Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat leuk die foto's, ziet er uit als een gezellig clubje!
volgende keer wil ik ook graag komen :+

wie was die knappe vrouw met bloemen omslagdoek :? *D
 
Hallo!

Ik heb me ook maar aangemeld.
Maar val ik ook al onder de "oudere" vrouwen?
Mijn naam is Judith, ben geboren op 12-06-1964 (jaja morgen word ik 43!)
Ik heb mijn rijbewijs 2 jaar geleden gehaald.
Iedereen verklaarde me voor gek maar binnen 3 maanden had ik het papiertje op zak!

Ik ben voorzichtig aan begonnen met een Kawa ltd 454 om die vervolgens om te ruilen voor een magna v30.
Omdat een 4 cilinder mij toch niet zo beviel (ben een klein vrouwtje dus mn motor en het geluid daar van moet meer opvallen )ben ik weer terug gevallen op een kawa 450.
We zijn nu 3 maanden verder en heb vorige week een virago 750 gekocht..
Ik heb er nog niet veel op gereden (ook nog kleine kids) maar dat gaat zeker goed komen..
 
heu ,

kunnen de namen onder de foto.s , dan kan ik ze van buiten leren.
of misschien als aviator gebruikt worden?



Bengel welkom , en alvast ,,,, lang zal ze leven *O*
 
Laatst bewerkt:
Die foto's maken dat ik er ook zin in krijg :}
Het ziet eruit als een gezellige boel :+

...
Mijn naam is Judith, ben geboren op 12-06-1964 (jaja morgen word ik 43!)
...

Hey, zijn we nu met drie Judith's hier? Welkom naamgenoot :W en alvast gefeliciteerd *O*
Ik weet even niet meer wie nog meer Judith heet :N er is er toch nog één?
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

Ik heb me ook maar aangemeld.
Maar val ik ook al onder de "oudere" vrouwen?
Mijn naam is Judith, ben geboren op 12-06-1964 (jaja morgen word ik 43!)
Ik heb mijn rijbewijs 2 jaar geleden gehaald.
Iedereen verklaarde me voor gek maar binnen 3 maanden had ik het papiertje op zak!

Ik ben voorzichtig aan begonnen met een Kawa ltd 454 om die vervolgens om te ruilen voor een magna v30.
Omdat een 4 cilinder mij toch niet zo beviel (ben een klein vrouwtje dus mn motor en het geluid daar van moet meer opvallen )ben ik weer terug gevallen op een kawa 450.
We zijn nu 3 maanden verder en heb vorige week een virago 750 gekocht..
Ik heb er nog niet veel op gereden (ook nog kleine kids) maar dat gaat zeker goed komen..

:W :W Welkom Judith !!! Gezellig dat je je bij ons hebt aangemeld ! *O* *O*

Ik zal je in het starttopic erbij zetten.... !
 
Welkom Bengeltje / Judith !!
En gefeliciteerd met je verjaardag morgen en met je aankoop van de virago. Ik ben benieuwd wat je daarvan vindt.


Dank U dank U..

Ik ben zelf ook wel benieuwd!
Hubbie is nu ff een nieuwe uitlaatbocht aan het halen, die rammelde en als die er onder zit gaan met dat ding..
Ik heb er afgelopen zaterdag een stukkie snelweg mee gepakt en ik moet zeggen.. dat beviel me wel.
Krijg wel veel reakties van de mensen hoor, zo van wat gaat zo een grote motor met zo een klein vrouwtje naar toe (1.57m) hihihi
 
Welkom Bengeltje / Judith !!
En gefeliciteerd met je verjaardag morgen en met je aankoop van de virago. Ik ben benieuwd wat je daarvan vindt.


Dank U dank U..

Ik ben zelf ook wel benieuwd!
Hubbie is nu ff een nieuwe uitlaatbocht aan het halen, die rammelde en als die er onder zit gaan met dat ding..
Ik heb er afgelopen zaterdag een stukkie snelweg mee gepakt en ik moet zeggen.. dat beviel me wel.
Krijg wel veel reakties van de mensen hoor, zo van wat gaat zo een grote motor met zo een klein vrouwtje naar toe (1.57m) hihihi

Jij is net zo GROOT als ikke _O- *O* *O*
 
Hahaha, en bij mij mijn onderkin weg fotoshoppen graag. _O- _O- _O-

hihihihi jaaaaaaaa, dan kun je bij mij ook even verdergaan _O- .....en als je dan toch bezig bent ermee....liefst ook gelijk een maatje 40 ofzo? *O*
grijns meis......we zouden onszelf niet eens meer herkennen.. :+ _O-

Maar bengeltje?
Welkom bij de club oude wijven, meid! En natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd! :Y
 
Laatst bewerkt:
hihihihi jaaaaaaaa, dan kun je bij mij ook even verdergaan _O- .....en als je dan toch bezig bent ermee....liefst ook gelijk een maatje 40 ofzo? *O*
grijns meis......we zouden onszelf niet eens meer herkennen.. :+ _O-

Maar bengeltje?
Welkom bij de club oude wijven, meid! En natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd! :Y



Waarom fotosoeppe? B|

Jullie zijn Rubens vrouwen, voor vele mannen een droom om te hebben *O*
Wees trots op wie jullie zijn meisjes.. :Y Jullie hebben een gouden hart.. en DAT telt :Y *O*
 
Waarom fotosoeppe? B|

Jullie zijn Rubens vrouwen, voor vele mannen een droom om te hebben *O*
Wees trots op wie jullie zijn meisjes.. :Y Jullie hebben een gouden hart.. en DAT telt :Y *O*

Dank je Barbie. Ik zou mijzelf niet meer herkennen, en met mij velen andere niet. Nee hoor, ik ben best tevreden met mijzelf. Hahaha. *O*
 
hihihihi jaaaaaaaa, dan kun je bij mij ook even verdergaan _O- .....en als je dan toch bezig bent ermee....liefst ook gelijk een maatje 40 ofzo? *O*
grijns meis......we zouden onszelf niet eens meer herkennen.. :+ _O-

Maar bengeltje?
Welkom bij de club oude wijven, meid! En natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd! :Y

Hahaha, nee hoor, Cindy, wij zijn wie wij zijn. *O* Iets minder mag wel, maar niet te veel hoor. :}

En Bengeltje, welkom en inderdaad gefeliciteerd. *O* *O*
 
ik ben best tevreden met mijzelf. Hahaha. *O*
das een sleutel Lady :Y
Bengeltje welkom *O*
Ik vind die diversiteit aan motoren zo leuk om bij elkaar te zien.
Ik vind de BMW gs 650 erg leuk en een motor waarvan ik niet weet wat het is, ik denk van MamaR46; ik dacht; is vast iets met R46, maar dan krijg ik een heel andere motor als ik die googel. Deze bedoel ik:
P6102324.JPG

Van wie issie en wat voor een motor is het?
 
das een sleutel Lady :Y
Bengeltje welkom *O*
Ik vind die diversiteit aan motoren zo leuk om bij elkaar te zien.
Ik vind de BMW gs 650 erg leuk en een motor waarvan ik niet weet wat het is, ik denk van MamaR46; ik dacht; is vast iets met R46, maar dan krijg ik een heel andere motor als ik die googel. Deze bedoel ik:
[afbeelding]
Van wie issie en wat voor een motor is het?

Da's een Aprilia (géééén idee welk type.. maar wél heel mooi!) en hij is van The Doctor



die met de piercings... :Y
 
Dank je Barbie. Ik zou mijzelf niet meer herkennen, en met mij velen andere niet. Nee hoor, ik ben best tevreden met mijzelf. Hahaha. *O*

hihi, ik ben ook best tevreden met mezelf hoor. Want waarom zouden we dat ook niet zijn? :? Maar het zou wel eens grappig zijn om mezelf eens heel anders te zien en dan te kunnen zeggen? Ben ik DAT? Neeee hoor, da's toch echt heeeeeel iemand anders.... _O- _O-

En Rubensvrouwen.......yes, we proudly are! :Y
Daarbij, ik geloof niet dat het lichaam er zoveel van af doet, al moet ik wel toegeven dat ik een bloedhekel heb aan foto's van mezelf. Maar hoe je over jezelf denkt en voelt, daar gaat het veel meer om. Ik ken ook een aantal slanke dames die zichzelf te dik voelen en liever een tarwe biskwietje eten, terwijl ik een lekker stukje taart zeker niet afsla. ;)

Dus dames....ik maak me niet dik om het dik zijn.


:+
 
Laatst bewerkt:
en vergeet de tattoos niet...

Maar moet zeggen dat ik ook onder de indruk was van die motor, en vond het een heel mooi gezicht toen ze er op weg reed, ze zat zo statig... en het geluidje... :9~
 
jullie hebben haar in het echt gezien; op de fotoos vind ik geen piercings/tatoos terug -O-
behalve die van Criticz dan natuurlijk...
nou ja, mooie motor in ieder geval :Y
 
jullie hebben haar in het echt gezien; op de fotoos vind ik geen piercings/tatoos terug -O-
behalve die van Criticz dan natuurlijk...
nou ja, mooie motor in ieder geval :Y

Pak ff de fotootjes van @nne erbij en dan (volgens mij) het 9de fotootje (rood shirt). Correct me if I'm wrong maar dat is jouw motor toch, mammaR46? Of ga ik nu helemaal af als een gieter en heb ik de verkeerde voor me?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan