Oke dank je.Je hebt ook een "bel me terug" optie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oke dank je.Je hebt ook een "bel me terug" optie...
Oke dank je.
Dat is inderdaad wel eens irritant, om niet te zeggen veel.Herinner me nu wel weer wat voor Duits georiënteerd blad dat was qua opzet en vertaling van Duitse stukken.
Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......
Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...
Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......
Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...
Altijd eerst je bekabeling controleren
Bijna altijd studenten die er voor weinig geld zitten en slecht worden behandeld.Overal hetzelfde gezeik. Ik wijzig onlangs mijn Ziggo abonnement, online via de Ziggo site, dus je kan niks fout doen...en wat gebeurt er..... ze zetten het om naar 2 abonnementen. Wordt het maandbedrag plots 115 euro ipv 60 Ben nu alweer diverse telefoontjes verder en iedere keer een ander lulverhaal......
Die medewerkers achter die lijnen zijn of enorm stom/incompetent of ze worden getraind om de boel bewust te belazeren..... Heb je ooit iemand gesproken die dat soort werk doet ? Ik niet... volgens mij schamen ze zich de ogen uit hun kop om daar voor uit te komen...
Wees blij dat het geen ANWB abbo is, dan zat je er nog minimaal een jaar aan vast omdat je niet gedurende opzeg periode het gereageerd.
Bij de ANWB is dat pas sinds een paar jaar. Ze verschuilden zich eerst achter het feit dat ze een vereniging zijn, dus met een lidmaatschap ipv een abonnement. Hierdoor zouden ze niet onder de wet Van Dam vallen, die stelt dat je een abonnement na de eerste periode maandelijks kunt opzeggen.
Ben ik daar misschien iets te pragmatisch in?
Aanbieding: 12 appels voor €5,-. Dat betekent niet dat ik er 6 kan gaan halen voor €2,50. Waarom zou dat dan wel zo zijn als ik er eerst 12 koop en er dan 6 ga terug brengen?
Maarja, waarom zou je na 20 jaar dat ene jaar niet uit kunnen zitten? ANWB zit je eerder om dan mee verlegen
Ik kan met voorstellen dat wanneer je alleen met openbaar vervoer reist, liever je geld anders besteed.
Afgelopen week heeft mijn vrouw onze provider voor internet en vast bellen gebeld voor een vraag over ons contract. Conclusie van het gesprek was dat wij ons abonnement willen houden zoals het is. We hebben al een aantal jaren hetzelfde soort abonnement bij deze provider en tot volle tevredenheid. Nu kreeg ik naar aanleiding van het telefoongesprek een email waarin wordt gevraagd om de bestelling te bevestigen zodat ze de automatische incasso kunnen regelen. We betalen al een aantal jaren via automatische incasso. Bij de bestelling staat dat het om een contractduur van 12 maanden gaat.
Nu zit ik met het volgende. Ik zou verwachten dat het gangbaar is dat je een contract afsluit voor 12 maanden en dat het daarna stilzwijgend wordt verlengd, maar vanaf dat moment maandelijks opzegbaar is. Ik verwacht niet dat ik het komende jaar van provider wil veranderen. Daar gaat het ook niet om. Het gaat mij om het principe van hun werkwijze dat mij nu wordt gevraagd om opnieuw voor 12 maanden te "tekenen", alleen maar omdat we om informatie hebben gevraagd. Als je het mij vraagt kan deze werkwijze twee oorzaken hebben. De medewerker van de klantenservice kan op een bepaalde knop hebben gedrukt waardoor dit iets administratiefs is. Of het kan zijn dat hier bewust op wordt gestuurd door het management van de telecom provider, want een jaarcontract geeft hun meer zekerheid dan maandelijks opzegbaar.
Hoe zien jullie dit? Ik ben gewoon benieuwd. Het zal verder wel goed komen, daar maak ik mij niet druk over.
Ik heb net gebeld en kan de email negeren, dan loopt alles alles door zoals het was. Blijkbaar hebben ze er toch geen bezwaar tegen om geld te blijven incasseren.Ik denk om vast te leggen voor een jaar nu. Je kon er maandelijks vanaf en nu hebben ze je voor minimaal een jaar. (dat is goed voor hun continuïteit.)
Ze heeft dus een contract van een jaar "verkocht"aan jullie. Goed voor hun "cijfers".