluit voor 12 maanden en dat het daarna stilzwijgend wordt verlengd, maar vanaf dat moment maandelijks opzegbaar is. Ik verwacht niet dat ik het komende jaar van provider wil veranderen. Daar gaat het ook niet om. Het gaat mij om het principe van hun werkwijze dat mij nu wordt gevraagd om opnieuw voor 12 maanden te "tekenen", alleen maar omdat we om informatie hebben gevraagd. Als je het mij vraagt kan deze werkwijze twee oorzaken hebben. De medewerker van de klantenservice kan op een bepaalde knop hebben gedrukt waardoor dit iets administratiefs is. Of het kan zijn dat hier bewust op wordt gestuurd door het management van de telecom provider, want een jaarcontract geeft hun meer zekerheid dan maandelijks opzegbaar.

Hoe zien jullie dit? Ik ben gewoon benieuwd. Het zal verder wel goed komen, daar maak ik mij niet druk over.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week heeft mijn vrouw onze provider voor internet en vast bellen gebeld voor een vraag over ons contract. Conclusie van het gesprek was dat wij ons abonnement willen houden zoals het is. We hebben al een aantal jaren hetzelfde soort abonnement bij deze provider en tot volle tevredenheid. Nu kreeg ik naar aanleiding van het telefoongesprek een email waarin wordt gevraagd om de bestelling te bevestigen zodat ze de automatische incasso kunnen regelen. We betalen al een aantal jaren via automatische incasso. Bij de bestelling staat dat het om een contractduur van 12 maanden gaat.

Nu zit ik met het volgende. Ik zou verwachten dat het gangbaar is dat je een contract afsluit voor 12 maanden en dat het daarna stilzwijgend wordt verlengd, maar vanaf dat moment maandelijks opzegbaar is. Ik verwacht niet dat ik het komende jaar van provider wil veranderen. Daar gaat het ook niet om. Het gaat mij om het principe van hun werkwijze dat mij nu wordt gevraagd om opnieuw voor 12 maanden te "tekenen", alleen maar omdat we om informatie hebben gevraagd. Als je het mij vraagt kan deze werkwijze twee oorzaken hebben. De medewerker van de klantenservice kan op een bepaalde knop hebben gedrukt waardoor dit iets administratiefs is. Of het kan zijn dat hier bewust op wordt gestuurd door het management van de telecom provider, want een jaarcontract geeft hun meer zekerheid dan maandelijks opzegbaar.

Hoe zien jullie dit? Ik ben gewoon benieuwd. Het zal verder wel goed komen, daar maak ik mij niet druk over.

Ik denk om vast te leggen voor een jaar nu. Je kon er maandelijks vanaf en nu hebben ze je voor minimaal een jaar. (dat is goed voor hun continuïteit.)

Ze heeft dus een contract van een jaar "verkocht"aan jullie. Goed voor hun "cijfers".

:Y *O*
 
Ik denk om vast te leggen voor een jaar nu. Je kon er maandelijks vanaf en nu hebben ze je voor minimaal een jaar. (dat is goed voor hun continuïteit.)

Ze heeft dus een contract van een jaar "verkocht"aan jullie. Goed voor hun "cijfers".

:Y *O*
Ik heb net gebeld en kan de email negeren, dan loopt alles alles door zoals het was. Blijkbaar hebben ze er toch geen bezwaar tegen om geld te blijven incasseren.
 
Terugkomend op ziggo. Inmiddels 2x beroep gedaan op de chatservice en beide tickets snel en correct afgehandeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan