Oudere dames deel 3 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jesses........Ineke in t ziekenhuis.

Wat een rotbericht om te lezen.
Ik zal haar ook een kaartje versturen.
Broos, wens je moeder in de tussentijd in ieder geval heel veel sterkte en beterschap toe en jullie natuurlijk ook veel sterkte gewenst in deze ziekenhuisperiode.

Cindy
 
Tjeempie, van zo'n bericht als van Ineke wordt je toch even stil van... :X

Ineke, héél veel sterkte vanuit het Oosten! Hou je taai en ik hoop dat de pijn snel verminderd en dat je niets overhoudt aan dit ongeluk ;(
 
Wat is het rustig hier...allemaal lekker naar buiten natuurlijk, eindelijk een beetje mooi weer. Truffel, hoe gaat het? Je wordt vast wel op de hoogte gehouden van het forum-geneuzel ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik ben Broos, de zoon van Ineke. Ik schrijf hier even een berichtje omdat ien een tijdje niet op het forum aanwezig kan zijn! Ze ligt namelijk in het ziekenhuis met twee gebroken wervels.
Ze was aan het wielrennen, en zoals jullie misschien weten fietst ze heel hard, toen plotseling het linker deel van haar carbon voorvork in tweeen brak. Die voorvork ramde dus zo de grond in waardoor mijn moeder over het stuur heen vloog en recht op haar hoofd belande. Ze had gelukkig een hele goede helm op (waar nu weinig meer van over is, zit een grote deuk in) maar die klap is dus door gegaan naar haar rug waar die twee wervels gebroken heeft.
Ze ligt nu dus in het ziekenhuis en mag en kan helemaal niet bewegen, behalve haar armen. Ze heeft gelukkig geen verlies van spierfunctie of gevoel, maar ze vergaat wel van de pijn. Ze is nu onder een flinke dosis morfine waardoor de pijn iets beter te verdragen is maar ze is wel helemaal versuft erdoor. Goed, de neuroloog denkt voorlopig dat er geen schade is aan het ruggenmerg, maar omdat 1 van de 2 wervels onstabiel is moet ze heeeel lang stil blijven liggen en moet ze een gipsen korset aan om het geheel stil te houden.
Nou ik hoop dat jullie genoeg op de hoogte zijn. Hier is nog haar nummer en adres in het ziekenhuis als je nog iets van je wilt laten horen!

Telefoon: 0651400056

Ineke Weekers
Maxima Medische centrum, afdeling 2a, kamer 216
De Run 4600
5504DB Veldhoven

Groetjes!

Owja en mijn pa gaat nu de maker van die fiets voor het recht slepen omdat die voorvork zomaar doormidden brak. Was een gloednieuwe fiets waar ze op fietste.




Hey Broos

Schrik me rot, wilde jullie thuis dus ook SUPER veel sterkte wensen, T wordook voor jullie zelf een mega lange weg te gaan met veel aanpassingen van jullie kant richting jullie mam

Jullie mam zal ik zeker wel een kaartje sturen
Maar via dit medium.. veel heel veel sterkte ermee ALLEMAAL

Thnx voor t posten van jullie mams ongeval..

liefs van ons .. Bikermouse , Lief Draakje en mezelluf
:j
 
Eindelijk een beetje mooi weer.... Deze week flink op de heupen gehad vanwege dat concessie-gedoe van het OV; Connexxion wordt Arriva. Zij zijn niet verplicht de uitzend-krachten over te nemen.... dacht dat ik weg moest en weer opnieuw nieuwe lijnen zou moeten gaan leren :o
Maar ik mag gewoon blijven, fjiew! Ik geniet enorm van dat mooie en steeds wisselende uitzicht door dat geweldig grote raam.

Nu een week geleden schat ik, Ineke haar ongeluk?
Met een beetje geluk is dan de ergste pijn voorbij.... maar ja, dan worden de pijnstillers afgebouwd.... Tijd en geduld Ineke :j
 
Eindelijk een beetje mooi weer.... Deze week flink op de heupen gehad vanwege dat concessie-gedoe van het OV; Connexxion wordt Arriva. Zij zijn niet verplicht de uitzend-krachten over te nemen.... dacht dat ik weg moest en weer opnieuw nieuwe lijnen zou moeten gaan leren :o
Maar ik mag gewoon blijven, fjiew! Ik geniet enorm van dat mooie en steeds wisselende uitzicht door dat geweldig grote raam.

Nu een week geleden schat ik, Ineke haar ongeluk?
Met een beetje geluk is dan de ergste pijn voorbij.... maar ja, dan worden de pijnstillers afgebouwd.... Tijd en geduld Ineke :j

Fijn dat je mag blijven. *O* Het zou wat zijn, ben je net gewend, moet je weer weg.
Dat vond ik ook altijd met het rijden met de bus. Je hebt zo'n lekker groot raam en je zit lekker vooraan. _O- _O-

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met Truffel is. Is er al iemand die daar iets over kan zeggen???

Verder kan ik dit weekend niet rijden. B| Ik zit in de nachtdienst en dan voel ik mij meestal niet capabel om te rijden. Maandag zijn mijn man en ik samen vrij en wordt het weer kl*teweer. :(
 
Het is vandaag al pokkeweer, scheelt weer...
Ik had vandaag willen gaan fietsen, nee, niet op een carbon-fiets :N
Fietsje van zadel en smering voorzien door mijn man, heel lief, ding fietst geweldig, je gaat zomaar 2x zo hard als de rest....
Welterusten Lady :j
 
Het is vandaag al pokkeweer, scheelt weer...
Ik had vandaag willen gaan fietsen, nee, niet op een carbon-fiets :N
Fietsje van zadel en smering voorzien door mijn man, heel lief, ding fietst geweldig, je gaat zomaar 2x zo hard als de rest....
Welterusten Lady :j


Ik zit nu heerlijk in de tuin onder de bomen, het is niet zonnig, maar wel lekker. Af en toe een paar spetters, maar verder droog. Dus het zal wel weer plaatselijk zijn.

Dank je Wart, ik heb heerlijk geslapen. :j :j
 
Eindelijk een beetje mooi weer.... Deze week flink op de heupen gehad vanwege dat concessie-gedoe van het OV; Connexxion wordt Arriva. Zij zijn niet verplicht de uitzend-krachten over te nemen.... dacht dat ik weg moest en weer opnieuw nieuwe lijnen zou moeten gaan leren :o
Maar ik mag gewoon blijven, fjiew! Ik geniet enorm van dat mooie en steeds wisselende uitzicht door dat geweldig grote raam.

Nu een week geleden schat ik, Ineke haar ongeluk?
Met een beetje geluk is dan de ergste pijn voorbij.... maar ja, dan worden de pijnstillers afgebouwd.... Tijd en geduld Ineke :j

Fijn dat je mag blijven. Heb je net wat leuks en dan weer weg, is niet prettig :o
Gisteren hadden we motorplannen maar helaas, onweer en veel regen hier in het noorden.
Nog 2 weken en dan VAKANTIE!

ben wel benieuwd hoe het met Ineke is trouwens
 
Heel veel beterschap Ineke!! Wat een ellende zeg.. Hoop dat de pijn onder controle is en dat je goed aan het herstellen bent!!
 
Heb net een smsje van Ineke gekregen... ze bedankt jullie allemaal voor de kaarten, vond ze erg leuk..
Verder schrijft ze: "Ik lig te liggen en te wachten tot de 6 weken om zijn. Mijn rug zit in de gips en over 6 weken krijg ik mobiel gips en dan mag ik opstaan. De pijn is ietsie minder zeker als ik heel stil blijf liggen."

Misschien tijd om maar eens een ploegje dames op bezoek te laten komen???

Ik kom er vanavond even op terug, lijkt me ook goed om wat geld in te zamelen en haar een bloemetje te sturen, moet nu snel naar het werk maar zo zijn jullie toch een beetje op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sunny,

Lief dat je voor je werk nog even snel dit wilde posten. En ik doe mee voor een bosje bloemen oid. Een bezoekje weet ik niet, vanwege mijn werk, zoals je weet.

En voor Ineke, nogmals heel veel sterkte. En als je alleen maar heel stil kunt liggen, dan duren 6 weken erg lang. Maar, de eerste weken heb je al gehad. (Positief blijven denken, ;) )

Veel liefs
 
Fijn om wat te horen Sunny.... niks horen is naar.
Langsgaan...twas de bedoeling om met motor en A een keer op atelier-bezoek te gaan, maar dat wordt nu een ziekenhuisbezoek '(

Annet, hoe staat het met de nieuwe baan? Wanneer begin je?
Ik blijf stomme dingen doen, maar gelukkig heb ik daar alleen zelf last van |(
Sleutels kwijt, strippenkaarten in de bus laten liggen, dat soort dingen...
Maar de routes beginnen goed te gaan; vandaag voor het eerst zonder spiekbriefje gereden *O*
 
Ik doe ook mee met een bloemetje!!

Ben net terug van 4 dagen MegaTouren. En met recht Mega: ruim 2000 km. Maar lekker gereden, en het is altijd leuk om te merken dat je nog steeds vooruit wat rijtechniek betreft :). Vorig jaar ook mee geweest, en nu gingen de bochtjes toch weer stukken makkelijker en sneller! :Y
 
Willen de dames die mee willen doen met een bloemetje mij even een mailtje sturen, mijn mailadres: joke.hartman@wxs.nl
 
Ik doe ook mee met een bloemetje!!

Ben net terug van 4 dagen MegaTouren. En met recht Mega: ruim 2000 km. Maar lekker gereden, en het is altijd leuk om te merken dat je nog steeds vooruit wat rijtechniek betreft :). Vorig jaar ook mee geweest, en nu gingen de bochtjes toch weer stukken makkelijker en sneller! :Y

Waauw :} :} :} 2000 km in 2 dagen. Dat vind ik toch wel erg veel.
Waar ben je geweest?

Ik wil ook beter bochies leren rijden. De enig plek waar dat kan is de Eifel. Heb jij een plek korter in de buurt? :9
 
Laatst bewerkt:
Zeg, allemaal ..... een gedachte..... zouden we ons treffen in September misschien kunnen verleggen naar Eindhoven en dan met z´n allen Ineke overvallen of is dat teveel?
 
Niet in twee dagen hoor, in vier. Donderdagochtend vertrokken, en zondagavond weer terug. We zijn naar Duitsland geweest, stukkie Sauerland, Thüringen, Harz. Kijk maar eens in dit topic.

Oeps, sorry, vertypt.
Jullie waren met een grote groep, niet. Met tent, dat is het echte werk en niet voor mij weggelegd. Foto´s even bekeken. Ziet er goed uit. Knap hoor, dat je dus gemiddeld 500 km per dag rijdt.
 
Waauw :} :} :} 2000 km in 2 dagen. Dat vind ik toch wel erg veel.
Waar ben je geweest?

Ik wil ook beter bochies leren rijden. De enig plek waar dat kan is de Eifel. Heb jij een plek korter in de buurt? :9

:Y De Posbank (tussen Rheden en Velp) rijden, is ook heel leerzaam. Haarspeldbochtjes en genoeg andere leuke bochtjes om in te oefenen. Ik ging er vroeger ook regelmatig heen met lessen als we eens 2 uur achter elkaar reden. :]
En ook nog eens rijden in een prachtige omgeving! :9
 
Ik wil ook beter bochies leren rijden. De enig plek waar dat kan is de Eifel. Heb jij een plek korter in de buurt? :9
Bochtjes rijden kan inderdaad heel goed op de Posbank, maar ook op de vele dijken die Nederland rijk is- weliswaar geen hoogteverschillen maar prachtige stuurweggetjes!! :]
 
:Y De Posbank (tussen Rheden en Velp) rijden, is ook heel leerzaam. Haarspeldbochtjes en genoeg andere leuke bochtjes om in te oefenen. Ik ging er vroeger ook regelmatig heen met lessen als we eens 2 uur achter elkaar reden. :]
En ook nog eens rijden in een prachtige omgeving! :9


Ben er vandaag nog geweest

geweldigggggggggg zelfs achterop :} *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan