Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben vier jaar geleden ook 23 kg afgevallen. Elke 5 kg had ik weer een nieuw maat nodig, maar daar had ik een handige oplossing voor gevonden: leger des heils winkel. Hier in de stad heeft het Leger des Heils een tweedehandskleding zaak.
Voor een euro koop je daar een broek of shirt. Ik herinner me nog die reactie van die man: "U komt hier niet zo vaak, he". Dus ik: "Nee, elke 5 kg".

:+

De maten die weer te groot werden heb ik weer in de verzamelbakken van het Leger des Heils gegooid.

Ik heb nu nog een paar kledingstukken op zolder hangen in mijn 'oude' maat. Al het andere heb ik weggegeven. Soms stijg ik weer een kg. Heel soms 2. Maar omdat ik geen grotere maten meer heb, helpt me dit wel om me te dwingen die kg's er ook weer af te krijgen. Na vier jaar op hetzelfde gewicht durf ik nu eindelijk te geloven dat ik het ook vast kan houden. Eigenlijk moet er nog wel een kg of 5-10 af, maar ik denk dat dat niet zo slim is. De elasticiteit neemt natuurlijk ook af met de jaren en ik zit niet toevallig in dit draadje _O-


Goed van jou zeg !!!!! Die reactie van jou "elke 5 kg." vind ik helemaal geweldig !! _O- _O-
 
Gewicht is nog hetzelfde als de MAVO, zelfs iets lichter maar ja, de zwaartekracht he.....en idd, de rek raakt er ook wat uit _O-
 
Gewicht is nog hetzelfde als de MAVO, zelfs iets lichter maar ja, de zwaartekracht he.....en idd, de rek raakt er ook wat uit _O-

Ik ga nu sinds het begin van dit jaar naar de sportschool. 2 keer in de week. Braaf. Op mijn opnametijd na. Nu dus weer. Best leuk, hoor, maar ja, met maar 1 doel: het lijf wat strakker maken.

Er loopt daar ook zo'n helemaal opgepompte man rond met wie ik nog wel eens klets. Hij lift bij alle apparaten het maximale gewicht. Dus ik zei laatst tegen hem: "Al je spieren zijn op maximaal volume, je lift overal het maximale: dus je kunt nou gewoon lekker de hele avond op de bank hangen. Waarom kwel je je zelf nog langer?"

Hij schoot in de lach, maar het scheen dat ie het uit vrije wil deed. Ik moet nog steeds nadenken over dat antwoord..... *D
 
Ik ga nu sinds het begin van dit jaar naar de sportschool. 2 keer in de week. Braaf. Op mijn opnametijd na. Nu dus weer. Best leuk, hoor, maar ja, met maar 1 doel: het lijf wat strakker maken.

Er loopt daar ook zo'n helemaal opgepompte man rond met wie ik nog wel eens klets. Hij lift bij alle apparaten het maximale gewicht. Dus ik zei laatst tegen hem: "Al je spieren zijn op maximaal volume, je lift overal het maximale: dus je kunt nou gewoon lekker de hele avond op de bank hangen. Waarom kwel je je zelf nog langer?"

Hij schoot in de lach, maar het scheen dat ie het uit vrije wil deed. Ik moet nog steeds nadenken over dat antwoord..... *D

IK heb sinds maart ook een abon. op de sportschool....maar dan moet je ook nog heen he. In het begin ging ik trouw 2 keer per week direct na het werk om 5 uur. Maar ik heb nu steeds wat te doen 's avonds. En rond een uur of 8 is het zo druk dat je moet wachten en daar pas ik voor. Maar ik probeer elke week wel heen te gaan. Sowieso 1 keer per week.
 
IK heb sinds maart ook een abon. op de sportschool....maar dan moet je ook nog heen he. In het begin ging ik trouw 2 keer per week direct na het werk om 5 uur. Maar ik heb nu steeds wat te doen 's avonds. En rond een uur of 8 is het zo druk dat je moet wachten en daar pas ik voor. Maar ik probeer elke week wel heen te gaan. Sowieso 1 keer per week.


Ik ga 1 keer met een vriendin. Zij komt me ophalen. Dus als zij geen zin heeft, dan moet ze actief mij gaan afbellen, dus dat dwingt haar. En ik zeg geen nee als ze voor komt rijden. De tweede keer wisselt, momenteel vaak overdag, maar dat zal over een tijdje afgelopen zijn als ik weer volledig werk.

Mijn man zegt dat ie ook wil gaan sporten. Nou ja, 'wil'. Hij wil een strakke buik, maar eigenlijk zou ie daarvoor gewoon een pilletje willen. _O-
 
@ Wart- en als ik je nou eens kom halen?? Terug wordt moeilijk, zwager wordt 50 en daar word ik ook verwacht. hmmm- ik heb wel iets met alleen maar halen en niet meer terug (kunnen) brengen....
echt heel lief van je :j maar ik kan echt niet; mijn dochter heeft die dag haar partijtje... ik ben naar de eerste meeting met de oto gekomen en wilde een volgende keer alleen met de motor komen, vandaar.... wel een heel tof aanbod :Y
Dank je
Die van jou mag er ook zijn hoor
dankje, ze lijken wel een beetje op elkaar, vind je niet? *O*

Dutchess en Carmina, sterkte en succes met jullie proces.

Toen ik bij mijn vorige baan wisten dat ik weg ging, hebben ze me ook geprobeerd een loer te draaien; was allemaal op free-lance basis; had dus geen rechten, niks... wilden ze ook nog heel sneeky een project van me jatten; wat was ik kwaad!
Uiteindelijk hebben ze het uit hun aanbod en van de site weg gehaald. Moest wel eerst dreigen met dwangsommen enzo; wat een rotmanier om weg te gaan... maar.... ook ik heb het nu enorm naar m'n zin in een nieuwe baan *O*
 
Ghehe, dat klinkt allemaal bekend :+
Ook ik sport vanaf april dit jaar weer twee keer in de week. Ik heb geen enkel excuus om niet te gaan: ze hebben kinderopvang, de sportschool zit op 200 meter van mijn huis af (nieuw gebouwd)... dus tja, ontkomen doe ik er niet aan O-)

Vroeger trouwens héél veel gesport, tot wel vijf keer in de week.
Volleybal, sqaush, tennis, beach-volley, allemaal te leuk om op te noemen.
Tot mijn 32e, toen begaf mijn achillespees het B| Ik ben cold-turkey gestopt |( en vanaf toen ben ik alleen maar uitgedijt... :X Soms weer wat gewicht eraf, meestal meer eraan ;(

En nu dus weer begonnen. Kan niet anders zeggen, het voelt goed om mezelf weer eens in het zweet te werken :Y en ik heb meteen resultaat: mijn beenspieren zijn weer zichtbaar *D alleen mijn probleemgebied (mijn buik) zal nog wel een heel tijdje duren (ik zal er niet aan ontkomen ook aan de lijn te moeten gaan :r )...

Genoeg over sporten ;)

Ps: hebben jullie ook zoveel vliegen in huis?! Ik word gek van ze!
 
das wel een inkoppertje quick, wie biedt? :+

Ik heb ook vliegjes hoor, ze dansen gezellig de hele dag... zitte zeker op Lucht Ballet

Tot ik genoeg Ballet gezien heb en hun treurige zwanenmeerleventje eindig met een ferme ram voor zn vliegekop :X })

Splutzzz *O* *O*
 
had nog een mooi triomfje vandaag *O*
de bus-instructeur, die mij een en ander aan frustratie bezorgde kwam ik vandaag tegen in de kantine die wij delen met de stadsbuschauffeurs; die lul komt naast me staan bij het koffiezetapparaat en propt een afvalpapiertje in m'n broekzak....
B|
ik kijk 'm aan, zeg "boer" en gooi het papiertje uit m'n zak,
hij zegt "wat?"
ik zeg "boer!"
stilte...
ik zeg; "je laat wat op de grond vallen"
collega vraagt; "doe je dat thuis ook?"
hij raapte het papiertje op en hij droop af _O-

ja, was erg fijn :Y
 
Haha, die is goed. _O- :} _O- *O* Die was jou dus gewoon aan het uitproberen. Dan weet hij gelijk waar hij aan toe is en doet dit nooit meer. Goed gedaan, meisje. :Y

Ik heb zelf een keer gehad toen ik de eerste dag op mijn werk kwam. Net 19 jaar en net van de politieschool af. Ik kom binnen op het bureau en daar laat een collega een kop koffie vallen. Hij ziet mij en zegt dat ik het op moet ruimen.
Ik zeg (met een rood hoofd) :o dat hij dezelfde opleiding heeft gehad en ook hetzelfde salaris heeft en hij dus lekker zelf mag doen. Mijn hart kloptte in mijn keel en het zweet brak mij uit.
Maar hij keek mij aan, stond op en ging het opruimen. Ik heb nooit geen last meer gehad.
O-) *O*
 
Steen goeie actie Wart, zet m op .
Van deze acties wordt ik helemaal weer blij, het gaat dus soms toch goed met de vrouwelijke medemens.
Ik denk wel eens dat ik de enige ben die maar blijft vechten voor een gelijke behandeling/betaling.
Heb je al eens geinformeerd of je ook t zelfde verdient als je mannelijke collega,s?
 
_O- _O- Zit ik net op mijn werk enthousiast te vertellen over onze meeting en ons topic. Zegt een collega met een big smile op zijn gezicht: De Truttenschuddersclub. :} _O-

Ik vond hem wel leuk. Hem uiteraard wel even verteld op wat voor een motoren wij rijden. Maar ja, dat valt niet mee om tegen een niet motorrijder te vertellen. *O*
 
_O- _O- Zit ik net op mijn werk enthousiast te vertellen over onze meeting en ons topic. Zegt een collega met een big smile op zijn gezicht: De Truttenschuddersclub. :} _O-

Ik vond hem wel leuk. Hem uiteraard wel even verteld op wat voor een motoren wij rijden. Maar ja, dat valt niet mee om tegen een niet motorrijder te vertellen. *O*

Mmmm, weet niet of ik hier zo blij mee ben :+ Een truddenschudder is volgens mij zo'n Dafje waar vroegah van die oudjes in reden. (en dan bedoel ik echt oud, haha)
 
:+ Ik schaf voor die gelegenheid wel ff een OMA pruikkie aan..
prop t wel in een rugzakkie en misschien ook nog wa anders.. Ze willen OUD ze krijgen OUD

Al mot ik de enige zijn, voor lul lopen is schijnbaar mn specialiteit

Mn moeke zei altijd.. Zoals jij voor lul loopt.. zoooooooooo loop jij voor lul..


o nee da was Moeke van Octaaf uit de serie van Samson en Gertje _O- _O-
 
Zoooooow... net even naar de Lidl geweest en een intercomsetje gescored voor een tientje..... vanmiddag maar even testen met een van mijn kids achterop. Alstie werkt is het natuurlijk een toppertje.... kan je nog lekker babbelen met je kind ook als die achterop zit !!!

Vooral leuk bij toertochtjes enzo..... geloof dat de locale MC binnenkort een puzzelrit heeft. Da's leuk om te doen met eentje achterop !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan