Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchess69

MF veteraan
15 mrt 2007
1.736
0
Westfriesland
Lady-BMW heeft het stokje doorgegeven aan mij en zie hier..... DEELTJE 3 inmiddels !!! Lady bedankt voor het verzorgen van deel 2 :} :}

*O* *O* *O*

De namenlijst in de beginpost van deel 2 is hieronder te vinden. Iedereen die "nieuw" is en vermeld wil worden in het lijstje.... Geef maar even een seintje dan kom je erbij (het liefst natuurlijk met geboortedatum en bouwjaar) Misschien een optie om de motoren toe te voegen die we rijden ?!?!?



1. BlueFazerin 24-10-1952 --- Blauwe Fazer 600 2002 ....verlaagd
2. Truffel 03-04-1953 --- Piaggio Beverly 500
3. Carina 19-09-1958
4. Red Honda 31-10-1959
5. Sunny 13-12-1959 -- Harley Sportser
6. Kabouter47 31-01-1960
7. Meissie 2 21-04-1960 --- Deauville (2002)
8. MS. Jones 11-07-1960 --- Honda CBR FS (rooie zijn sneller he ;) en voor een sm een zweepje ???!)
9. Meta 28-03-1961 --- Honda Magna V45
10. @nne ??-??-1961
11. Annet (Motormama) 03-07-1962 --- Suzuki GSF 650 S
12. Lady-BMW ( ) 16-10-1962 --- BMW R1150RT, zilvergrijs met zwarte accenten.
13. Appie1963 15-08-1963
14. Barbie-crosser 18-08-1964
15. MammaR46 18-12-1964 -- Pegaso Strada
16. Motor-muisje ??-??-1965
17. Beemer-girl 27-06-1965 --- BMW f650 GS
18. Lady-M 25-12-1965
19. Fran ??-??-1965
20. Wart ??-??-1966
21. Carmina Burana ??-??-1966 --- Yamaha Diversion 900
22. Nightelf 12-09-1966
23. Koolmees 07-10-1966
24. Cindy 17-01-1968 --- Honda Nighthawk (1982) geel/zwart + Honda CB Seven Fifty (1995)
25. Quicksilver 30-04-1968 --- Yamaha Diversion XJ900S uit 1999
26. Luus ??-??-1968
27. Gimli's Witje 18-05-1968 --- Yamaha FZR600
28. Vonnie 23-05-1968 --- Suzuki RF600r 1997
29. Dutchess69 30-06-1969 --- Fazer 600 - 2001 / Kawasaki ZXR750 - 1992
30. Mieps 06-03-1972
31. The Black Panther ??-??-1972
32. Soesbabe 27 -02-1973
33. Cycloptica 17-03-1976
34. Seven of Nine ?
35. Wimie ?
36. Poes ??-??-1973 -- Honda CBF 250 **rood** (van vriend)
37. Bengeltje 12-06-1964 -- Virago 750
38. Slow Fox 05-04-1954 -- CBF1000 "Bommetje"
39. Overj@rig 12-02-1959
40. Starterke ?
41. Houwe002 02-02-1960 -- Pegaso 650
42. Harley's 01-09-1969
43. MotorMieke 19-11-1962 --Suzuki GSF 600 F (Bandit)

Meelezende heren (oude wijven)
1. Baksteen (bij Lady-BMW bekend ** bij mij nog niet ** _O- )
2. Alias ?
3. Fuck het Milieu 23-09-1970
4. Lody
5. Aanhang Motormama
6. Rob
7. Bikermouse
8. Jos_1968 (menneke van Cindy)
9. Mondeo9999 05-10-1955 BMW 1200RT - Kawasaki Vulcan 750 - MZ TS150 - Suzuki GSX 400F - Yamaha Diversion 600 en 900

Om nog even terug te lezen waar we het eerder over gehad hebben:


Oudere dames deel 1 !

Oudere dames deel 2 !
 
Laatst bewerkt:
wahahahahhaa Joeppieeee

Ouwe wijve mannen rijtje vind ik gaaf

Kunne we er nie een schattige fossielen manne plaatje bij doen... mannen aan de roddel met een bakkie koffie enz? _O- _O-
 
Ik rijd op een geel/zwarte Honda Nighthawk van 1982 :9

(en mijn woon-werk verkeer rijd ik op de donkerblauwe Honda CB Seven Fifty uit 1995 van mijn manneke). :W

Overigens heb ik hier nog een oud mannelijk wijf bij wat af en toe meeleest, hoor.
Ook hij is M-F lid en zal verbaast staan als hij ook als mede oud mannelijk wijf vermeld gaat worden. :+
Jos_1968 07-03-1968
alias manneke van ondergetekende.... 8-)

Cindy
 
Laatst bewerkt:
Joepie!! Deel 3! Gaat lekker zo.
Dutchess, wat een gedoe om kleding. Doet je reintegratie idd niet ten goede. Ik neem altijd m'n kleding mee in een rugtas die ik trouwens niet op de rug bind maar achterop doe onder zo'n bagage-netje. Werkt prima.
Je kan trouwens niet ontslagen worden omdat je kleding niet hoort bij het merk van de baas. Zolang je er netjes uitziet en niet met rafels kunnen ze je niks maken maar de toon is dan al wel gezet. Willen ze je niet terug ofzo? Leuk begin |(
 
Joepie!! Deel 3! Gaat lekker zo.
Dutchess, wat een gedoe om kleding. Doet je reintegratie idd niet ten goede. Ik neem altijd m'n kleding mee in een rugtas die ik trouwens niet op de rug bind maar achterop doe onder zo'n bagage-netje. Werkt prima.
Je kan trouwens niet ontslagen worden omdat je kleding niet hoort bij het merk van de baas. Zolang je er netjes uitziet en niet met rafels kunnen ze je niks maken maar de toon is dan al wel gezet. Willen ze je niet terug ofzo? Leuk begin |(


Ik weet wel dat ze me daarom niet kunnen ontslaan, maar het is meer dat ze nu overal over zeuren volgens mij.... gewoon om de sfeer nog meer te verpesten. Ze hebben niet rechtstreeks gezegd dat ze me niet terug willen, maar de ondertoon in de gesprekken is duidelijk..... Werk daar nu 3 jaar, zonder al te veel problemen, maar nu ik zo lang thuis gezeten heb zijn ze boos op me..... en hebben ze (uiteraard niet woordelijk) door laten schemeren dat ze alle aanleiding zullen aangrijpen om me te lozen....

Maar zien wat de Arbo-arts zegt (die zou me terugbellen vanmiddag) en dan kijken we wel hoe het verder gaat lopen....
 
Ik weet wel dat ze me daarom niet kunnen ontslaan, maar het is meer dat ze nu overal over zeuren volgens mij.... gewoon om de sfeer nog meer te verpesten. Ze hebben niet rechtstreeks gezegd dat ze me niet terug willen, maar de ondertoon in de gesprekken is duidelijk..... Werk daar nu 3 jaar, zonder al te veel problemen, maar nu ik zo lang thuis gezeten heb zijn ze boos op me..... en hebben ze (uiteraard niet woordelijk) door laten schemeren dat ze alle aanleiding zullen aangrijpen om me te lozen....

Maar zien wat de Arbo-arts zegt (die zou me terugbellen vanmiddag) en dan kijken we wel hoe het verder gaat lopen....

Is de omgang met collega's ook zo stroef of is alleen de directie zo bot? Onbegrijpelijk ziets.....
 
Het is een klein bedrijfje.... Directeur en zijn vrouw (en nadat ik weggegaan ben hebben ze voor mij in de plaats iemand aangenomen..... die ken ik dus niet) op kantoor..... 2 mensen in de werkplaats en 4 (2 x full-time/2 x parttime) in het atelier.... De omgang met collega's was normaal gezellig... hoewel ik ook van niemand wat gehoord heb in het half jaar hoor. Ben 1 keer op de koffie geweest bij een van de meiden van het atelier, maar niemand liet/laat verder iets van zich horen....

Maargoed gister sollicitatiebrief de deur uit gedaan... Ik ga gewoon lekker op zoek naar een andere baan...
 
ha , daar ben ik ook weer! zet dr maar bij, Piaggio Beverly 500.
en ik ben welliswaar oud in leeftijd , maar dat zegt niks , dat zie ik wel om me heen.
wat lopen er een slapzakken rond zeg , te lui om uit de luie stoel te komen, en dat is ze aan te zien. Ik vind dat dat soort mensen ouder zijn, lichamelijk bedoel ik dan .
Sommige zijn met 60 op ,omdat ze niet zuinig omgegaan zijn met hun lichaam en sommige zijn met 85 nog niet oud, dat zie ik wel bij ons op de club.
Merkwaardig trouwens dat de meeste mensen die veel zwemmen er relatief veel jonger bijlopen!
Dus zwemmen met z,n allen.
 
ha , daar ben ik ook weer! zet dr maar bij, Piaggio Beverly 500.
en ik ben welliswaar oud in leeftijd , maar dat zegt niks , dat zie ik wel om me heen.
wat lopen er een slapzakken rond zeg , te lui om uit de luie stoel te komen, en dat is ze aan te zien. Ik vind dat dat soort mensen ouder zijn, lichamelijk bedoel ik dan .
Sommige zijn met 60 op ,omdat ze niet zuinig omgegaan zijn met hun lichaam en sommige zijn met 85 nog niet oud, dat zie ik wel bij ons op de club.
Merkwaardig trouwens dat de meeste mensen die veel zwemmen er relatief veel jonger bijlopen!
Dus zwemmen met z,n allen.


-O- Ja maar

Ikke wil zo dolletjesgraag in het bejaardehuis wonen

Lekker rummiecup spelen.. aanschuiven aan een drab maaltijdje.. lekker roddelen over de knappe mannelijke verzorgers en als je moe ben stuur je je zeurende geldwolvende familie gewoon weer de deur uit

GEWELDIG
en wa dacht je van Bingo?? lekker mee doen.. lullige prijsjes winnen zoals filterzakjes uit t jaar 0 die nie meer te koop zijn en van die afschuwelijke paarse kaars stolpen die je je ergste vijand nie wil geven.. alhoewel 8-)

Maar goe.. ikke ga me prima vermaken daar wahahahahahhahahaa
 
Laatst bewerkt:
Het is een klein bedrijfje.... Directeur en zijn vrouw (en nadat ik weggegaan ben hebben ze voor mij in de plaats iemand aangenomen..... die ken ik dus niet) op kantoor..... 2 mensen in de werkplaats en 4 (2 x full-time/2 x parttime) in het atelier.... De omgang met collega's was normaal gezellig... hoewel ik ook van niemand wat gehoord heb in het half jaar hoor. Ben 1 keer op de koffie geweest bij een van de meiden van het atelier, maar niemand liet/laat verder iets van zich horen....

Maargoed gister sollicitatiebrief de deur uit gedaan... Ik ga gewoon lekker op zoek naar een andere baan...

Zo is dat. Wel merkwaardig dat ze iemand aannemen voor jou in de plaats. Als je ziek bent kom je uiteindelijk wel een keertje terug lijkt me. Begrijp nu ook waarom ze je 'wegpesten', die ander zit op jouw stoel dus voor jou geen plek meer en dubbele salariskosten natuurlijk?
En dat je niets van collega's hoort als je een tijdje uit de running bent is heel normaal. Wij sturen wel een kaart zo af en toe als er iemand langdurig weg is of een van ons belt eens even. Contact houden we wel.
Hoop voor je dat je snel wat anders hebt en met een schone lei kan beginnen.
 
_O- den Eurste.. die mega ouwe Fossiel _O- _O-
iedereen ff laten weten waar t over gaat dan maar? O-)
Old%20Man%20Reading%20Paper%20in%20Palma.jpg
 
Ben ik heel even weg en dan zijn er al weer 16 posts. Wie opent deel 4?? _O- _O- _O-

Ik heb een fijne middag gehad. Ik ben aangenomen op de kaderschool van de bond en het tochtje ernaartoe op de motor ging echt HEERLIJK. :] *O* Vanavond maar even op de motor naar de dochters gaan kijken die de A4Daagse lopen en dan even tanken. Want morgen ga ik lekker op de motor naar het werk. Ik heb er weer zin in. *O*

@Dutchess veel succes bij het zoeken naar een andere baan. Wat een toestand zeg. En dat je collega's helemaal niets hebben laten horen vind ik raar. Dat het na een tijdje verwaterd, dat is inderdaad wel normaal, omdat bij iedereen het leven doorgaat.
 
-O- pfff,

wat een toestand met dat werk,
had een soort gelijk geval
maar bij werd achter mijn rug om ontslag aanvraagd
tijdens mijn ziekte
ja ook dat kan in nederland.

veel succes in ieder geval.

voor in de lijst;

ik rij :] dus een BMW f650 GS

:W
 
Thnx allemaal voor de morele support.... !

Net gesprek gehad met de Arbo-dokter. Zij zegt dat als ik het helemaal niet zie zitten morgen dat ik niet moet gaan.... Dan zullen ze het geval verder gaan behandelen als een "arbeidsconflict"...
We zien wel waar het schip gaat strandden.......
 
Dutchess, succes met het solliciteren en balen dat het met jouw huidige werk zo verloopt... :N

Wat betreft de begin-post: ik rij een Yamaha Diversion XJ900S uit 1999.
 
Allereerst, Lady-BMW, van harte gefeliciteerd met de toelating op de kaderschool! *O*
Vanavond dus een feestje in huize Lady-BMW, lijkt me. :Y

Voor wat betreft Dutchess, arme meis. '(
Kijk wel uit met wat die arbo-arts zegt, dat als je niet aan het werk gaat, het dan als arbeidsconflict gezien gaat worden.
Als personeelsfunctionaris heb ik vaak met arbo-artsen van doen en eerlijk is eerlijk....de arbo-arts kan een hoop klaarspelen bij een werkgever, maar de werkgever betaald uiteindelijk wel het salaris van dezelfde arbo-arts. Er zijn dus maar weinig arbo-artsen die het er hoog op aan spelen en de medewerker is dan de uiteindelijke klos.
Een arbeidsconflict is een heel ander traject. Dat gaat dan niets meer over het ziek/gezond zijn en werkhervatting maar meer over disciplinaire trajecten (werkweigering) of een groot (soms niet op te lossen) meningsverschil/conflict tussen beide partijen. En komt geregeld de rechter aan te pas om vervolgens een oordeel in te vellen. B|

Mijn advies zou zijn, gewoon gaan werken en doen alsof je "gek" bent en niets "door" hebt. Vervolgens zien dat je heel snel een andere baan gevonden hebt en dan met opgeheven hoofd afscheid nemen.
Maar goed, dit moet je natuurlijk zelf ook kunnen c.q. willen.
Sterkte.

Cindy
 
Laatst bewerkt:
Mijn advies zou zijn, gewoon gaan werken en doen alsof je "gek" bent en niets "door" hebt. Vervolgens zien dat je heel snel een andere baan gevonden hebt en dan met opgeheven hoofd afscheid nemen.
Maar goed, dit moet je natuurlijk zelf ook kunnen c.q. willen.
Sterkte.

Cindy
Mee eens, iets aanpassen met de kleding. Laat zien dat je er bent, niet te veel initiatieven nemen. Gewoon 3 uur aanwezig zijn en langzaam opbouwen/solliciteren. Je hoeft niet alles te vertellen bij je nieuwe baas.
@Carla, kopop !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan