Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames..... komende tijd zal ik minder posten.... ik heb een tennisarm (en ik tennis niet eens) en ik verga van de pijn.....
Vanmorgen bij de huisarts geweest en morgen kan ik gelukkig al terecht bij fysio.

Motorrijden is ook niet alles op dit moment. Het is mijn rechterarm en da's dus ook de rem-hand. Knijpen gaat nog wel, maar het doet écht zeer.... dus wil geen risico's nemen en de kans lopen dat ik niet goed kan remmen vanwege de pijn....

Maargoed... kan nog altijd achterop bij "de buurman"
Tennisarm heb ik bij mezelf kunnen genezen door met de duim de plaats die pijn doet (net onder het "bolletje van je elleboog"), keihard te masseren, en ik bedoel keihard. Ik heb de vrijdagavond gedurende een uur ongeveer zitten masseren en duwen tot mijn massagehand pijn deed. De tennisarm kon ik de zaterdag en de zondag niet meer gebruiken, deed teveel pijn, maar de maandag was de pijn zo goed als volledig verdwenen.

Ik heb ook dat blauwe armbandje gebruikt (je moet de klitteband zo aanspannen dat het rode veld net niet tevoorschijn komt), maar die band heeft mij niet geholpen.

Ik heb het advies van de massage gekregen van een kinesetherapeute die bij ons in de judo zit, blijkbaar zitten de pezen in een soort van buisje. De ontsteking zorgt ervoor dat de pezen minder goed kunnen glijden. De massage zorgt voor een betere doorbloeding, waardoor de "slechte" stoffen beter worden afgevoerd.
 
Ik ga ook graag tegen de stroom in :Y ; niet verven Dutchess :N
Niet omdat iedereen zegt "verven" maar omdat ik 'm zo mooi vind *D
*hij staat trouwens nog in je profiel te koop?*

Annet, er zijn hier vast vrijwilligers...?

Ik laat hem voorlopig ook nog te koop staan..... Ik heb er wel wat ritjes op gedaan, en hij bevalt prima, máár ik heb een Soes SV zien staan waar ik toch wel enigszins van :9~ maar waar ik de centjes (nog) niet voor heb....
Als iemand de Kawa wil kopen voor meer dan dat ik ervoor betaald heb waardoor het gat naar de Soes kleiner wordt..... tsja, dan is dat ook een optie....


photo.php
 
Tennisarm heb ik bij mezelf kunnen genezen door met de duim de plaats die pijn doet (net onder het "bolletje van je elleboog"), keihard te masseren, en ik bedoel keihard. Ik heb de vrijdagavond gedurende een uur ongeveer zitten masseren en duwen tot mijn massagehand pijn deed. De tennisarm kon ik de zaterdag en de zondag niet meer gebruiken, deed teveel pijn, maar de maandag was de pijn zo goed als volledig verdwenen.

Ik heb ook dat blauwe armbandje gebruikt (je moet de klitteband zo aanspannen dat het rode veld net niet tevoorschijn komt), maar die band heeft mij niet geholpen.

Ik heb het advies van de massage gekregen van een kinesetherapeute die bij ons in de judo zit, blijkbaar zitten de pezen in een soort van buisje. De ontsteking zorgt ervoor dat de pezen minder goed kunnen glijden. De massage zorgt voor een betere doorbloeding, waardoor de "slechte" stoffen beter worden afgevoerd.

Ik heb een soort strek-oefening opgekregen van de fysio en zaterdagochtend mag ik weer naar hem toe. Dan heeft hij als het goed is een plannetje opgesteld over hoe hij te werk wil gaan. Het schijnt in een behoorlijk vergevorderd stadium te zijn en masseren.... euuuh.... joh ik kan niet eens een sigaretje aansteken, dus dat masseren is écht een no-no voorlopig !

Thnx voor jullie support wat betreft de sollicitatie.... Vrijdagochtend 10 uur..... ik laat 's middags wel horen hoe het gegaan is !
 
Ik laat hem voorlopig ook nog te koop staan..... Ik heb er wel wat ritjes op gedaan, en hij bevalt prima, máár ik heb een Soes SV zien staan waar ik toch wel enigszins van :9~ maar waar ik de centjes (nog) niet voor heb....
Als iemand de Kawa wil kopen voor meer dan dat ik ervoor betaald heb waardoor het gat naar de Soes kleiner wordt..... tsja, dan is dat ook een optie....


[afbeelding]

WOUWWWWWWWWWWWWWW :9~ *O* GAAAFFFFFFFF
 
Hij is mooi he ;)
Misschien dat ik ook ga vragen wat ie moet kosten als ik de Kawa erbij inlever......
De Kawa is super, maar deze is helemaal :9~~

Die SV vind ik ook heel mooi, heb er ook bij staan kijken en opgezeten maar hij zit me te laag. Krijg er last van de polsen en armen door. Daarom is het een Bandit geworden. En ik wilde graag een 4-cilinder. Ook de prijs was net iets teveel ;)
 
de virtuele brandweer dan he ;)

Beemer, hoe bevalt die GS?
Ik zal waarschijnlijk toch op een Diversion uitkomen, maar denk dat mijn voorkeur eigenlijk uitgaat naar zo'n soort motor... Zal wel net als de Aprilla van de Doctor een feest zijn in de bochten, maar snelweg wat minder?
 
*O* Wart;

het is een heel betrouwbare motor die eigenlijk doet wat jij wilt.
hij is daarbij ook nog erg zuinig in het gebruik
maar minder geschik voor lange stukken auto weg.

en hoezo kom jij op een diversion uit?
:W
 
Diversion omdat; goedkoop, makkelijk in onderhoud, goed geschikt voor woon/werk, enz.
GS heeft meer fun-uitstraling, spreekt mij meer aan. Maar is vooral duurder en wat minder geschikt voor snelweg. Iemand achterop ook minder geschikt schat ik in.
 
Sunny, ik ga voor de optie boot, of eigenlijk bootjes... we hebben een snelle open zeilboot die we met een motorbootje dit jaar voor het eerst naar groter water gaan slepen. Wordt een heel avontuur; de Rotterdamse waterweg over en dan heerlijk scheuren met dat race-monster op groter water. Op het motorbootje kunnen we net slapen met z'n viertjes, maar we hopen het zo uit te mikken dat we een paar daagjes samen kunnen varen zonder kids.
Ik heb alleen nog niet genoeg vakantiedagen opgebouwd... wordt een beetje rommelen met op en neer reizen (ik hoop met de motor!), op de boot slapen... we zien wel.
En jij, Sunny? Met de motor?
 
Dames bijna vakantie tijd... wat gaan jullie doen??? op de motor op vakantie? auto/vliegtuig?

We gaan in de zomervakantie niet echt weg, wel dagjes naar het water (hoop op mooi weer). Misschien dat ik zelf op de motor nog een paar daagjes er tussen uit ga, zie wel. Mijn vriend heeft dan ook z'n kinderen 3 weken dus op de motor weg is dan geen optie voor hem.
En eind sept./begin oktober een weekje naar Rhodos met een vriendin.
Vanmiddag vertrekken we naar Texel. Kamperen in een kant en klare tent. Weekend is aangeboden omdat we er vorig jaar letterlijk weggespoeld zijn. Ziet er naar uit dat dit nu weer gaat gebeuren |( Hoewel, buienradar laat op Texel weinig regen zien. En zondag wordt het iets beter dus we vermaken ons wel.
 
Ik ben weer terug !! Heb jullie positive vibes gevoeld hoor..... volgens mij krijg ik volgende week wel uitnodiging voor 2e gesprek... Ze hebben een hoop personeel nodig, dus ik maak best wel goede kans (denk ik).....

Wat vakantie betreft..... Ik ga weekje met de kids naar turkije of tunesie ofzo. Vorig jaar hebben ze door de scheiding geen "echte" vakantie gehad. Dit jaar dus inhalen. Verder hoop ik in de 2 weken dat de kids bij hun papa zijn een leuke motortrip te maken. De "buurman" heeft me uitgenodigd om mee te gaan naar Spanje....Aanhanger achter zijn bus, motoren erop en lekker in spanje karren.... Dát lijkt me wel wat !

Veel plezier op Texel Annet.... hoop dat het weer bijtrekt !!!! (en anders volgend jaar wéér proberen he..... 3 x is scheepsrecht !!)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer terug !! Heb jullie positive vibes gevoeld hoor..... volgens mij krijg ik volgende week wel uitnodiging voor 2e gesprek... Ze hebben een hoop personeel nodig, dus ik maak best wel goede kans (denk ik).....

Wat vakantie betreft..... Ik ga weekje met de kids naar turkije of tunesie ofzo. Vorig jaar hebben ze door de scheiding geen "echte" vakantie gehad. Dit jaar dus inhalen. Verder hoop ik in de 2 weken dat de kids bij hun papa zijn een leuke motortrip te maken. De "buurman" heeft me uitgenodigd om mee te gaan naar Spanje....Aanhanger achter zijn bus, motoren erop en lekker in spanje karren.... Dát lijkt me wel wat !

Veel plezier op Texel Annet.... hoop dat het weer bijtrekt !!!! (en anders volgend jaar wéér proberen he..... 3 x is scheepsrecht !!)

Natuurlijk kom je voor een tweede gesprek. Anders zijhn ze goed stom om jou te laten lopen.
En wat de vakantie betreft : GEWELDIG :Y :Y :] *D
 
Wat onze vakantie betreft
In de week dat de jongste bij zijn vader is moet ik nog gewoon werken.
Dan heb ik 23 juli tm 14 augustus vakantie en daarvan gaan we van 28 juli t/m4 augustus naar Italie met de auto incl. de hond.

"s-Winters als het erin zit gaan we op wintersport en gaat de hond naar een pension. In de zomer proberen we altijd een vakantie met de hond te plannen.
 
Laatst bewerkt:
We gaan in de zomervakantie niet echt weg, wel dagjes naar het water (hoop op mooi weer). Misschien dat ik zelf op de motor nog een paar daagjes er tussen uit ga, zie wel. Mijn vriend heeft dan ook z'n kinderen 3 weken dus op de motor weg is dan geen optie voor hem.
En eind sept./begin oktober een weekje naar Rhodos met een vriendin.
Vanmiddag vertrekken we naar Texel. Kamperen in een kant en klare tent. Weekend is aangeboden omdat we er vorig jaar letterlijk weggespoeld zijn. Ziet er naar uit dat dit nu weer gaat gebeuren |( Hoewel, buienradar laat op Texel weinig regen zien. En zondag wordt het iets beter dus we vermaken ons wel.

Veel plezier dit weekend, zal voor jullie duimen dat het weer mee gaat vallen
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan ook niet echt op vakantie
Nog genoeg te in en rondom het huis
Natuurlijk wel een paar ritjes op de motor
De kinderen gaan wel een week met opa en oma mee kamperen
Dan is er natuurlijk alle ruimte om te toeren
En misschien dan wel een bed and breakfast
 
ohoh... postbode kwam weer....... Ik moet écht vrezen voor haar !!!

Dus misschien gaat dat hele vakantieverhaal wel niet door bij mij (neeeee geintje hoor....)

Het viel deze keer mee.... 45 euro (85 waar je 70 mocht)
 
Dutchess, fijn dat je in ieder geval een positief gevoel hebt over het gehouden sollicitatiegesprek. Ook dat is een hoop waard en vaak wordt dat inderdaad beloond met een 2e gesprek, zeker als ze meer vacatures hebben maak je dus een goede kans.
O meis, ik duim voor je. Kun je tenminste snel een nieuwe en betere start maken..... :Y

Nu dan even onze vakantieplannen.
Tsja, we hebben zelf ook veel te doen in de vakantie, (badkamer vernieuwen en 2 persoons stoomcabine plaatsen, aparte 2e toilet maken op 1e verdieping etc.) maar we hebben dit jaar dus een seizoensplaats (1 julli tot eind oktober) op een camping in de bossen rondom Doetinchem gehuurd, dus daar ga ik tijdens die weken dat Jos druk is met de verbouwing, met de sleurhut en kinders naar toe. Zo hebben ze toch nog iets...en lopen ze ook niet de hele dag in en uit te kleppen door al dat bouwstof. ;)
Daarbij, er staat op diezelfde camping ( op hetzelfde veld zelfs) ook een goede vriendin van me, met haar gezin. Zal dus best goedkomen qua gezelligheid, al is het dit jaar maar een steenworp vanaf mijn huis. Nu alleen nog maar hopen op een beetje mooi weer gedurende de vakantieperiode. *O*
 
Laatst bewerkt:
Vakantie.... nog twee maanden wachten (duurt voor mijn gevoel láng B|) maar dan gaan we eerst naar Engeland (met de boot vanaf Boulogne naar Dover), bezoeken daar mijn broer en aanstaande, bezoeken mijn schoonzus en zwager, gaan na tien dagen terug van Dover naar Boulogne en dan in de buurt van Calais hebben we een mobile home gehuurd voor één week.

Dit wordt voor de eerste keer met Kim, dus best spannend *O*
De rest van de dagen (we hebben drie weken vrij) blijven we waarschijnlijk thuis. Lekker genieten van de vrijheid :Y of gewoon niets doen...

ohoh... postbode kwam weer....... Ik moet écht vrezen voor haar !!!

Dus misschien gaat dat hele vakantieverhaal wel niet door bij mij (neeeee geintje hoor....)

Het viel deze keer mee.... 45 euro (85 waar je 70 mocht)

Pfff, altijd van die lullige boetes (5 km/uur te hard |( )
Ik mag het afkloppen *knockknock* maar ik heb al een héle tijd geen bon gehad :}
Niet dat ik niet te hard rij (stelselmatig rij ik 10 tot 20 km per uur te hard, behalve binnen de bebouwde kom), maar ik heb schijnbaar mazzel O-) Voorlopig houen zo ;)

... op een camping in de bossen rondom Doetinchem gehuurd, dus daar ga ik tijdens die weken dat Jos druk is met de verbouwing, met de sleurhut en kinders naar toe. ... *O*

Hihi, da's vlak bij mij (woon in 's Heerenberg, is maar ca. 12 km rijden :W )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan