Oude Brikken Landmark Rally 2014

Laten we dit spel even als een rally zien:

Dan is de oplossing van het rijm en de bevestiging daarvan je licentie, en
de foto van je motor bij dat object het startbewijs, dan heb ik toch nog een vraag :?

Moet die foto echt vooraf aan de andere ritten genomen worden of mag hij ook samen met mederijders op de eerste rit als eerste object op de foto gezet worden, waarna tijdens dezelfde rit andere objecten bezocht en gefotografeerd worden :]

Ik wacht met spanning het antwoord af :Y

Lijkt mij nadat je de bevestiging hebt, je kan starten!
Posten van de objecten doe je dan weer via de PB naar Nohome.
Vergeet niet (in de PB) de omschrijving, het "poppie" en de locatie te vermelden!
(verder verwijs ik naar de OP)

Succes jaap
full
 
Lijkt mij nadat je de bevestiging hebt, je kan starten!
Posten van de objecten doe je dan weer via de PB naar Nohome.
Vergeet niet (in de PB) de omschrijving, het "poppie" en de locatie te vermelden!
Dat worden dan hele lange PB's.

Eerder had ik al geopperd om de foto's van de objecten te nummeren, dus zonder verdere plaatsaanduiding oid, hier in het topic te plaatsen en dan per PB de verdere bijzonderheden, ook voorzien van hetzelfde nummer, aan Nohome mee te delen.
 
Toch denk ik dat ik de bezochte locaties hier met foto en locatie ga plaatsen, lijkt me namelijk veel leuker om continue in dit topic die informatie te zien.
Gezien de vele locaties waar je heen kan gaan lijkt me dat geen belemmering voor de wedstrijd zelf.

Dan alleen de mensen die dan van deze locaties gebruik gaan maken..... Lijkt mij ook geen probleem, mogelijk alleen extra deelnemers, het blijft volgens mij altijd leuker om dan plaatsen te bezoeken die nog niet geplaatst zijn.

Laat maar weten wat jullie mening is.
 
Dat worden dan hele lange PB's.

Eerder had ik al geopperd om de foto's van de objecten te nummeren, dus zonder verdere plaatsaanduiding oid, hier in het topic te plaatsen en dan per PB de verdere bijzonderheden, ook voorzien van hetzelfde nummer, aan Nohome mee te delen.
De score wordt pas geteld na plaatsing van foto(met motor, object en poppy), en locatie in dit topic, wanneer je de foto's wil plaatsen bepaal je zelf.
Dus PB's zijn niet benodigd, alleen als je wilt vragen of een object meetelt.
De eerst geplaatste foto is die dus van het startpunt, en daarna gaan de foto's tellen.
We gaan het niet moeilijker maken dan het is, er hoeft niets geraden of verborgen gehouden te worden,behalve natuurlijk de bonussen, en die worden ter zijner tijd bekend gesteld, compleet met hoe en wanneer te plaatsen.
 
dit boek maar weer eens uit de kast getrokken

1001004006314983.jpg



Aardig boek met dagetappes door België en Frankrijk met roadbook en CD rom met GPS files en foto's. Veel achtergrond info over WO I, maar ook toeristische info over het bezochte gebied, incl. hotels en campings etc. Het bevat niet veel wat je niet op het internet kunt vinden, maar het is allemaal wel mooi overzichtelijk op een rijtje gezet.
 
Alles op een rijtje gezet, ritten alvast voorbereidt voor de Zumo, nu nog wachten op het startsein en beter weer *O*

En dan moeten ook de mede-rijders nog kunnen, dat wordt dus data prikken :Y
 
Mogen we nu al gaan beginnen? Niet dat ik heel veel tijd heb om te gaan rijden of dat het weer er naar is...
 
Ok, als jullie al staan te trappelen, en bijna iedereen heeft het al geraden
Gentlepeople, start your engines, the race is on
(Datum foto 1-1-2014)
full
 
Is het toegestaan om na een bezoek aan het startpunt gelijk door te rijden om ook andere objecten te bezoeken of moet het startpunt in een aparte rit bezocht zijn :?

In het eerste geval zal dus de foto van het startpunt als eerste getoond worden :Y
 
Is het toegestaan om na een bezoek aan het startpunt gelijk door te rijden om ook andere objecten te bezoeken of moet het startpunt in een aparte rit bezocht zijn :?

In het eerste geval zal dus de foto van het startpunt als eerste getoond worden :Y
Wat maakt het uit???
 
Toch denk ik dat ik de bezochte locaties hier met foto en locatie ga plaatsen, lijkt me namelijk veel leuker om continue in dit topic die informatie te zien.
Ik heb redelijk veel objecten van internet opgehaald en moeite gedaan om daar de juiste locatie bij te zoeken. Ik denk voor Nederland aardig compleet te zijn en ik zou het jammer vinden als anderen "meeliften" op mijn werk. Een groot deel van de objecten zijn algemeen bekend en zijn makkelijk terug te vinden maar ik heb er ook een paar waar inspanning voor nodig is geweest om de locatie te bepalen.
Gezien de vele locaties waar je heen kan gaan lijkt me dat geen belemmering voor de wedstrijd zelf.
Gezien de ervaringen bij de vorige landmarkrally's denk ik dat langere afstanden geen bezwaar zullen zijn.
Laat maar weten wat jullie mening is.
Bij deze.
 
Ik heb redelijk veel objecten van internet opgehaald en moeite gedaan om daar de juiste locatie bij te zoeken. Ik denk voor Nederland aardig compleet te zijn en ik zou het jammer vinden als anderen "meeliften" op mijn werk. Een groot deel van de objecten zijn algemeen bekend en zijn makkelijk terug te vinden maar ik heb er ook een paar waar inspanning voor nodig is geweest om de locatie te bepalen.
Op het moment dat jij samen gaat rijden met mensen, dan gaan zij toch ook met jou naar de objecten terwijl ze deze zelf niet opgezocht hebben :?
 
Inmiddels wel eea gevonden, maar zit zonder printer, dus poppy uitprinten gaat m nog niet worden :N
Nou scheelt het dat het weer ook niet aantrekkelijk is om rond te gaan toeren, maar ik heb nog lang niet zoveel gevonden als wat wordt gezegt dat makkelijk te vinden is :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan